Citroën e-Jumpy 75kWh dobozos felépítménnyel: Megmagyarázhatatlan részletek

Kijelenthetjük, hogy az e-Jumpy kipróbálásával az International Van of the Year 2021-es győzteseinek összes változatához volt már szerencsénk hazai körülmények között is. Nagy újdonságokra nem számítottunk, néhány részlet viszont így is meglepő volt. Először Opel emblémával és télen járt nálunk családtag, akkor 28,7 kilowattóra/100 kilométer átlagfogyasztást mértünk a ciklusunkon. A Vivaro-e a 75 kilowattórás akkumulátorpakkot cipelte, nem úgy mint e-Expert...

Mercedes-Benz eCitan: Hozzáadott érték

Több márka is osztozik az eCitan platformján, ám itt a lehetőség a kitűnőség megmutatására. Olyan opciókat kínálnak, ami új szintre emelheti a megítélését, illeszkedve a hamarosan már csak elektromos változatban készülő nagyobb testvéreihez. Ezúttal is az International Van of the Year szervezet magyar képviselőjeként vendégeskedtünk a német újdonság menetpróbáján. Egy dicséretesen lényegre törő prezentáció után a Stuttgart melletti dombokon, autópályákon...

Mit tud ma és holnap az MAN?

Nem varázsgömb segítségével, hanem konkrét termékeken keresztül néztük meg, mit hoz a jövő az MAN számára. Az alaposan felfrissített kishaszonjárművük mellett kipróbáltuk az elmúlt, az idei és a következő év dízelmotoros újdonságait a nehéz-teherautóik kapcsán. A zöld átállásukkal összefüggésben nemcsak az elektromos vontatókba kóstolhattunk bele, de a hidrogént égető belső égésű variánst is megkergettük egy körre.

MAN TGE 3.180 fülke-alváz darus platóval: Profi célszerszám

Rendkívül sokoldalú típus az új MAN TGE, így a zárt furgon után darus platós kivitelben is tesztelhettük az oroszlános márka kishaszonjárművét. Gyengébb felszereltséggel, de erősebb motorral, mint legutóbb a furgont.

IVECO Stralis CNG Hi-Road Natural Power: Van jövője

Izgatottan és kíváncsian vártuk, hogy az IVECO Stralis Natural Power nyerges vontatót kipróbálhassuk, persze terhelt szerelvényben. Következzen hát szerkesztőségünk közel két évtizedes fennállásának első hazai CNG-s kamiontesztje!

Volkswagen Amarok DC Comfortline V6 teszt: Kényelmes munkaruha

Nem mai gyerek a Volkswagen Amarok a pickupok piacán, már nyolc éve van köztünk. Ezért 2016 közepén átfogóan felfrissítették, amelynek eredményét most nyílt alkalmunk hazai körülmények között tesztelni. Szerencsére egy kis havat is kaptunk mellé.

Renault Mégane Grandtour TCe 160 FAP EDC: Feltölt téged is

Számos modern és praktikus megoldás áll a mérleg egyik serpenyőjében, a csupán átlagos térkínálattal és néhány apró bosszúsággal szemben. Örömforrás a szürke hétköznapokra, hogy ne vedd túlságosan komolyan az életet. Finoman szólva is sajátos a magyar helyzet, az alsó középkategóriában is. Az Európai Unió egészében feleannyi Renault Mégane talál gazdára, mint Škoda Octavia. Nálunk azonban négyszerannyian szavaznak Mladá Boleslavra, mint...

Renault Trucks T High 480 E6: Ragadozó gépmadár

Több újdonsággal korszerűsödött a Renault Trucks T a 2019-es modellévre. Ezeket egy különleges megjelenésű, 480 lóerős, magastetős modellben tesztelhettük hazai körülmények között.

Volvo FH Aero 4x2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja

Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek. Számtalan pontján tetten érhető nemcsak a márka alapértékei, hanem az immár több mint harmincéves típus történelmének tapasztalatai is.A tesztvezetéshez használt Volvo FH Aero modellért köszönet illeti az Adler-Trans Kft-t.

Hyundai i30 Kombi 1.5 DPi: Tökéletes népautó

Csupa dicséretet hallani az utóbbi években a Hyundai és leányvállalata, a Kia Motors járműveiről. Ezeket saját tapasztalat híján az ember hiheti is, meg nem is. A Hyundai i30 Kombi azonban olyan könnyedén átugorja a jó híréről alkotott lécet, mint Javier Sotomayor a 2,45 métert. Még Martin Winterkorn, a Volkswagen Csoport akkori vezérigazgatója is megdöbbent az előző generációs i30 minőségén, amikor...
Hirdetés:
error: Védett tartalom