Új Volvo VNR: Érkezik a vadonatúj Volvo VNR
Sokoldalú és mozgékony az új, legkisebb csőrös orrú Volvo. Elődjéhez képest javult a tüzelőanyag-hatékonysága, biztonsága és légellenállása is. Megújult családtagként tér vissza az amerikai Volvo Trucks modellek körébe a VNR – a legkisebb csőrös. Miért legkisebb? Mert a tengerentúli sorozat kapcsán beszélhetünk még az egykori „közepes csőrű” VNM és a „nagy csőrű” VNL darabokról. A nevükből adódóan is észrevehetjük, hogy...
Jeep Gladiator EcoDiesel: Mikor jön már?
Több mint egy évvel ezelőtt került piacra az óceán túlpartján a Jeep Gladiator pickup, ám hozzánk még mindig nem érkezett el. Végre megjelent a kinti kínálatban a dízelmotor, így megújult reményekkel várhatjuk áthajózását. Odaát a háromliteres, V6-os dízelmotor a típus Sport, Overland és Rubicon felszereltségi szintjéhez választható, az első példányokat ősszel szállítják majd ki. A 260 lóerős egység 599 newtonméter...
Scania Blue Stream limitált kiadás: Kék áramlat
Egyszerre alapul az első Streamline modellek örökségén és a mai V8-asok egyedi stílusjegyein a Scania új limitált kiadású modellje, a Svempa Bergendahl együttműködésével megszületett Scania Blue Stream.
DAF XF Dancsi flottaátadás: Közkívánatra
Tíz új DAF XF 480 Super Space Cab Low Deck nyerges vontatót szerzett be az 1993-ban alapított Dancsi és Társa Kft.
Elektromos Volvo FM és FMX: Diszkrét építőmesterek
Éppen elég nagy zajjal és kosszal jár egy városi építkezés az ott élők zavarásához. Miért kellene ezt még a tehergépjárműveknek is fokozniuk? A Volvo Trucks már teszteli a megoldást. Egyre nagyobb az igény a kisebb zajjal és károsanyag-kibocsátással dolgozó építőipari járművek iránt, különösen az érzékeny városi területeken. Erre válaszolva a Volvo Trucks idén októberben megkezdte két nehézkategóriás, négytengelyes, tisztán elektromos...
Az ADL és a BYD együttműködése: Helyben készített alvázon
Míg az autóipar egy része menekült a Brexit elöl, a legnagyobb helyi karosszáló bővítette kapacitását. Így immár teljes egészében a szigetországban készülnek a villanybuszaik. Fontos együttműködési megállapodást jelentett be az Alexander Dennis Limited (ADL) és a BYD UK. Megkezdik a két fél partnerségében a brit piacra gyártott egyszintű és emeletes elektromos buszok alvázának helyi tervezését és összeszerelését. Ezzel biztosítva, hogy...
Téli tűzkő
Egész évben optimális tapadást biztosítanak az enyhe téli időjárásra optimalizált Firestone Roadhawk Winter Steer kormányzott, valamint hajtott tengelyekre szánt Roadhawk Winter Drive gumiabroncsok. A Firestone legelső, teherautók számára kínált téli abroncscsaládját kifejezetten az európai flották igényeinek figyelembevételével és költségeik csökkentésének szem előtt tartásával fejlesztették. A Roadhawk Winter nagyszerűen kiegészíti a Firestone nehézkategóriás haszonjárműveknek szánt gumiabroncs-kínálatát. Hiszen amellett, hogy a futófelület...
Kompetensen kompakt
Hosszú hónapok óta szolgál hűségesen a legelső német gyártású üzemanyagcellás teherautóban a Voith Electrical Drive System (VEDS) hajtáslánc HD változata. A 16 tonna össztömegű és 24 tonna szerelvény-össztömegű Paul Hydrogen Power Truck (PH2P) teherautót egy Mercedes-Benz Atego 1523 L 4x2 átalakításával keltette életre a Paul Nutzfahrzeuge. A cég nem kezdő e téren, hiszen a különleges rendeltetésű, speciális haszonjárművek európai piacvezetőjének...
Tiszta kapcsolat
Akárcsak a nemrég átadott Monostori híd, úgy egy elektromos hajtású BYD eBus városi autóbusz is még szorosabbra fűzi Komárom és Komárno lakosainak kapcsolatát. A 12 méter hosszú, végig alacsonypadlós, kétajtós buszt ünnepélyes keretek között vette át a Volánbusz Zrt. elnök-vezérigazgatója, dr. Pafféri Zoltán a BYD komáromi gyárában. Az akár háromszáz kilométer hatótávolságú jármű azóta menetrend szerint üzemel a két város...
Nooteboom OSDS-48-03V(EBW): Nehézgépek könnyű szállításához
Széthúzható, kis tömegű és igen sokoldalúan alkalmazható modellel bővült a Nooteboom Smart termékcsaládja. Mindent is elvisz. Az új koncepció szerint megszületett OSDS-48-03V(EBW) háromtengelyes, mélyágyas félpótkocsi számos előnyt kínál. Egyik legfőbb jellemzője, hogy hasznos teherbírása eléri a 39 tonnát, miközben saját tömege csak 8700 kilogramm. Rakfelületének rendkívül mély kerékbölcsői révén nagyobb méretű gumikerekes homlokrakodók és csuklós dömperek szállítására is alkalmas. Sőt,...










