Mercedes-Benz Sprinter menetpróba: Murphy sem fog ki rajta

Természetesen a munkás hétköznapok keserű oldalába is belekóstoltunk az új Mercedes-Benz Sprinter nemzetközi menetpróbáján a fent nevezett úr örökérvényű törvényeinek köszönhetően. Szerencsére sok mindennapos nyűgre gyógyírt kínál a harmadik generáció.

IVECO Daily 70C21HA8 menetpróba: Óriás törpe

Mi az? Amikor vezeted, olyan, mint egy 3,5 tonnás kishaszonjármű. Amikor rakodod, olyan, mint egy 7,5 tonnás teherautó. Egyértelmű a megfejtés: ez a „héttonnás” IVECO Daily! Már csak azért is egyértelmű a fenti találós kérdés megfejtése, mert több mint negyven évvel ezelőtti bemutatása óta az IVECO Daily egy igen alapvető tulajdonságban egyedülálló a piacon. Ez az egyetlen nem bulldogfülkés, zárt...

KiMAXolt újdonság

Rég volt már, amikor a Toyota ekkora méretű kishaszonjárművet kínált Magyarországon. Az új Proace Max nem finomkodik, rárúgja az ajtót a konkurenciára – teheti, mert mindene megvan ahhoz, hogy testvéreihez hasonló sikereket érjen el a nagyfiúk között. Tesztünkben bemutatjuk milyen erényekkel hódít az európai multikultit a japán erényekkel vegyítő áruszállító, amitől nem kevesebbet, mint a piacvezető szerep átvételét várják a...

Volkswagen Golf Variant Life 1.5 eTSI OPF DSG: Variációk egy témára – Golfnak lenni nehéz

Csúcsra jutni, „legjobbá” válni eszeveszett nehéz. A csúcson maradni évtizedeken át pedig szinte lehetetlen. A Golf azonban oly régóta áll az élvonalban, könnyen gondolhatjuk esetében ez így természetes. Első generációjának sikere óta a Golf máig kategóriájának etalonja. Előző generációi, ha minden egyes tulajdonságukat tekintve nem is múlták felül versenytársaikat mindenkor, összességében mégis győztesként keveredtek ki az érékesített darabszámok tükrében. Az...

Minibus Euro Test 2022 : Apró győztes

Nemzetközi kollégáinkkal együtt egy többnapos átfogó teszten kerestük a legjobb új minibuszt. Jelentem, megtaláltuk! Folyamatosan bővül, immáron 23 európai országot ölel fel a Bus & Coach of the Year újságírószervezet – amelynek lapunk is tagja. Három év kihagyás után visszatértünk Madridba, hogy az FIAA támogatásával, az IFEMA Feria de Madrid keretein belül immár harmadik alkalommal megszervezzük a Minibus Euro Test...

Scania G 410 Euro 6 Streamline Highline: Extrém takarékos

Előre sejthető volt, hogy a Scania Streamline modellek 410 lóerős, kipufogógáz-visszavezetés nélküli tagjai a nehézkategória legtakarékosabb egyedei lesznek. A hazai körülmények között tesztelt G 410 Euro 6 Highline szerelvény ezt szépen beigazolta.

Scania XT G 450 B8X4HZ teszt: Bekeményített

Tavaly ősszel nagy robajjal tört be az építőipari tehergépkocsik piacára a Scania vadonatúj építőipari családja, az XT. A nemzetközi menetpróba után egy G 450 8x4 billencs hazánkba látogatott, amelyet a tardosi kőbányában és környékén tesztelhettünk.

Scania P 280 B6X2*4NB: Átmeneti megoldás

Érdekes helyzet ez, hogy a személyautóknál egyértelműen a hibridek jelentik az átmenetet az elektromos autózás felé, de az áruszállításban ez a lépcső valahogy kimaradt. A teherautó-gyártók elvétve kínálnak hibrid modelleket, most viszont egy ilyet teszteltünk. Olyan sokféle igényt támaszt a fuvarozás, áruszállítás, hogy szinte érthetetlen, miért nem gondolkoznak a gyártók a hibrid megoldásokban. Az elosztófuvarozás, az agglomerációs kiszállítás, a webáruházak...

Ford Transit Custom Trail és Ford Tourneo Custom Active menetpróba: Aktív nyomon

Keménykötésűnek és aktív életmódúnak látszó modellekkel bővítette a Ford a Transit Custom és a Tourneo Custom kínálatát. A tanyasi csomagszállító és a lovardaexpressz jól példázzák, mitől sikeresek a márka közepes kishaszonjárművei. Alapvetően a Trail és az Active felszereltség is a járművek megjelenését módosító számos külső és néhány belső tételből áll. Formáról, stílusról objektív magazinunkban általában nem formálunk véleményt. Ráadásul már...

MAN TGL 8.190 4x2 BL: A legkisebb ugrifületlen

Bumm, rögtön a legelején ellövöm a leglátványosabb tűzijátékot: ebben a kategóriában jelenleg toronymagasan az MAN TGL a legmodernebb jármű. München demokratizálta a fejlett műszaki megoldásokat, azok már nem csupán a legnagyobbak kiváltságai. Felmászok a spártai fülkébe, ahol két egyszerű körműszer és közöttük visszajelző izzók egész sora fogad. A „pofozós” tartományváltóval közepesen lassúak a fokozatváltások. Észnél kell lenni, ha nem akarom...
Hirdetés:
error: Védett tartalom