Mostantól a műszerfalról egy gombnyomással kapcsolható hidraulikus elsőkerék-hajtással is rendelhető a DAF CF és XF. Ez számos előnyt kínál a kardántengelyes hajtással szemben, és sok esetben bőven elegendők a képességei.
Különösen ideális a Paul Nutzfahrzeuge közreműködésével kifejlesztett PXP-rendszer (Paul Xtra Power) olyan alkalmazások esetén, amikor a gépjárművek jellemzően közúton közlekednek, ám olykor, például a rakodóhely megközelítésekor, laza vagy csúszós terepen is magabiztosan kell haladniuk. A hidraulikus elsőkerék-hajtás ugyanis a hagyományos, kardántengelyes hajtással szemben a beszerzési ár, a saját tömeg, a tüzelőanyag-fogyasztás és a karbantartásigény terén is lényegesen kedvezőbb. A PXP az első négy előre- és az első, illetve a második hátrameneti fokozatban húsz kilométer/óra sebességig használható, készenléti üzemmódba helyezése után pedig a hátsó kerekek kipörgésekor automatikusan az elsőket is bekapcsolja a hajtásba. A kerékagyakba épített hidromotorok 6435 newtonméter nyomatékot fejtenek ki a 360 bar legnagyobb rendszernyomás mellett. A hidraulikus szivattyút a közvetlenül a motorra szerelt mellékhajtás működteti. A PXP kezdetben a PACCAR MX-11 vagy MX-13 motorral hajtott, 4×2-es CF és XF nyerges vontatókhoz kérhető, ám még az idén további alvázfajták kínálatában is megjelenik.