Renault Master Z.E. L3H2 menetpróba: Mesterien elektromos

Tavaly már teszteltük az elektromos hajtáslánccal szerelt Renault Mastert, most pedig a ráncfelvarráson átesett változat is eljutott szerkesztőségünkhöz. A hajtáslánc és a raktér nem változott, csupán a karosszéria eleje és hátulja, valamint a vezető környezete módosult. Majdnem ezer kilométert tettünk meg vele egy hét alatt, így most jóval több tapasztalatot gyűjtöttünk. Ráadásul én ilyen tartósan még nem vezettem elektromos autót,...

IVECO S-Way AS440S48T/P: Szépen halad

Nemrég rangos dizájndíjat nyert az IVECO új zászlóshajója. Azonban nem csupán a formatervezők vették ki a részüket derekasan az S-Way megalkotásából, derült ki tesztünk során. Rendhagyó módon nem teljes terheléssel, hanem éppen ellenkezőleg, teljesen üres félpótkocsival kaptuk meg a weboldalunkon korábban már részletesen bemutatott IVECO S-Way vontatót tesztelésre még éppen a hazai járványhelyzet kitörése és a Maradj otthon! kampány előtt....

Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D Intense Plus: Éles váltás

Gyermeki izgalommal vártuk az új Mitsubishi L200 pickup érkezését, hiszen az eredetileg három rombuszt – mitsu hishi – ábrázoló márkajelzést drágakővé csiszolták az évtizedek, a tizenkét Dakar-győzelem, valamint a leleményes marketingesek. Kifejezetten jót tett a korábban tojásdad formának a Dynamic Shield, azaz dinamikus pajzs formanyelv. A formatervezők legalább a jármű orrán vonalzóra cserélték a körzőt. Az L200 legnagyobb újdonságát azonban...

Opel Vivaro Cargo L Innovation 2.0 150 LE: Újnak nem régi

Az új Vivaro – hirdette a felirat tesztautónk oldalán. Vivarónak valóban Vivaro, ám legfeljebb csak az Opel számára új, hiszen maga a típus már közel négyéves. Ettől függetlenül ma is kiválóan megállja a helyét a piacon, minden szempontból korszerű és színvonalas. Most akkor mi a helyzet? Új a Vivaro vagy nem? Tisztázzuk rögtön az elején! Az Opel Vivaro 2001...

IVECO Daily 35S16 Hi-Matic: Utolérte magát

Pontosan ott nyúltak hozzá az IVECO fejlesztői tavaly a Daily kishaszonjárműhöz, ahol lemaradásban volt a versenytársaihoz képest. Így most utolérte magát, pontosabban a piacot. Ez pedig a korábbi erényeivel együtt igen vonzó választássá teszi az olasz gyártó legkisebb típusát. Igazi teherautós felépítésével, azaz teljes hosszúságú, robusztus létraalvázával, hátsókerék-hajtásával, masszív felfüggesztéseivel, nagy és erős motorjaival, valamint bőséges tartalékokat rejtő teherbírásával, azaz a hardver terén...

Scania Winter 2020 téli tesztvezetés: Magabiztos haladás

Szélsőséges téli útviszonyok, izgalmas erdei utak és hamisítatlan skandináv táj – ezek vártak ránk Norvégiában az idei Scania Winter tesztvezetésen. És persze a legkülönfélébb Scania tehergépkocsik tele különleges megoldásokkal, alternatív hajtásokkal, valamint újdonságokkal. Immár harmadszor vehettünk részt a Scania Winter elnevezésű, nagyszabású norvégiai tesztvezetésen, ahol húsz szabadon kipróbálható járművel igyekezett a griffes gyártó átfogó képet adni jelenlegi tehergépkocsi-kínálatáról, ám elsősorban a norvég piac...

Megújult MAN TG-család: Csábító innovációk, 2. rész

Cikkünk előző részében körbekalauzoltuk olvasóinkat az MAN TG-család kívül-belül megújult fülkéiben. Most a vezetőállás és a műszaki újdonságok ismertetésével folytatjuk a bemutatást a Bilbao környéki rövid menetpróba kapcsán. Az MAN-tehergépkocsik új generációját bemutató írásunk első része itt olvasható. Ahogyan a lakó- és pihenőövezetet, úgy a járművezetői munkahelyet is az alapokról teljesen újratervezték az MAN szakemberei. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az ergonómia és a...

Megújult MAN TG-család: Csábító innovációk, 1. rész

Minden eddiginél nagyobb szavuk van a gépkocsivezetőknek mostanság, ezért az MAN TG-család megújításakor a járművezetők kényeztetése állt a középpontban. Persze az üzemeltetőknek is kedveskedtek a müncheni gyártó szakemberei. Éppen húsz évvel ezelőtt mutatkozott be az MAN TG-családja, amely alapjaiban megújult elődjeihez képest. Azóta a legjelentősebbnek számító korszerűsítést hajtotta végre most az oroszlános gyártó a tehergépkocsi-családján. Erről beszélnek a következő tények is: 12 millió munkaórányi fejlesztés, négymillió...

MAN TGE 3.140 E L3H3: Jól nevelt kisoroszlán

Nemrég hazánkba látogatott egy MAN TGE 3.140 E modell, hogy különböző flottaüzemeltetők saját alkalmazási körülményeik között, életszerűn tesztelhessék a márka villanyfurgonját. Nem volt nehéz megkedvelni az eTGE fedőnevű kis jószágot.

Scania G 410 A4x2NA LNG: Érveiben erős

Hazai körülmények között teszteltünk egy Scania G 410-es nyerges szerelvényt. Ám nem egy dízelmotoros, hanem egy LNG-üzemű griffmadarat tettünk próbára!
Hirdetés:
error: Védett tartalom