BYD B12.b e03 buszok az Arriva flottájában: Kontinentális elsőség
Tegnap hajnalban öt új szóló elektromos busz vette fel a szolgálatot a fővárosban, ezzel a lépéssel egy újabb első helyet szerzett magának Budapest. Immár nemcsak a magyarok többségének kedvenc fővárosa Budapest, hanem egyúttal az első európai nemzeti székhely, ahol a BYD új pengeakkumulátoros buszai forgalomba álltak. A BKK szolgáltatója, az Arriva ezzel egy három éve futó projekt első nyilvánosan is...
Középkategóriás villanyosokhoz
Immár szóló autóbuszokhoz és legfeljebb 19 tonna össztömegű teherautókhoz is kínál megfelelő elektromos hajtásrendszert a Voith. Az új, elsősorban városi használatra optimalizált, középkategóriájú MD változat legnagyobb teljesítménye 260 kilowatt, míg maximális nyomatéka 2850 newtonméter. Előnye, hogy ötven kilogrammal könnyebb a 2019-ben bemutatott, 340 kilowattos, 3100 newtonméter legnagyobb nyomatékú HD modellnél, amely csuklós buszokban és több mint 26 tonnás teherautókban is...
IVECO Feniksbus City CNG midibusz tesztje: Gázos midi Miskolcon
Sűrített földgázzal üzemelő IVECO midibuszt teszteltek Miskolcon. A helyi közlekedési vállalat szakemberei kifejezetten olyan vonalakat jelöltek ki, ahol fontos szempont a megfelelő fordulékonyság, a szűk útvonalakon is biztonságos közlekedés.
Credo buszok új százada: Száz új Credo a Volánoknál
Credo Inovell és Credo Econell buszokat szereztek be nagy mennyiségben a vidéki közlekedési központok. Az értékesítés növekedésével párhuzamosan a Kravtex-Kühne Csoport folytatja a 2016-ban megkezdett beruházásprogramját.
Ha Toyota velünk, ki ellenünk?
Nyugat-Európában hidrogénezett növényi olajokkal (HVO) is üzemképesek lesznek 2023 első negyedévétől a Toyota dél-afrikai köztársaságban gyártott Hilux és Land Crusier modelljei. Így csatlakoznak a Proace haszonjárművek családjához, amelyek már most vígan elfogadják a száz százalékban megújuló forrásból származó HVO100-at . Az átalakított befecskendező rendszer nagyobb mennyiségű tüzelőanyagot juttat az égéstérbe, mivel a növényi olaj a gázolajhoz képest kevésbé sűrű. Pozitív...
Scania az Ecomondo 2017 kiállításon: Gázzal hosszú távon
Új, sűrített vagy cseppfolyósított földgázzal és biogázzal is üzemeltethető gázmotort mutatott be a Scania. Az új erőforrás kitűnő választás akár a hosszú távú vagy az építőipari fuvarozásban dolgozó üzemeltetőknek is.
Mégsem lapos a Terra
Csehország terepjárós ékköve, a Torsus bejelentette együttműködését a futómű-specialista JRZ Suspension Engineering céggel. A hír elsőre unalmasnak hangzik, ám izgalmas új erényekkel vértezi fel a terepjáró kishaszonjárműveket. Még az eddigieknél is lágyabb, komfortosabb és biztonságosabb futást biztosítanak az új futóműalkatrészek, amelyek máris elérhetők a Terrastorm kishaszonjármű összes változatához. Vélhetően azokat sem hagyják keseregni, akiknél már felkavarta a szelet a földvihar,...
A tér és a tömeg új dimenziója
Mega kivitelű félpótkocsiját is számos innovatív megoldással fejlesztette tovább a Kögel a még nagyobb szállítási hatékonyság érdekében. Jelentősen kisebb saját tömegével, még jobban kihasználható rakterével és az extrafelszerelések gazdag választékával a Kögel Mega Lightplus ideális az autóipari fuvarozók számára, illetve sok más alkalmazási területre is. A nagyszilárdságú acél és alumínium széles körű használata, valamint az alváz nyakrészének 90 milliméter magassága...
Tiszta Mobilitás Csomag: Tisztasági csomag
Mi sem bizonyítja jobban az Európai Bizottság alternatív hajtásláncok felé irányuló elkötelezettségét, minthogy megalkotta a Tiszta Mobilitás Csomagot, illetve definiálta a Tiszta Járművek fogalmát.
Scania konvojozási kísérlet: Közelebb az autópályákhoz
Nincs megállás a konvojozás terén. Ezúttal a Scania tesztelt zárt pályán a mindennapi forgalomban nagy valószínűséggel bekövetkező eseteket, mint például egy személyautó besorolása a tehergépkocsikból álló konvoj tagjai közé.










