IVECO Daily Blue Power: Kékszakállú
Környezettudatos városi, illetve elővárosi flottával rukkolt elő az IVECO a kishaszongépjárművek piacán.
Mercedes-Benz X-osztály: A pickup prémiumosítása
Ez az első pickup egy prémiumgyártótól, méghozzá a rátarti Mercedes-Benztől. Mégis csalódás annak, aki a műfajt megújító, jelentős újdonságokat várt volna tőle – főképp presztízsben, dekorációban, „prémiumban” kap többet.
Peugeot Pick Up: Platós oroszlán
Új taggal bővült a pickupok piaca, a Peugeot jóvoltából. Több más friss pickup típushoz hasonlóan a francia márka terméke is átemblémázás eredménye, de így is érdekes.
Proterra Catalyst autóbusz világrekordja: Hatótáv: 1800 kilométer
Kinek cseng ismerősen a Proterra név? Valószínűleg nem sokan teszik fel erre a kérdésre a kezüket. Pedig érdemes megjegyezni a márkanevet, ugyanis a vállalat Catalyst E2 max elektromos autóbusza közel 1800 kilométert tett meg egyetlen töltéssel.
Mercedes-Benz Tourismo RHD: Szárnyatlan business class
Ami a légi közlekedésben a legkényelmesebb business class, az akar lenni az autóbuszok világában az új generációs Mercedes-Benz Tourismo RHD. Európa legnagyobb darabszámban gyártott típusát váltja fel a távolsági buszok piacán.
International LoneStar újdonságok: Tökéletesített zászlóshajó
Apró módosításokkal korszerűsítette az amerikai kamionsofőrök álmát az International. A Lonestar tulajdonképpen az RH típuson már bevált újdonságokkal fejlődött.
Dethleffs e.home villany-lakóautó: Lakva ismeri meg az ember…
Manapság egyre gyakrabban hangoztatott törekvések a hálózatba kapcsolt elektromos járművek, a fenntartható közlekedés. Az e.home lakóautó-tanulmánnyal a Dethleffs is csatlakozott a trendhez.
DAF CF és XF megújult többtengelyesek: Tengelyhatalom
Kiteljesedett a DAF egész palettáját érintő megújulási hulláma. Ezúttal a tavasszal átfogóan továbbfejlesztett CF és XF többtengelyes változatai kerültek terítékre.
MAN Lion’s Coach: Az oroszlán új arca
Nincs mese, hamarosan életbe lép a távolsági buszokra vonatkozó ENSZ-EGB 66.02 borulási szabvány. A legtöbb esetben új vázszerkezetre van szükség, ami teljes generációváltást is maga után von. Így járt az MAN Lion’s Coach is.
Scania új V8-as család: Óriáskamionhoz motoróriás
Változnak a szabályok, egyre nagyobb méretű és össztömegű szerelvényekkel igyekeznek csökkenteni a tonnakilométerre jutó fajlagos tüzelőanyag-fogyasztást. Elsősorban ilyenekhez készült a Scania új V8-as motorja, 520-730 lóerő teljesítményszintekkel.