A karbonsemlegesség útján
 Összefogott a Renault-csoport és a Phoenix Mobility, a stratégiai együttműködés célja egy olyan átalakítószett fejlesztése, amivel a belső égésű erőforrással rendelkező kishaszonjárművek utólagosan elektromos hajtásláncúra varázsolhatók.  Az innovatív megoldás az öt esztendőnél régebbi haszonjárművekre fókuszál, és a maga nemében egyedülálló kezdeményezés a francia piacon. Még 2023 vége előtt szeretnék piacra dobni az első átalakítószettet a Renault Master kishaszonjárműhöz. Még a...
Harmincas zóna
 Harmincesztendős a Continental veszprémi telephelye.  A magyar autóipar egyik legjelentősebb, mintegy nyolcezer munkatársat foglalkoztató képviselője 1993 júniusában, kerékfordulatszám-jeladók gyártásával kezdte el a termelést. Az ezredfordulót követően, 2001-ben bővítették tevékenységüket és kialakítottak egy szoftverfejlesztéssel foglalkozó kutatás-fejlesztési központot. Hamarosan újabb fontos mérföldkőhöz érkeztek, amikor 2009-ben megnyitották saját tesztpályájukat. A pandémia alatt sem tétlenkedtek, 2020-ban megújult és további funkciókkal a többszörösére növekedett a...
Skandináv komfort
 Digitálisan „okos” műszerfallal fokozza a járműveiben rejlő lehetőségek mélyebb kiaknázását a Scania. Egyúttal kellemes atmoszférát teremt és jelentősen megkönnyíti a járművezetők munkáját, ezáltal csökkenti a rájuk nehezedő stressz hatásait.  A Scania Smart Dash mindig két folyadékkristályos kijelzővel operál. A kormánykerék küllőin át megcsodálható, az egykori kerek műszerek helyén pöffeszkedő panellel, valamint a középkonzoli érintőképernyővel. Utóbbi két méretben, 10,1 vagy 12,9...
Schmitz Cargobull hűtős félpótkocsiflotta: Flottányi különlegesség
 Már önmagában negyven új hűtős félpótkocsi beszerzése is különlegességnek számít, ám a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. idén átvett Schmitz Cargobull járművei között olyan specialitások is szerepelnek, mint a négykamrás vagy a húskampós modellek.
Bosch Mobility Experience 2017: Egyetlen napban a jövő
 Páratlan év lévén idén is megtartotta járműipari szakmai kollokviumát Németországban a Bosch. Idén új nevet (Bosch Mobility Experience 2017) kapott a rendezvény, amely azt jelzi, hogy valóban megkezdődött a közlekedés és az áruszállítás forradalma.
Schmitz Cargobull ROTOS tengely jubileuma: Egymillió felett
 Kerek számhoz érkezett a Schmitz Cargobull altenbergei üzeme, ugyanis elkészült az egymilliomodik ROTOS tengely.
Krone: termékminősítő központ építése: Jövőlabor
 Február végén az első kapavágással megkezdődtek a Krone új termékminősítő központjának (Krone Future Lab Validation Centre) építési munkálatai a Lingen ipari parkban, a vállalat központjának közelében.
Daimler Trucks önvezető rendszer tesztelése: Új utakon
 Még több közúti szakaszra kiterjeszti új generációs, négyes szintű önvezető rendszerének tesztelését a Daimler Trucks Amerikában, hogy még több valós körülmények közötti tapasztalatot szerezzen. Persze a biztonságot mindenek elé helyezve!  Aki az Amerikai Egyesült Államokban, méghozzá Virginia államban autózik, egyre gyakrabban, illetve több helyen találkozhat ezzel a kamerákkal, radarokkal és lézeres távolságérzékelőkkel bőségesen felszerelt Freightliner Cascadia tesztszerelvénnyel. Habár ül gépkocsivezető...
Volvo FM, FMX, FH, FH16 hazai bemutatkozás: Kiváló tartalom ideális formában
 Ez nemcsak a Volvo Trucks termékújdonságaira, nevezetesen az új FH16, FH, FM és FMX típusra, valamint az új I-Save takarékossági csomagra igaz, hanem a mindezeket a magyarországi piacra bevezető rendezvényre is.  Nemrég a Volvo Hungária Kft. Cinkotai úti központjában egy hét alatt közel kétszáz ügyfél, illetve a szaksajtó képviselői ismerkedhettek meg testközelből az újdonságokkal, persze a járványhelyzet miatt szigorúan betartott...
Nooteboom OSDS-48-03V(EBW): Nehézgépek könnyű szállításához
 Széthúzható, kis tömegű és igen sokoldalúan alkalmazható modellel bővült a Nooteboom Smart termékcsaládja. Mindent is elvisz.  Az új koncepció szerint megszületett OSDS-48-03V(EBW) háromtengelyes, mélyágyas félpótkocsi számos előnyt kínál. Egyik legfőbb jellemzője, hogy hasznos teherbírása eléri a 39 tonnát, miközben saját tömege csak 8700 kilogramm. Rakfelületének rendkívül mély kerékbölcsői révén nagyobb méretű gumikerekes homlokrakodók és csuklós dömperek szállítására is alkalmas. Sőt,...










