Renault Trafic Spaceclass L2H1 2.0 dCi 170 EDC: Fapadoshoz luxusjárat
Nem is gondolnánk, ám évente több mint hatezer minibusz talál gazdára hazánkban. A kategória egyeduralkodóját sokan sokfélképpen próbálják megszorongatni, a Renault kellemes munkanappal, kényelmes utazással és kedvező árral csalogat. Kis túlzással ennek a zászlóshajónak köszönheti megújulását a Renault Trafic, amely csak előnyére szolgált az áruszállító kiviteleknek is. Talán még emlékezünk rá, de pár évvel ezelőtt még mindenki olcsó járatokon repkedte...
Škoda Octavia Combi Style 1.5 TSI ACT: A flottakirály új ruhája
Mit keres egy személyautó egy alapvetően haszonjárművekkel foglalkozó portálon? Furcsa, de a válasz ott rejlik a kérdésben! Akad ugyanis egy kategória, amely évek óta húzóága a magyarországi újautó-piacnak, ez pedig nem más, mint a flottában vásárolt személyautók csoportja. Az ilyen gépkocsik jelentős része épp kisebb haszonjárműveket váltott ki, egy másik hányaduk pedig bővítette a piacot és mivel munkavégzéshez használják...
Mercedes-Benz eCitaro menetpróba Debrecenben: Garancia a fejlődésre
Debrecen az új ösztönzőprogramban az elsők között tesztelhetett egy villanybuszt. A csendes Mercedes-Benz eCitaro városi autóbuszt nemcsak a városlakók és a járművezetők, hanem mi is próbára tettük. Idén egy tíz évre szóló buszstratégiai koncepciót kezdett el a kormány, ennek kezdeti lépései a napjainkban felfutó Zöld Busz Mintaprojektek. Nyolc vidéki városban legalább egy hónapig mutatja be egy-egy gyártó a saját zöld...
Toyota Proace City Van L2H1 1.5 D-4D: Szusis croissant
Akik a szamurájnak öltözött gall kakas rituális feláldozására jöttek, ne olvassák tovább, elmarad! Rögtön az elején leszögezem, hogy a francia felmenők spanyol születésű japán gyermekének általánosságban jó az összeszerelési minősége. Sokan lengetik a véres kardot, amióta a Toyota szóba állt a PSA-csoporttal. Pedig a minőséggel, elnyűhetetlenséggel, valamint örök élettel társított Toyota-embléma elfér egy francia furgon orrán. Sokan nem veszik számításba,...
Renault Master Z.E. L3H2 menetpróba: Mesterien elektromos
Tavaly már teszteltük az elektromos hajtáslánccal szerelt Renault Mastert, most pedig a ráncfelvarráson átesett változat is eljutott szerkesztőségünkhöz. A hajtáslánc és a raktér nem változott, csupán a karosszéria eleje és hátulja, valamint a vezető környezete módosult. Majdnem ezer kilométert tettünk meg vele egy hét alatt, így most jóval több tapasztalatot gyűjtöttünk. Ráadásul én ilyen tartósan még nem vezettem elektromos autót,...
IVECO S-Way AS440S48T/P: Szépen halad
Nemrég rangos dizájndíjat nyert az IVECO új zászlóshajója. Azonban nem csupán a formatervezők vették ki a részüket derekasan az S-Way megalkotásából, derült ki tesztünk során. Rendhagyó módon nem teljes terheléssel, hanem éppen ellenkezőleg, teljesen üres félpótkocsival kaptuk meg a weboldalunkon korábban már részletesen bemutatott IVECO S-Way vontatót tesztelésre még éppen a hazai járványhelyzet kitörése és a Maradj otthon! kampány előtt....
Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D Intense Plus: Éles váltás
Gyermeki izgalommal vártuk az új Mitsubishi L200 pickup érkezését, hiszen az eredetileg három rombuszt – mitsu hishi – ábrázoló márkajelzést drágakővé csiszolták az évtizedek, a tizenkét Dakar-győzelem, valamint a leleményes marketingesek. Kifejezetten jót tett a korábban tojásdad formának a Dynamic Shield, azaz dinamikus pajzs formanyelv. A formatervezők legalább a jármű orrán vonalzóra cserélték a körzőt. Az L200 legnagyobb újdonságát azonban...
Opel Vivaro Cargo L Innovation 2.0 150 LE: Újnak nem régi
Az új Vivaro – hirdette a felirat tesztautónk oldalán. Vivarónak valóban Vivaro, ám legfeljebb csak az Opel számára új, hiszen maga a típus már közel négyéves. Ettől függetlenül ma is kiválóan megállja a helyét a piacon, minden szempontból korszerű és színvonalas. Most akkor mi a helyzet? Új a Vivaro vagy nem? Tisztázzuk rögtön az elején! Az Opel Vivaro 2001...
IVECO Daily 35S16 Hi-Matic: Utolérte magát
Pontosan ott nyúltak hozzá az IVECO fejlesztői tavaly a
Daily kishaszonjárműhöz, ahol lemaradásban volt a versenytársaihoz képest. Így
most utolérte magát, pontosabban a piacot. Ez pedig a korábbi erényeivel együtt
igen vonzó választássá teszi az olasz gyártó legkisebb típusát. Igazi teherautós felépítésével, azaz teljes hosszúságú, robusztus létraalvázával, hátsókerék-hajtásával, masszív felfüggesztéseivel, nagy és erős motorjaival, valamint bőséges tartalékokat rejtő teherbírásával, azaz a hardver terén...
Scania Winter 2020 téli tesztvezetés: Magabiztos haladás
Szélsőséges téli útviszonyok, izgalmas erdei utak és
hamisítatlan skandináv táj – ezek vártak ránk Norvégiában az idei Scania Winter
tesztvezetésen. És persze a legkülönfélébb Scania tehergépkocsik tele
különleges megoldásokkal, alternatív hajtásokkal, valamint újdonságokkal. Immár harmadszor vehettünk részt a Scania Winter elnevezésű, nagyszabású norvégiai tesztvezetésen, ahol húsz szabadon kipróbálható járművel igyekezett a griffes gyártó átfogó képet adni jelenlegi tehergépkocsi-kínálatáról, ám elsősorban a norvég piac...