Scania R 730 Euro 6 LA4x2MNA: Szuperhős
Sorra elvéreztek a V8-as teherautó-motorok az Euro 6 környezetvédelmi norma bevezetésekor. Egy, csak egy legény maradt talpon a vidéken, a Scania legendás V8-as erőforrása. Sőt, jobb formában van, mint valaha.
Megújult MAN TG-család: Csábító innovációk, 2. rész
Cikkünk előző
részében körbekalauzoltuk olvasóinkat az MAN TG-család kívül-belül megújult
fülkéiben. Most a vezetőállás és a műszaki újdonságok ismertetésével folytatjuk
a bemutatást a Bilbao környéki rövid menetpróba kapcsán. Az MAN-tehergépkocsik új generációját bemutató írásunk első része itt olvasható. Ahogyan a lakó- és pihenőövezetet, úgy a járművezetői munkahelyet is az alapokról teljesen újratervezték az MAN szakemberei. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az ergonómia és a...
Hyvia Master H2-Tech: Gombhoz a kabát
Adott egy már bizonyított üzemanyagcella, amelyet bele kellett préselni egy 13 éves típusba. Sajnos a méretre szabott és modern megoldásra még várni kell, ám a púpként a hátára akasztott csúcstechnikájú rendszer már most egy igazán izgalmas jövőt sejtet. Két év alatt tető alá hozott egy nulladik lépcsős sorozatgyártású járművet a francia-amerikai Hyvia, valamint a hozzá kapcsolódó teljes ökoszisztémát is kidolgozta....
Suzuki Swace: Haladjon a korral
Tesztalanyunk bizonyság arra, hogy milyen fontos minden téren lépést tartani a világgal. Ez egy igényes hibrid kombi, ugyanakkor a többiek már konnektorról is táplálkoznak. Autónak remek, de a felhasználói élmény egy árnyalatnyival csorbább. Úgy tartja a mondás, hogy az újszülöttnek minden Corolla új – meg annak is, aki amúgy csak képen láthat Toyotát. Másik ősi alapigazságunk pedig azt állítja, hogy...
Ford Ranger Raptor menetpróba: A hab a tortán
Kategóriájában a hazai utak meghatározó szereplőjévé vált a Ford Ranger az elmúlt években. Több nagy elődöt letaszított a trónról, mégis szkeptikusan utaztam az új Raptor bemutatójára. Szükség van ilyen benzin-, gázolajfaló masztodonokra manapság? Már egy ideje az egyik legellentmondásosabb megítélésű kategória királya a Ford Ranger. Bevallom, én is kissé ellenségesen nézem Budapesten ezeket a járgányokat, szinte mindnek karcmentes a platója....
2017 Mercedes-Benz Actros 1842 GigaSpace: Gigantikus tér
Akárcsak az örökölt étkészlet, ez is éveken át szolgálhat még egy kis suvickolás után. Tágas fülke lapul a használt háromágú csillag mögött, így akár nemzetközisként is megállhatja a helyét vagy másodkézből származó fényűző belföldezőssé válhat. Karakteridegen módon sok részletre emlékeszem a használt járműves tesztnapunkról, elmesélem a kedvenc csavart. Izgalmasnak ígérkezett a programunk, jó előre kinéztünk több kisebb és nagyobb haszonjárművet....
Solaris Urbino 18 hydrogen: Kiegyensúlyozott személyiség
Ifjonti bizonytalanságai már nincsenek, tudja, mit akar, mit kínál, tisztában van saját értékeivel. A Solaris Urbino 18 hydrogen ideális partnernek ígérkezik, de vajon mennyi poggyászt cipel magával eddigi életéből? Ha csak a vezetői összegzés érdekel, akkor olvasd el a Bus Euro Test 2024 összefoglalóját. A nagy európai buszteszttel kapcsolatos összes írásunkat pedig ezen a hivatkozáson találod! Sok nagyvárosban ma már egyáltalán...
Ford Ranger PHEV menetpróba: Túl a dízelen: alapfelszereltség a feszültség
Kell majd egy hosszabb és alaposabb teszt, de elsőre a hálózatról tölthető hibrid Ford Ranger egész életképesnek tűnik. A hazai bemutatóról szóló videónkból többek között azt is megtudhatod, hogy mit keres a pickupban egy eddig csak sportos modellekből ismerős, közel 20 éves benzines erőforrás. Vár rád a Rolling Tons történetének első hibrid pickupja, amelyet az alaposan felázott Óbarok melletti szántóföldeken...
Volvo FE 320 Euro 6 Sleeper Cab: Hajtásláncon a hangsúly
Vadonatúj, a legkorszerűbb műszaki megoldásokat felvonultató motorral, illetve hajtáslánccal szerelték fel a Volvo FE-t, ugyanakkor fülkéje csak ráncfelvarráson esett át. A dobozos felépítményű, 18 tonnás, 320 lóerős gyári tesztmodellt próbáltuk ki.
Volkswagen Transporter 6.1 RT 2.0 TDI: A szállító
Márciusban lesz 71 éves a kishaszonjárművek kategóriájának alapítója, névadója, a Volkswagen Transporter. Legújabb generációja a 6.1-es, s azt hiszem, nem tévedünk, ha azt mondjuk, ez az utolsó klasszikus nemzedéke. S hogy miért? Bár a Transporter 6.1 csak szűk két éve van a piacon, nemsokára annál is markánsabb változás jön az életében, mint a T3-T4 között, vagyis a farmotoros és az...










