Immár 124 esztendős múltra tekinthet vissza a Firestone. A Bridgestone égisze alá tartozó, amerikai gumiabroncsgyártó a közelmúltban mutatta be legújabb termékeit.
Ezek a Firestone első olyan, kifejezetten a regionális szállítmányozás igényeinek figyelembevételével tervezett gumiabroncsai, amelyek a japán anyavállalat Enliten-technológiájára támaszkodnak. Ez lehetővé teszi, hogy a kormányzott, hajtott, valamint pótkocsira szerelt gumiabroncsok gördülési ellenállása a korábbiakhoz képest 15 százalékkal csökkenjen. Ezáltal jelentős tüzelőanyag-megtakarítást tesznek lehetővé. Ráadásul ez még nem minden, hiszen az új FS424, FD624, valamint FT524 futásteljesítményben is köröket vernek felmenőikre, mivel azoknál húsz százalékkal tovább maradhatnak a teherautók keréktárcsáin. Így tíz százalékkal csökkentik az egy kilométerre eső költségeket. Örömteli a vegyes flottával rendelkező fuvarvállalatok számára, hogy a korábbi kínálathoz képest hat mérettel bővül az új termékcsalád választéka.
FAUN LF 910 Rosenbauer FLF 60/100 és a Rosenbauer Simba 6×6: Óriások a kifutón
Elég katasztrófafilmet láttunk már ahhoz, hogy ne találkozzunk szívesen repülőtéri tűzoltójárművekkel. Tudjuk, hogy ott lapulnak valamelyik hangár rejtekében, mégis abban reménykedünk, hogy bevetésükre nem akkor kerül sor, amikor fapadosunk ülésén trónolunk.
A Toyota Professional titkai
Közelebbről is megismerkedünk a következő hetekben a világ legnagyobb autógyártójának haszonjárműveivel, a Toyota Professional márkával.
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell tesztbusz: Ingyen próbálhatod ki ezt az üzemanyagcellás autóbuszt Budapesten
Három ajtó, két hajtott tengely, 500 kilowatt csúcsteljesítmény, nagy kapacitású akkumulátorok és üzemanyagcellás hatótávnövelő rendszer. És ez csak néhány paraméter a Magyarországon vendégeskedő Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell adatlapjáról.
Nissan S-Cargo menetpróba: Csigabiga gyere ki!
Hazánkban, sőt kontinensünkön sem ismeri szinte senki. Hogy lehet ez, hiszen egy ilyen formát nem lehet elfelejteni?! Az ok prózai, hiszen a Nissan S-Cargo a japán belpiacra készült, JDM típusnak számított.
Mennyi az annyi?
Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!
A Proace Max lehet a Toyota hatalomátvételének kulcsa
Teljesen megújul idén a Toyota kishaszongépjármű-kínálata. Sőt, nemcsak az eddigi modellek kapnak új ruhát, hanem egy új családtag is érkezik. A Proace Max nagy testvérként teszi teljessé a Toyota fegyverarzenálját a piacvezető pozícióért vívott harcban.