DAF szakfelépítményes járművek menetpróbája: Mézesmadzaggal rögzített kobak

Lefedetlen réspiac a prémiumkivitelű munkabiztonsági cipő, nem is értem, hogy miért nem erre fókuszálnak a milánói divathéten! Szerencsére a DAF kínálatában immár szerepelnek az ehhez illő járművek. A kabát tehát már megvan, csak a gomb hiányzik. Hazánkban és az Európai Unió egészét tekintve is első a DAF a nyerges vontatók terén. A távolsági vontatóknál 20,4 százalékkal uralják a közös piacot,...

Volvo FH Aero menetpróba: Öt százalék

Új elemeket akasztottak a Volvo FH jól ismert orrára – ez a kis plasztikázás önmagában hatalmas különbséget eredményez! Nagy terhekkel, hegyes vidéken közlekedve szemmel is jól látható megtakarításokat eredményezhet, így gyorsan megtérül a felára. Erősen kezdte az idei évet a Volvo Trucks. Az új szabályok adta lehetőségeket kihasználva elkészült az FH hosszabb fülkés változata, az FH Aero. Emellett a márka...

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?

Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka. Két, hajtásláncukban jóformán megegyező elektromos Scania teherautó segítségével nézünk a villamosítás mélyére, arra, hol tartunk most. Az első részben a zöldségek – szakmailag helyesen: a szállítási iparág dekarbonizációja – mellett...

Opel Vivaro Cargo L Innovation 2.0 150 LE: Újnak nem régi

Az új Vivaro – hirdette a felirat tesztautónk oldalán. Vivarónak valóban Vivaro, ám legfeljebb csak az Opel számára új, hiszen maga a típus már közel négyéves. Ettől függetlenül ma is kiválóan megállja a helyét a piacon, minden szempontból korszerű és színvonalas. Most akkor mi a helyzet? Új a Vivaro vagy nem? Tisztázzuk rögtön az elején! Az Opel Vivaro 2001...

Mercedes-Benz eVito 111: Villamos zöldséges

Pozitronfelhőben lebegek az utóbbi időben, szinte vonzom az elektronos járműveket. Emiatt leszoktam a kávészürcsölés rituáléjáról, a permanens hatótávpara úgyis szinten tartja a vérnyomásomat. eVan, ezt kell szeretni! A Mercedes-Benz rendszerben gondolkodik, saját kifejezéssel eVan-ökoszisztémában, amiben jelenleg az eVito mellett több elektromos jármű szerepel – az eSprinter és a személyszállító eVito Tourer és a fényűző EQV luxusbusz. Nálam a 3,2 méteres...

Ford E-Transit: Verhetetlen képességek

Elsők között próbálhattuk ki a vadonatúj, tisztán elektromos Ford E-Transit előszériás példányait. Törökországban a Ford Otosan kocaeli gyára volt a házigazda, így azt is láttuk hol és hogyan készül. Nem csupán nekünk, az International Van of the Year zsűrijének volt fontos ez az esemény. Bizony, még a világ egyik legnagyobb gyártójának is mérföldkő egy eddig ismeretlen terepen elindulni. A Ford...

Volkswagen Caddy Maxi 1.5 TSI DSG és Volkswagen T7 Multivan HT Plug-In-Hybrid: Stábtovábbító munkaeszközök

Azt már megszokhatták olvasóink, hogy a Rolling Tons hasábjain időről időre személyszállító haszonjárműveket is bemutatunk. Most azonban egy egészen új aspektusból számolhatunk be tapasztalatokról két jármű kapcsán is. Tavaly egy új területen is letette névjegyét a Rolling Tons csapata. Belekóstoltunk a filmiparba, több kisfilmet is forgattunk. Mivel ezek az ország különböző pontjain dolgozó tehergépjárműveket mutattak be, viszonylag sokat kellett utaznunk...

MG ZS 1.5 Comfort+: Nem egészen ZS-kategóriás

Rég vettem már át ilyen nehéz szívvel tesztautót. Jól ismerem a márkát és annak történelmét, de ez most inkább tűnt hátránynak. Aztán ahogy telt az idő, a mellkasomon lévő nyomás is enyhült, bár az érzéseim még most is vegyesek. Kezdjük egy gyors magyarázattal. Rover-tulajdonosként néztem végig az MG Rover haláltusáját, hogy aztán pár évvel később vegyek egy MG modellt. Történetesen...

Renault Master menetpróba: Remek példa

Fél emberöltőnyit élt velünk a Renault Master előző nemzedéke, ez alatt a világ rengeteget változott. Alapjaiban megújulva viszi tovább elődei praktikumát, és a jól ismert, bevált dízelmotorok mellett végre valós villanymotoros alternatívát kínál. Biztosan akadnak olyanok, akik velünk együtt észrevették ezeket a változásokat. Úgy vélem ugyanis, a modern telekommunikáció egyik csodája, hogy végre rájöttünk, nem vagyunk egyedül. Mi több, rengeteg...

Dacia Duster Journey 4x4: Dízel nincs, hengerből is csak három maradt, de vajon mást is elvesztett?

Könnyű és egyben nehéz dolga is van a Duster harmadik generációjának. Könnyű, mert nemigen van más alternatíva abban a szegmensben és ársávban, ahol ő játszik, ha valódi négykerék-meghajtású modellről van szó. És nehéz, mert sikeres elődök után, a kor kihívásainak megfelelve kellene hoznia a kötelezőt, miközben elvesztette a dízelmotort, sőt a négy hengeres benzinest is.Ezzel együtt vajon igazi alternatíva maradt...
Hirdetés:
error: Védett tartalom