Scania 40 R B6x2*4NB teszt: Mit tud a gyakorlatban a villanyos V8?
Simán fölmegy ez is a hegyre? Rángat vagy sem? Tényleg csendes? Nagyon más belül a dízelmotoroshoz képest? A gyakorlati oldalról ilyen kérdések foglalkoztathatnak egy elektromos teherautó vezetése kapcsán. Nézzük meg, milyen válaszokat ad erre a Scania! Két, hajtásláncukban jóformán megegyező elektromos Scania teherautó segítségével nézünk a villamosítás mélyére, arra, hol tartunk most. Az első részben a szállítási iparág dekarbonizációja mellett...
IVECO Daily Natural Power fülke-alváz: Különc figura
Rövidfülkés, platós kivitelben teszteltük a továbbra is alvázas felépítésű újdonságot, de ami ennél is érdekesebb, sűrített földgázzal (CNG) üzemelő motorral. Az olasz gyártó ennek az alternatív hajtási módnak az egyik úttörője és nagymestere.
MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!
Csodás környezetben, az Alpok kanyargós hegyi útjain próbáltuk ki, mit tudnak ma az MAN és a NEOPLAN autóbuszai. Sajnos nem született mindenki egyenlőnek, nem minden érintett örülhet ugyanolyan nagy horderejű újdonságoknak. Azonban egy kis figyelem mindenkinek jutott! Részletesen mesélünk mai videónkban a gépészet, az elektronikus-elektromos rendszer és a biztonsági arzenál újdonságairól az MAN Lion’s Coach és a NEOPLAN Tourliner...
Scania R 520 A4x2NA Highline: Ésszerű nagyzolás
Napjaink gépkocsivezető-hiányos korában ha egy teherautó erősebb és igényesebb megjelenésű, illetve felszereltségű az átlagosnál, az már fél siker. Ha emellett még gazdaságosan is üzemel, az a másik fele. Nos, a Scania R 520 pontosan ilyen.
Dacia Jogger Extreme TCe 110: Decathlonos kocogó
Amikor édesanyámnak említettem, hogy egy Dacia lesz az útitársunk a Szegedi Szabadtéri Játékok aznap esti előadására, éreztem a hangjában némi fenntartást. Aztán amikor meglátta, milyen vagány az új Jogger, egy csapásra megbékélt vele. Természetesen egy emberöltő beidegződéseit nem lehet percek alatt eltörölni. Ezért még legalább kétszer rákérdezett, hogy ez tényleg egy Dacia? Ekkor elmeséltem neki, hogy lassan két évtizede vége...
DAF szakfelépítményes járművek menetpróbája: Mézesmadzaggal rögzített kobak
Lefedetlen réspiac a prémiumkivitelű munkabiztonsági cipő, nem is értem, hogy miért nem erre fókuszálnak a milánói divathéten! Szerencsére a DAF kínálatában immár szerepelnek az ehhez illő járművek. A kabát tehát már megvan, csak a gomb hiányzik. Hazánkban és az Európai Unió egészét tekintve is első a DAF a nyerges vontatók terén. A távolsági vontatóknál 20,4 százalékkal uralják a közös piacot,...
Ford E-Transit Trend 350 L2H2: Sportfurgon
Kétszer is rá kellett pillantanom a forgalmira, egyszerűen nem hittem a szememnek a 198 kilowatt láttán. Ennek a fele sem tréfa, az E-Transit a legerősebb elektromos kishaszonjármű a kontinensen! A Ford világra hozta a Supervan fenntartható változatát? No, nem eszik ennyire forrón a kását, hiszen tagadhatatlan fürgesége ellenére az E-Transit messze jár a versenytechnikától. Ráadásul „közel” olyan súlyos egyéniség, mint...
MAN TGE 3.140 E L3H3: Jól nevelt kisoroszlán
Nemrég hazánkba látogatott egy MAN TGE 3.140 E modell, hogy különböző flottaüzemeltetők saját alkalmazási körülményeik között, életszerűn tesztelhessék a márka villanyfurgonját. Nem volt nehéz megkedvelni az eTGE fedőnevű kis jószágot.
Renault Master Z.E. L2H2: Többismeretlenes egyenlet
Akkor jó a haszonjármű, ha a feladatához szabott. A költségek a teljes üzemeltetésre vetítve számolandók. Az újabb villamos korszak küszöbén a nagyobb kategóriák után ezt a kishaszonjárművek vásárlóinak is meg kell tanulniuk.
Volvo FE 320 Euro 6 Sleeper Cab: Hajtásláncon a hangsúly
Vadonatúj, a legkorszerűbb műszaki megoldásokat felvonultató motorral, illetve hajtáslánccal szerelték fel a Volvo FE-t, ugyanakkor fülkéje csak ráncfelvarráson esett át. A dobozos felépítményű, 18 tonnás, 320 lóerős gyári tesztmodellt próbáltuk ki.










