MAN Lion’s Coach: Az oroszlán új arca
Nincs mese, hamarosan életbe lép a távolsági buszokra vonatkozó ENSZ-EGB 66.02 borulási szabvány. A legtöbb esetben új vázszerkezetre van szükség, ami teljes generációváltást is maga után von. Így járt az MAN Lion’s Coach is.
Mercedes-Benz Actros L Driver Extent+ és OM 471 motor: Csillagfény
Mindig van feljebb! Nem számít, hogy csillagról, luxusról, teljesítményről vagy mindháromról beszélünk egyszerre. Erősen limitált Actros L Driver Extent+ kivitellel kedveskedik ügyfeleinek a Mercedes-Benz, ráadásul felfrissítette az OM 471 dízelmotort is. Biztos vagyok benne, hogy a százötven szerencsés kiválasztott fülig érő mosollyal és büszkén fogja szorongatni a csillagos vontató indítókulcsát. A visszafogottan elegáns Mercedes-Benz Actros mattszürke és krómozott dekorelemeket kapott....
Hyundai H350: Koreai hadüzenet Európának
Semmi pánik, nem Észak-, hanem Dél-Korea a kihívó, és nem atomfegyverrel, hanem az Óvilágnak szánt új kishaszonjármű típussal, a Hyundai H350-nel akarja legyőzni a piacon már jól bevezetett típusokat.
A Fliegl újdonságai: Új ötletek a fenntarthatóságért
Egyértelműen a fenntarthatóságot elősegítő innovációk kerültek reflektorfénybe az IAA Transportation kiállításon a Fliegl standján. A gyártó ugyanis a legapróbb részletekbe menően továbbfejlesztett pótkocsikat és félpótkocsikat mutatott be Hannoverben. Mit is jelenthet a fenntarthatóság egy pótkocsi vagy félpótkocsi esetében? Például a hasznos teherbírás vagy a raktérkapacitás maximalizálását, a kiváló menetstabilitást, a tartósságot és a rugalmas, illetve feladatra szabott alkalmazhatóságot. Alapvetően ezek...
bauma 2019: építőipari pótkocsik, 2. rész: Sokszínű építőmesterek (4.)
Íme, az építőipari pótkocsik és felépítmények aktualitásai a müncheni bauma 2019 építőipari kiállításról – ezúttal az ábécé második feléből: a Humbaurtól a Schwarzmüllerig.
Scania G-széria: A megújulás második üteme
Tervszerűen halad a Scania: az új generáció másfél évre elosztott öt bevezetési lépéséből a másodiknál tart. Miután tavaly kihozta az R- és S-szériát, most a G-szériára és a 9, illetve 13 literes motorokra kerített sort.
Nissan NV Cargo NV1500, NV2500 HD és NV3500 HD: Felrázva és keverve
Új belépőként nincs egyszerű helyzetben a Nissan NV-sorozata az észak-amerikai piacon. Ám két legfőbb helyi konkurensét másfél évtizeddel ezelőtt mutatták be. Így az európai furgonoknál már megszokott, felhasználóbarát részletmegoldásokat a full-size pickupok tágas fülkéjével, a zárt furgonok rakterével és hatalmas benzinmotorokkal keverő típus felrázhatja évtizedes nyugalmából az ellenfeleit.
2021 Ford F-150: Keménységből ötös
Szinte minden pontján átalakult az amerikai eladási listákat negyvenhárom éve töretlenül vezető Ford F-150, mégis megmaradt a hétköznapok népszerű igavonó telivérjének. Meglepően alakultak a gépjármű-eladási statisztikák az egészségügyi vészhelyzet alatt a tengerentúlon. Amíg a személyautók piacának jelentős része gyakorlatilag teljesen összeomlott, addig a pickupok szegmense átvette a vezetést a szabadidő-autóktól. Akaratlanul is ezt a hullámot lovagolta meg a Ford, amikor...
Új Fiat Doblò és E-Doblò: Beállt a sorba
Tizenkét év sikerekkel teli szolgálat után leteszi a lantot a második generációs Fiat Doblò. Utódja pedig nem más, mint a Stellantis-cégcsoport ebben a kategóriában egyre több márkanév alatt futó típusa. Így már elektromos változatban is elérhető. Ahogyan szaporodnak az autóipari szövetségek és hízik az immár Stellantis névvel fémjelzett cégcsoport, úgy kerül be egyre több márka kínálatába a 2018-ban eredetileg Citroën...
Mitsubishi L200: Keményebb a kőnél!
Világszerte ismert, sőt, nélkülözhetetlen jármű, munkaeszköz és divatcikk a Mitsubishi L200, nagyfokú figyelem kíséri egy-egy új változatának megjelenését. Most az új változat áll elénk, csillogó külső alá rejtett strapabíró szerkezettel.