Hirdetés:

Történelme során első alkalommal, teljesen megújítja járműpalettáját az IVECO. Ezzel együtt a szervizszolgáltatásokat sem hagyja érintetlenül. A legeknek még nincs vége, hiszen mindezt az eddigi legnagyobb, egymilliárd eurós beruházással érte el.

Vállalati hatékonyság, vezetői élmény, fenntarthatóság, valamint hálózatba kapcsolás. Elsősorban ezt a négy tartópillért tűzték zászlajukra a torinói taljánok. Az immár szokásosnak mondható szén-dioxid-kibocsátás, valamint a tüzelőanyag-fogyasztás csökkentése mellett a hajtásláncok terén is a lehető legszélesebb kínálatra koncentráltak. Ennek megfelelően a hagyományos dízelüzemű kishaszonjárművek, valamint közép- és nehézkategóriás palettájuk mellett kiszélesítették ezek elektromos kínálatát is. Továbbra sem engedték el a sűrített (CNG) és cseppfolyósított földgázt (LNG) tankoló haszonjárművek kezét, hiszen előbbiekben például hazánkban is piacvezetők. Az S-Way új, FPT Industrial XCursor 13 motorcsaládját már eleve úgy tervezték, hogy többféle tüzelőanyaggal működő tagokat kínálhasson. A korábbi erőforrásoknál gázolajból és földgázból is tízszázalékos tüzelőanyag-megtakarítással kecsegtet. Miközben cseppfolyósított biogázzal tankolva, forrástól kerékig számolva, gyakorlatilag szén-dioxid-kibocsátás nélkül üzemelhet. Amennyire csak lehetett, megsürgették az ulmi üzemben gyártott elektromos nehéz-teherautó fejlesztését is. A márka legelső elektromos nehézkategóriás haszonjárműve, az IVECO S-eWay egy feltöltéssel akár 500 kilométeres akciórádiusszal büszkélkedhet, miközben egy 350 kilowattos gyorstöltővel csupán másfél órán belül 80 százalékosra gyarapítható az akkumulátorainak energiatartalma. Az eDaily hatótávolsága immár 400 kilométer és 20 perc gyorstöltéssel, akár 100 kilométerre elegendő energiát is képes magába szívni.

Céljai szerint az IVECO a járművek teljes élettartamára teljes mobilitási megoldásokat kínál ügyfeleinek. Eközben arra törekednek, hogy a lehető legtöbb terhet levegyék a felhasználók válláról, egyúttal csökkentsék a teljes birtoklási költséget (TCO). Abban is segítő kezet nyújt az IVECO, hogy a bizonytalanabb ügyfeleknél is elősegítse az elektromos járművekre való átállást. Ezt a célt szolgálja az a teljesen új konstrukciójú tartós bérleti lehetőség, aminek köszönhetően tőkekockázat nélkül is gondtalanul fejest ugorhatnak az elektronok világába. Ezt a pozitív jövőt a korábbiaknál több dinamikát és innovációt kisugárzó új logó is szimbolizálja, ami a legkisebbektől egészen a legnagyobb IVECO haszonjárművekig messziről hirdeti a 48 esztendővel ezelőtt született márka fenntartható erőfeszítéseit.

Toyota üzemanyagcellás újdonságok: Hidrogénhajtást mindenbe!
Zöld jövő

Toyota üzemanyagcellás újdonságok: Hidrogénhajtást mindenbe!

Eltökélten hisz a Toyota a hidrogénalapú társadalomban, amelynek motorja az üzemanyagcella. Íme, a világ legnagyobb autógyártójának legújabb eredményei az üzemanyagcellás járművek fejlesztése terén a pickuptól a nyerges vontatón át az autóbuszig.

Nem fogyott, gyarapodott!
Háttér

Nem fogyott, gyarapodott!

Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.

IVECO S-Way TurboStar: Rákinkarnáció
Bemutató

IVECO S-Way TurboStar: Rákinkarnáció

Újra beköltözött hazánk gördülő élővilágába egy különleges, meglehetősen nagy testű vörös rákfaj. Habár eddig az Olaszországban őshonos ízeltlábú csupán két példányát sikerült közelebbről is megfigyelni, nincs okunk panaszra, hiszen máshol még egyet sem láttak.

IVECO HD BEV és HD FCEV: Premier előtti vetítés
Zöld jövő

IVECO HD BEV és HD FCEV: Premier előtti vetítés

Idén év végéig bevezeti az IVECO az akkumulátoros elektromos, illetve üzemanyagcellás elektromos nyerges vontatóit az európai piacra. Ezért már beharangozta legfőbb műszaki adataikat is, amelyek igen kecsegtetők.

Itt elmondhatod a véleményedet!