Kiemelkedő hatótávolságot és nagy teherbírást ígér az új generációs Nissan Interstar, nem okoz csalódást a gyártó haszongépjármű-portfóliójának legmodernebb tagjaként.
Most először mutatkozik be teljesen elektromos hajtáslánccal a Nissan Interstar – Interstar-e néven. Egyelőre szűkszavúan bánnak az információkkal, és a zöld átalakulás jegyében az elektromos változatra helyezik a hangsúlyt. Azonban az új generáció dízelmotorral is elérhető lesz az európai vásárlók számára, amely kilencfokozatú automatikus sebességváltót kínál és kategóriaelső tüzelőanyag-hatékonysággal kecsegtet.
Az elektromos változat 87 kilowattórás akkumulátora 460 kilométeres hatótávolságot biztosít, ráadásul egyenáramú gyorstöltője akár 252 kilométernyi kapacitást képes mindössze 30 perc alatt felszippantani. A kisebb, 40 kilowattórás akkumulátorú változat megközelítőleg 200 kilométeres táv megtételét teszi lehetővé. Ez váltakozó áramú fali dobozról tízről száz százalékra alig négy óra alatt feltölthető.
Sok minden más mellett a manőverezőképessége is javult a korábbi modellekéhez képest, a másfél méterrel kisebb fordulókörnek hála a szűk városi utcákon navigálás sem okoz gondot neki. Aprólékosan kimunkált formája a légellenállás húszszázalékos csökkenését eredményezte az elődhöz képest. Teherbírása is figyelemreméltó: a négytonnás elektromos változat esetében akár 1,6 tonna, míg a legmasszívabb belső égésű verziónál megközelítőleg 2,0 tonna. Emellett az új Interstar elődjénél 40 milliméterrel szélesebb oldalajtóval rendelkezik, ami nagyban megkönnyíti a ki-és berakodást. Az akár 2500 kilogramm vontatható tömegnek, valamint a karosszériaváltozatok és méretek széles választékának köszönhetően hatékonyság és maximális rátermettség jellemzi az Interstar típust. Az újdonság billenőplatós, platós és dobozos felépítménnyel kerül majd piacra.
A praktikumra és teljesítményre összpontosító új nemzedék dízelverziója öt év vagy 160 000 kilométeres garanciával rendelkezik, az elektromos modellek akkumulátora pedig emellett nyolc év vagy 160 000 kilométeres garanciát tudhat magáénak.
Nissan S-Cargo menetpróba: Csigabiga gyere ki!
Hazánkban, sőt kontinensünkön sem ismeri szinte senki. Hogy lehet ez, hiszen egy ilyen formát nem lehet elfelejteni?! Az ok prózai, hiszen a Nissan S-Cargo a japán belpiacra készült, JDM típusnak számított.
Nissan Hardbody: Keménykötésű kaliforniai
Habár Amerika nem a visszafogott, észszerű méretű járművek hazája, mégis távolról is jól látható sikert könyvelhetett el a Nissan az ottani mércével kompaktnak számító Hardbody pickuppal.
Nissan Townstar 1.3 DIG-T Tekna: Hat ránk a józanság szava
Racionális családi jármű azoknak, akiknek nem státuszszimbólum az autó. A típus egyetlen Nissan-alkatrészével, a benzinmotorral is kipróbáltuk az őszinte praktikummal jellemzett, japán egyenruhába bújtatott francia idegenlégióst.
Megnyújtott csillag
Bemutatta a Townstar kishaszonjármű hosszú tengelytávú változatát a Nissan. Ezzel a japán is beáll Renault Kangoo és Mercedes-Benz Citan testvérei mellé a sorba.
Nissan Qashqai e-POWER: Mobil erőmű
Rendhagyó hajtáslánccal ruházta fel Qashqai e-POWER szabadidő-autóját a Nissan. Valójában csupán az autók között számít szokatlan megoldásnak a soros hibrid hajtás, hiszen a mozdonyoknál több mint százesztendős múltra tekinthet vissza.
SEMA Show 2022: Viva Las Vegas
Nem véletlenül dalolta ezt Elvis Presley, a rock and roll királya. Éljen sokáig a sivatagi városban megrendezett SEMA Show is, ahol évente összegyűlnek a tuningalkatrészekre és átépítésekre szakosodott cégek, hogy világgá kürtöljék kreativitásukat.