Scania S 500 A4x2NB Highline: Sofőrmágnes
Áradoztunk a Scania S 730 tesztje kapcsán az új S-fülke kényelméről és felszereltségéről, majd az R 500 tesztjében magasztaltuk az erős, mégis takarékos hajtásláncot. Mostani tesztjárművünk, az S 500 ezt a kettőt ötvözte. Jó ajánlólevélnek ígérkezik.
Peugeot pickup a világnak: Kicsit kínai és kicsit francia
Valószínűleg sohasem kínálják majd nálunk e pickupokat, ez nem jó hír. Szerencsénkre a Peugeot Landtrek három példánya mégiscsak megérkezett mutatóba az öreg kontinensre. Rendszám és típusengedély nélkül közútra nem mehettünk, de zárt pályán kipróbáltuk. Korábban már beszámoltunk az egytonnás kategóriában bemutatkozó új járműcsalád megjelenéséről. Úgy tűnt, ennyiben is marad a dolog, hiszen nem mi vagyunk a Peugeot Landtrek megcélzott piaca....
Mercedes-Benz eCitan: Stuttgarti fourgonnette
Úri affektációnak tűnhet, mégis őszintén örültem, hogy végre egy annyira fapados kishaszonjárműbe ülhetek, amiben talán szálka megy a kezembe a kárpit simogatásakor. Aztán kiderült, hogy csupán első látásra tűnt őspuritánnak a Mercedes-Benz eCitan. Valójában számos feláras csomag költözött az utasterébe, ráadásul nem is a Base, hanem a Pro felszereltségi szintet képviselte a tesztjármű. Sebaj, legalább a lökhárítók fényezetlenek maradtak, ami...
Scania XT G 450 B8X4HZ teszt: Bekeményített
Tavaly ősszel nagy robajjal tört be az építőipari tehergépkocsik piacára a Scania vadonatúj építőipari családja, az XT. A nemzetközi menetpróba után egy G 450 8x4 billencs hazánkba látogatott, amelyet a tardosi kőbányában és környékén tesztelhettünk.
Peugeot e-Expert L2 50kWh: Spórolós villanyász
Legalább annyira vártam a kitüntetett elektromos furgon érkezését, mint a rajongók a győztesen hazaérő klubcsapatot. Az e-Expert most végre bebizonyíthatta, hogy tényleg rászolgált-e az elsőségre. Amikor Justin Blazer montbeliard-i ötvös megalkotta a Peugeot minőséget, megbízhatóságot és hosszú élettartamot kifejező oroszlános márkajelét, még nem gondolhatta, hogy bő 160 évvel később is változatlan marad mindhárom alapérték. Ennek legutóbbi bizonyítéka az International Van...
Volkswagen Caddy Cargo 2.0 TDI: Modern munkásautó
Új mércét állít a Caddy legfrissebb változata a kishaszonjárművek piacán. Külső megjelenése egyedi, semmivel nem összetéveszthető, formaterve átgondolt, modern. A vezető környezete pazar és ami talán még fontosabb, a rakodótér sokoldalú. Már 43 éve rója Európa útjait, de még sohasem nyerte el az International Van of the Year díját, a 25 európai országot összefogó nemzetközi újságírószervezet alkotta zsűri elismerését. Talán...
Kamaz 43118 (B2232) 6x6 billenőplatóval: Egzotikus munkaerő
Más világrész izgalmas hangulatát sugalló, rendkívüli, szokatlan – ez az egzotikus szó meghatározása. Nos, ez pontosan illik a Kamaz 43118 6x6 billencsre, ha a mai európai tehergépkocsik viszonyítási rendszeréből nézzük. Ezzel egy bányában jártunk.
VDL Futura FDD2-141 menetpróba: Széllel szemben
Egy szélmalom akkor dolgozik hatékonyan, ha a széllel szemben állnak a vitorlái. Nos, a holland VDL Bus & Coach is bizonyos értelemben a széllel szembe megy, vagyis számos egyedülálló megoldásával eltér az iparágban bevett módszerektől.
Mercedes-Benz EQV 300: Kompromisszumkész egyeduralkodó
Valódi konkurens nélkül uralja az elektromos luxuskisbuszok piacát a Mercedes-Benz. Ennek fényében nem túl merész dolog kijelenteni, hogy a kategória legjobbjáról beszélünk. Változás ebben csak akkor lehet, ha megérkezik a Volkswagen válasza az ID.Buzz személyében. Komoly múltra tekint vissza a Volkswagen Multivan és a Mercedes-Benz V-osztály rivalizálása. Úgy tűnik, a trend tovább folytatódik, hiszen az elektromos hajtásláncok megjelenésével is csak...
Setra S 531 DT emeletes távolsági busz: Felzárkózás
Már öt évvel ezelőtt bemutatkozott a Setra TopClass 500 család, az Euro VI normára és az ENSZ-EGB 66.02 szabványra felkészülve, de az emeletes változatnál csak frissítették a 400-ast. Most ez is teljes mértékben megújult, kijött az S 531 DT.










