IVECO Daily Blue Power: Kékszakállú

Környezettudatos városi, illetve elővárosi flottával rukkolt elő az IVECO a kishaszongépjárművek piacán.

Mercedes-Benz X-osztály: A pickup prémiumosítása

Ez az első pickup egy prémiumgyártótól, méghozzá a rátarti Mercedes-Benztől. Mégis csalódás annak, aki a műfajt megújító, jelentős újdonságokat várt volna tőle – főképp presztízsben, dekorációban, „prémiumban” kap többet.

Peugeot Pick Up: Platós oroszlán

Új taggal bővült a pickupok piaca, a Peugeot jóvoltából. Több más friss pickup típushoz hasonlóan a francia márka terméke is átemblémázás eredménye, de így is érdekes.

Proterra Catalyst autóbusz világrekordja: Hatótáv: 1800 kilométer

Kinek cseng ismerősen a Proterra név? Valószínűleg nem sokan teszik fel erre a kérdésre a kezüket. Pedig érdemes megjegyezni a márkanevet, ugyanis a vállalat Catalyst E2 max elektromos autóbusza közel 1800 kilométert tett meg egyetlen töltéssel.

Mercedes-Benz Tourismo RHD: Szárnyatlan business class

Ami a légi közlekedésben a legkényelmesebb business class, az akar lenni az autóbuszok világában az új generációs Mercedes-Benz Tourismo RHD. Európa legnagyobb darabszámban gyártott típusát váltja fel a távolsági buszok piacán.

International LoneStar újdonságok: Tökéletesített zászlóshajó

Apró módosításokkal korszerűsítette az amerikai kamionsofőrök álmát az International. A Lonestar tulajdonképpen az RH típuson már bevált újdonságokkal fejlődött.

Dethleffs e.home villany-lakóautó: Lakva ismeri meg az ember…

Manapság egyre gyakrabban hangoztatott törekvések a hálózatba kapcsolt elektromos járművek, a fenntartható közlekedés. Az e.home lakóautó-tanulmánnyal a Dethleffs is csatlakozott a trendhez.

DAF CF és XF megújult többtengelyesek: Tengelyhatalom

Kiteljesedett a DAF egész palettáját érintő megújulási hulláma. Ezúttal a tavasszal átfogóan továbbfejlesztett CF és XF többtengelyes változatai kerültek terítékre.

MAN Lion’s Coach: Az oroszlán új arca

Nincs mese, hamarosan életbe lép a távolsági buszokra vonatkozó ENSZ-EGB 66.02 borulási szabvány. A legtöbb esetben új vázszerkezetre van szükség, ami teljes generációváltást is maga után von. Így járt az MAN Lion’s Coach is.

Scania új V8-as család: Óriáskamionhoz motoróriás

Változnak a szabályok, egyre nagyobb méretű és össztömegű szerelvényekkel igyekeznek csökkenteni a tonnakilométerre jutó fajlagos tüzelőanyag-fogyasztást. Elsősorban ilyenekhez készült a Scania új V8-as motorja, 520-730 lóerő teljesítményszintekkel.
Hirdetés:
error: Védett tartalom