Olvasási idő: 4 minutes perc

GM pickupok villanymotoros rásegítéssel: Hibridhajtású pickupok

Olvasási idő: 4 perc
Egyelőre óvatos próbaként, de gyártani kezdte hibridhajtású pickupjait a GM. Úgy tűnik, hogy az eltúlzott technika negatív hatásait szerették volna még több technika beépítésével enyhíteni, és ennek megfelelően ellentmondásos is az eredmény.

DAF EcoTwin konvojozási projekt: Lobbi a konvojozásért

Olvasási idő: 2 perc
EcoTwin névre keresztelték a DAF nyerges szerelvényekből álló, vezeték nélkül összekapcsolt konvoját. A járművek automatizált vezetési technológia és Wifi-P kapcsolat segítségével nagyon kis követési távolságban haladnak egymás mögött.

Volvo I-Shift kúszófokozatokkal: Extrém helyzetekre

Olvasási idő: 4 perc
Egyedülálló funkcióval gyarapodott a Volvo I-Shift automatizált sebességváltó, így tovább bővült alkalmazási területe. Az előre- és hátrameneti kúszófokozatok segítségével a jármű akár 325 tonna szerelvényössztömeggel is elindulhat álló helyzetből.

Volvo buszok elektromos kormányrásegítése: Kormányfő

Olvasási idő: 5 perc
Túlzás nélkül állítható, hogy a haszongépjárművek kormányzásának terén a hidraulikus rásegítés feltalálása óta a legjelentősebb újítás a Volvo Dynamic Steering (VDS - Volvo Dinamikus Kormányzás), vagyis az elektromos rásegítés.

Setra és Mercedes-Benz LED-világítással : Fényár fénydiódával

Olvasási idő: 7 perc
Világújdonság és a műszaki fejlődés kisebb mérföldköve az autóbuszok szegmensében a Setra ComfortClass és TopClass távolsági, illetve a Mercedes-Benz Citaro városi buszok integrált LED-fényszórója, de az árkérdést nem ártana jobban megvilágítani.

Renault Trucks Optifuel Lab 2: Gazdálkodj okosan!

Olvasási idő: 7 perc
Ma minden a tüzelőanyag-fogyasztás körül forog a távolsági fuvarozásban is. Átfogó elképzelést kínál az ésszerű energiagazdálkodásra az Optifuel Lab 2 kísérleti kamion, amelyben a Renault Trucks sokféle megoldást egyesített a hatékonyság javítására. a han

Volvo FE CNG: Gáz van a Volvónál

Olvasási idő: 3 perc
De jó értelemben: sűrített metángázzal működő, környezetkímélő tehergépkocsit hoztak forgalomba, elsősorban városi használatra.

TOSA optimalizált trolibusz-töltőrendszer: Gyorsétterem-hálózat

Olvasási idő: 3 perc
Felszabadított, kötelékeitől függetlenített trolibusz szolgált Genfben. A jármű a lehetőség szerinti töltés elvét alkalmazza, azaz munkája során mindig csak annyi energiát vesz magához, amennyi a következő töltőpontig elegendő.

Volvo teherautók fülkéjének biztonsága: Keményfejűek

Olvasási idő: 3 perc
Ötven éve ugyanazzal a módszerrel tesztelik a Volvo Trucks fülkéit ütközésbiztonsági szempontból. A svédek a nemrég bevezetett EU-s szabályok miatt sem engednek a kemény követelményekből...
Hirdetés:
error: Védett tartalom