Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?

Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd. Sajnos nem bírja el ez a szarka, hogy egyszerre mindent akar és azt is azonnal. Legnagyobb problémája, hogy egy városi buszos megmérettetésen álló utasokat szállítani nem képes kivitelként indult. Szerencsére a...

IVECO Daily 35S17V Hi-Matic: Így könnyű

Mostani IVECO Daily tesztautónk apropóját a kategóriában egyedülálló, nyolcfokozatú automatikus sebességváltó, vagyis a Hi-Matic adta.

Scania Winter 2018 téli tesztvezetés: Kemény körülmények között

Három évvel ezelőtt már részt vettünk a Scania Winter téli tesztvezetési programon Norvégiában. Akkor az előző generációs tehergépkocsikat próbálhattuk ki kemény téli időjárási és útviszonyok között, most viszont már az új nemzedék tagjait.

Scania P 280 B4x2NA: Remekül beilleszkedett

Nemrég bevezette legkisebb motorját a Scania. A hétliteres erőforrás előnyeit, illetve erényeit a hazánkba látogatott P 280-as gyári tesztjármű segítségével ismerhettük meg a budapesti forgalomban és a város környékén.

Volkswagen Multivan 2.0 TDI 4Motion DSG: Maximalistáknak ajánlott

Felesleges kertelni, a Volkswagen Multivan szinte minden szempontból az élvonalat vagy a maximumot képviseli kategóriájában. Egyetlen kérdést vet csak fel: megéri, kifizetődik mindez? Sokszor elhangzik a kisebb áruszállítók kapcsán, hogy személyautós a vezethetőségük. Német vagy skandináv nyerges vontatók esetén pedig a luxusautók kényelmét szokás emlegetni. Ezek az összehasonlítások sok szempontból megállják a helyüket, egy modern furgon valóban könnyen vezethető, egyedül...

Irizar ie truck menetpróba: Újrahasznosító ufó

Évek óta tudjuk, hogy létezik az Irizar innovatív városi elektromos teherautója, s végre eljött az idő, hogy testközelből is megismerhessük. Egy rövid menetpróba tapasztalatai. Sokan csak a lyoni Solutrans kiállításon találkoztak ezzel a szokatlan termékkel. Nem csoda tehát, hogy a standon hatalmas a tömeg, rengetegen kíváncsiak erre a kívülről nagyon fura járműre. Leginkább a vezetőfülke szúr szemet, az ember rácsodálkozik...

Volkswagen ID. Buzz menetpróba: Új ikon született

Úgy tűnik, csak a Volkswagen képes ilyen autót alkotni! Az 1950-es években a Bulli a szabadság és a függetlenség érzelmeket is közvetítő képviselőjének számított. Modern szellemi örököse, az ID. Buzz kormánya mögött ugyanezek a gondolatok sejlenek fel. Augusztus végén az International Van of the Year újságíró szervezet képviselőiként elsőként próbálhattuk ki a várva várt újdonságot. Nem is titkoltan nagyon is...

Citroën C3 1.5 BlueHDi Profi: A profi

Nagyképűnek tűnhet Jean-Paul Belmondo egyik legjobb filmjének címét kölcsönözni egy ennyire szerény francia számára. Azonban kétségtelen, hogy a Citroën C3 Profi egy professzionális kishaszonjármű. Lássuk, használtan is rászolgál-e a megelőlegezett bizalomra?! Szégyenletes, hogy rendszeres könyörgéseink ellenére gyakorlatilag egyik gyártótól sem kapunk tesztautót a személyautó-alapú kishaszonjárművek szűk, ám annál izgalmasabb szegmenséből. Vélhetően nem tartanak ­belőlük tesztflottát, azt a pár száz darabot...

MAN Lion’s City 18 E: Új ruhához új erő

Még a mi falunkban is régi ismerős az oroszlános városi busz! Nemcsak az előző, hanem már az aktuális nemzedékével is számtalan helyen utazhatunk országszerte. Sajnos villanymotorral errefelé még fehér hollónak számít – sebaj, most alaposan kifaggattuk! Számtalan hazai településen és régióban dolgozik az MAN Lion’s City, és már a jelenlegi, második generációnak is több mint háromszáz példánya fut magyar rendszámmal....

Renault Master Z.E. L3H2 menetpróba: Mesterien elektromos

Tavaly már teszteltük az elektromos hajtáslánccal szerelt Renault Mastert, most pedig a ráncfelvarráson átesett változat is eljutott szerkesztőségünkhöz. A hajtáslánc és a raktér nem változott, csupán a karosszéria eleje és hátulja, valamint a vezető környezete módosult. Majdnem ezer kilométert tettünk meg vele egy hét alatt, így most jóval több tapasztalatot gyűjtöttünk. Ráadásul én ilyen tartósan még nem vezettem elektromos autót,...
Hirdetés:
error: Védett tartalom