Immár 124 esztendős múltra tekinthet vissza a Firestone. A Bridgestone égisze alá tartozó, amerikai gumiabroncsgyártó a közelmúltban mutatta be legújabb termékeit.
Ezek a Firestone első olyan, kifejezetten a regionális szállítmányozás igényeinek figyelembevételével tervezett gumiabroncsai, amelyek a japán anyavállalat Enliten-technológiájára támaszkodnak. Ez lehetővé teszi, hogy a kormányzott, hajtott, valamint pótkocsira szerelt gumiabroncsok gördülési ellenállása a korábbiakhoz képest 15 százalékkal csökkenjen. Ezáltal jelentős tüzelőanyag-megtakarítást tesznek lehetővé. Ráadásul ez még nem minden, hiszen az új FS424, FD624, valamint FT524 futásteljesítményben is köröket vernek felmenőikre, mivel azoknál húsz százalékkal tovább maradhatnak a teherautók keréktárcsáin. Így tíz százalékkal csökkentik az egy kilométerre eső költségeket. Örömteli a vegyes flottával rendelkező fuvarvállalatok számára, hogy a korábbi kínálathoz képest hat mérettel bővül az új termékcsalád választéka.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.