Olvasási idő: < 1 perc

Szerpentinre termett

Olvasási idő: < 1 perc
Megszelídítette a legelső elektromos nyerges vontató az osztrákok legmagasabbra (2504 méter) vezető, szilárd útburkolatú hágóútját. A 26 tonna összgördülőtömegű DAF CF Electric szemtelenül könnyedén vette a közel 48 kilométer hosszú, 36 hajtűkanyarral és 12 százalékos emelkedőkkel tűzdelt Großglockner panorámautat. Ezzel bebizonyította, hogy az elektromos haszonjárművek alpesi körülmények között is megállják a helyüket. Mondjuk ebben nincs sok meglepő, hiszen semmi sem...

Japán divatdiktátor

Olvasási idő: < 1 perc
Ó, a szép születésnapot ünneplő UD Trucks! Mifelénk még hírből sem sokan ismerik Japán egyik legjelentősebb haszonjárműgyártóját. Persze a Nissan Diesel Motors, ahogy 2010-ig szólíthatta a világ, jobban csengő név. A Volvo Group eredetileg 2007-ben vette a szárnyai alá, ahonnan 2021-ben az Isuzu pártfogásába került. De hagyjuk az érzelgést, hiszen több elsőséget is magukénak tudhatnak. A japán gyártóhoz köthető a...

Skálázható különbségek!

Olvasási idő: < 1 perc
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Continental és Aurora önvezető haszonjárművek technológiájára irányuló együttműködése. Végéhez közeledik a világ legelső skálázható, önvezető teherautók számára kialakított rendszerének, a négyes szintű önvezetést lehetővé tévő Aurora Driver hardverjének és redundáns rendszerének fejlesztése. Utóbbi garantálja, hogy a jármű esetleges meghibásodása esetén is működőképesek maradjanak az olyan kritikus funkciók, mint a kormányzás, valamint fékezés. Ez egyúttal egy olyan...

Az első hazai Volvo FL Electric átadása: Nagyon zöld

Olvasási idő: 3 perc
Történelmi jelentőségű, hiszen nemcsak a Volvo Trucks első villanyos terméke itthon, hanem a zöld rendszámos nehéz-teherautók fejezetét is elkezdi írni. Avagy ismert köntösben forradalmi hajtáslánc. Bár több különböző alternatív hajtáslánccal foglalkozott már a Volvo Trucks a történelme során, hazánkba korábban ezek nem jutottak el. Ám most egyszerre két nagy lépéssel megindult az alternatív úton a márka itthon is. A Waberer’s...

Schmitz Cargobull hűtős félpótkocsiflotta: Flottányi különlegesség

Olvasási idő: 3 perc
Már önmagában negyven új hűtős félpótkocsi beszerzése is különlegességnek számít, ám a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. idén átvett Schmitz Cargobull járművei között olyan specialitások is szerepelnek, mint a négykamrás vagy a húskampós modellek.

Scania tehergépkocsik a Spar flottájában: Továbbra is Scania a nyerő

Olvasási idő: < 1 perc
Ismét a Scania márkát választotta partneréül a SPAR Magyarország. A legutóbbi, immár új generációs tehergépkocsik beszerzésévél 135 darabra bővült a svéd márka jelenléte a flottában.

Vízből veszik ki

Olvasási idő: < 1 perc
Elkezdte az üzemanyacellákhoz kapcsolódó megoldásainak gyártását a Bosch. Fontos szerepet szánnak a hidrogénnek a jövő mobilitásában. A cég úgy látja, hogy 2030-ra minden ötödik új, hat tonna feletti ­haszonjármű üzemanyagcellás lesz. Közel 2,5 milliárd eurót invesztálnak 2021 és 2026 között a hidrogén előállításának, tárolásának, valamint felhasználásának technológiai fejlesztésére. Egyik első ügyfelük az amerikai Nikola, amely a 2023 harmadik negyedévére ígért...

Renault Trucks és Volvo Trucks átszervezés: Visszaszervezés

Olvasási idő: < 1 perc
Egyesítette erőit a Renault Trucks és a Volvo Trucks, ám most ismét szétválnak. No, nem az anyacégek házassága ér véget, csupán a hazai leányvállatokat szervezik át.

Targoncák hozták a tapasztalatokat

Olvasási idő: < 1 perc
Közös rendezvényen látta vendégül a sajtó képviselőit a Mercedes-Benz haszongépjárművek importőre és a Jungheinrich Hungária Kft. Az anyagmozgató eszközöket, rendszereket gyártó és szervizelő cég hazai leányvállalata komoly tapasztalatokkal rendelkezik a csillagos márka elektromos haszonjárműveivel kapcsolatban. A Jungheinrich Hungária Kft. elsőként tesztelte valós körülmények között az eVito kishaszonjárművet, és amint erre lehetőségük nyílt, munkába is állítottak belőle több darabot. A szinte...

Volkswagen Haszonjárművek évértékelő: Sikeresen vett kihívások

Olvasási idő: < 1 perc
Eppel János, a Porsche Hungária Kft. ügyvezető igazgatója a vállalat szokásos évzáró sajtótájékoztatóján úgy értékelte a 2019-es esztendőt, hogy kihívásokkal teli év volt, de összességében sikeresen zárták. Magyarországon nemcsak a személyautók, hanem a kishaszonjárművek piaca is bővült, ami kedvező külső körülményeket teremtett, vagyis hátszélben dolgozhatott a piacvezető importőr. Megnehezítette a munkáját azonban a WLTP 2 norma bevezetése, és az ebből...
Hirdetés:
error: Védett tartalom