Csuklós reménység

Forgalomba álltak a Volánbusz Zrt. és hazánk legújabb magyar gyártású csuklós autóbuszai! Egyúttal lezárult a flotta zöldítését célzó projekt is, ami másik ok az örömre. Nem csupán a 18 méteres csuklós buszok kategóriájának legkönnyebb járműveit képviseli az átadott 47 darab új Credobus Econell 18 Next, hanem ezek egyben Európa legkedvezőbb vételárú csuklósai is. A 14 ezer kilogrammos tömegükkel átlagosan három...

Tervezett töltés

Bemutatta az ABB az új PANION Electric Vehicle Charge Planning elnevezésű megoldását, amelyet az Amazon Web Services felhőszolgáltóval együttműködve fejlesztett ki. A PANION az elektromos járművekből álló flották és a töltőinfrastruktúra valós idejű menedzsmentjével megkönnyíti az üzemeltetőknek az energiafelhasználás nyomon követését és a töltések időbeli ütemezését. Becslések szerint 2030-ra világszerte 145 millió elektromos személyautó, kishaszonjármű, nehéz-teherautó és busz közlekedik majd...

Ssangyong Musso Grand: Versenyképesebb

Nem sok kivetnivalót találtunk anno a Ssangyong Musso bemutatkozásakor, az átlagon aluli terhelhetőséget és a túlságosan kompakt platót említettük problémaként. Grandiózus módon megoldották ezeket a koreai mérnökök. Hozzácsaptak a hátuljához 31 centimétert, így született meg az 5,4 méteres Ssangyong Musso Grand. A gyarapodás teljes egészében a plató javát szolgálja, amelyen így akár már az 1,61 méter magas létrát is elszállíthatjuk....

Újrahasznosított haszonjármű

Különleges sorozatot prezentált a Renault Trucks használt járműveket átalakító üzeme. A T Red a használt, de felújított, egyszóval újrahasznosított haszonjárművek szériája, és immár a gyártó harmadik ilyen modellsorozata. A szimpatikus, fenntartható kezdeményezés jelentősen megnöveli a járművek élettartamát. Annál is inkább, mivel a franciák a teherautóikat több mint egymillió kilométeres futásteljesítményre tervezik. A T Red sorozat ezt a képességet hivatott a...

Cellatársak

Üzemanyagcellás teherautókkal csökkenti ökológiai lábnyomát Európában a Toyota. A VDL Groep a Toyota technológiájával átalakítja a meglévő, dízelmotoros nehézkategóriás teherautókat hidrogénüzeműre. A szállítmányozási partnereik ezeket is bevetik majd a Toyota Motor Europe saját logisztikai útvonalain. Az üzemanyagcellás teherautókkal gyakorlatilag kompromisszum- és kibocsátásmentesen teljesíthetők ugyanazok a napi távolságok, mint a „fáradtolajos” őseikkel. Eközben a tengerentúlon sem malmoznak, inkább kibővítették együttműködésüket a...

Porsche Hungaria eredmények, 2018: Kihívások és sikerek

Közel kétezer új Volkswagen haszonjárművet helyezett forgalomba 2018-ban a Porsche Hungaria Kft., amellyel túlszárnyalta az egy évvel korábbi mennyiséget.

Nissan e-NV200 a Fővárosi Vízműveknél: Vizes villanyosok

Öt új elektromos furgonnal bővítette járműparkját a Fővárosi Vízművek.

Jeep Gladiator EcoDiesel: Mikor jön már?

Több mint egy évvel ezelőtt került piacra az óceán túlpartján a Jeep Gladiator pickup, ám hozzánk még mindig nem érkezett el. Végre megjelent a kinti kínálatban a dízelmotor, így megújult reményekkel várhatjuk áthajózását. Odaát a háromliteres, V6-os dízelmotor a típus Sport, Overland és Rubicon felszereltségi szintjéhez választható, az első példányokat ősszel szállítják majd ki. A 260 lóerős egység 599 newtonméter...

Credobus Econell és Inovell beszerzések: Újabb száz Credobus

Egészen pontosan száz Credobus Econell és Inovell típusú autóbusz kezdte meg munkáját a hazai közlekedési központoknál. A gyártó Kravtex-Kühne Csoport jelentős létesítményfejlesztő beruházásokat tervez.

Mercedes-Benz Citaro elektromos autóbusz: Teljesen elektromos Citaro

Már csak körülbelül 230-at kell aludni: a Mercedes-Benz a városi autóbusza, a Citaro teljesen elektromos verziójának premierjét a 2018-as hannoveri IAA szakkiállításra tervezi. A gyártó 2018 végére ígéri a busz sorozatgyártását.
Hirdetés:
error: Védett tartalom