Olvasási idő: 15 minutes perc

LEVC VN5: Viktoriánus erkölcsök?!

Olvasási idő: 15 perc
Nemhogy a bokája, még a vádlija is kivillan egy gyors fordulónál a lemezek takarása alól. Ám az első együtt töltött percekben megértjük, miért büszke adottságaira a kínai pénzből, svéd hajtással épített és hangtalanul suhanó angol áruszállító. Hatalmas és fényűző duplafülkés pickupok öblös hangú V8-as benzinmotorral a tengerentúlról. Mocsárjáró abroncsokkal felvértezett, törzscsuklós 8×8-as monstrumok az orosz tajgán. Japán belpiacos elosztó teherautók...

Scania P 280 B4x2NA: Remekül beilleszkedett

Olvasási idő: 7 perc
Nemrég bevezette legkisebb motorját a Scania. A hétliteres erőforrás előnyeit, illetve erényeit a hazánkba látogatott P 280-as gyári tesztjármű segítségével ismerhettük meg a budapesti forgalomban és a város környékén.

Volvo FH 460 LNG menetpróba: Egyedien alternatív

Olvasási idő: 9 perc
Prága környékén próbálhattuk ki a Volvo FH 460 LNG modellt, és még a tankolás folyamatával is megismerkedtünk. Ezek alapján a cseppfolyósított földgáz sok kérdésre jelenthet választ.

Kamaz 43118 (B2232) 6x6 billenőplatóval: Egzotikus munkaerő

Olvasási idő: 11 perc
Más világrész izgalmas hangulatát sugalló, rendkívüli, szokatlan – ez az egzotikus szó meghatározása. Nos, ez pontosan illik a Kamaz 43118 6x6 billencsre, ha a mai európai tehergépkocsik viszonyítási rendszeréből nézzük. Ezzel egy bányában jártunk.

Renault Trucks T 440 Optifuel Sleeper Cab: Még „optibb”

Olvasási idő: 7 perc
Teszteltük már a Renault Trucks T típus 460 és 520 lóerős, tüzelőanyag-fogyasztásra optimalizált Optifuel változatát. Most a több újítással ellátott, 440 lóerős Optifuel modellt próbálhattuk ki itthon, s ez még inkább rászolgál az Optifuel névre.

Volkswagen T7 Multivan Style RT TSI : Fényűző ülésrend

Olvasási idő: 13 perc
Gepetto addig farigcsálta az eleinte rusztikus fadarabot, amíg Pinokkió lett belőle. Wolfsburgban is addig csiszolgatták az eleinte faék egyszerűségű szambabuszt, amíg Multivan nem lett belőle. Mostanra pedig már majd megszólal ez a mestermunka. Hetvenhárom esztendő óta, poroszos következetességgel fejleszti Európa egyik legnépszerűbb kishaszonjárművét a Volkswagen. A Multivan a harmadik, még farmotoros Transporter-generációhoz csatlakozott, most pedig önálló életre kelt és műszakilag...

Ssangyong Musso Grand 2.2 e-XDI Premium: Hol a cégér?

Olvasási idő: 8 perc
Kizárólag szabadidő-autókból és pickupokból áll a Ssangyong termékpalettája. Elviekben tehát épp ideálisan illeszkedik az aktuális piaci igényekhez. Mi vezethetett oda, hogy a gyártó 2020 decemberében mégis ismét csődvédelem alá került?! Kepes András nemrégiben megjelent „A boldog hülye és az okos depressziós” című könyvében hivatkozik egy ENSZ-adatok felhasználásával készült tanulmányra, amelyben teszt segítségével mérték, mennyire reális és aktuális a bennünket körülvevő...

Quantron menetpróba: A Quantron csendje

Olvasási idő: 7 perc
Már szabad szemmel láthatóan is megjelentek életünkben a tisztán elektromos, környezetkímélő haszonjárművek. Csendesek és nem is annyira bonyolultak, sohasem volt ilyen könnyű ilyet építeni. Itt a következő, világmegváltó terveket szövögető vállalkozás. Eredményeiket, terveiket megmutatandó, 2022-ben elindították a Q-napokat, ahová az idén a Truck of the Year újságírószervezet tagjaiként mi is meghívást kaptunk. Ismerkedtünk a Kínában és az Amerikai Egyesült Államokban...

Scania S 730 A4x2NB Highline: Ellopta a show-t

Olvasási idő: 10 perc
Ha egy laikus aziránt érdeklődne, hogy hol tart ma az európai tehergépkocsi-ipar, akkor a legegyszerűbb lenne beültetni őt egy olyan csúcskivitelű Scania S 730 Highline modellbe, mint amilyet nemrég hazai körülmények között tesztelhettünk.

Volvo FH16 750 Euro 6 és I-Shift DC: Dupla aduász

Olvasási idő: 10 perc
Közel ezer méter szintkülönbségben hullámzó autópályán próbálhattuk ki a Volvo FH16 Euro 6-os, 16,1 literes, 750 lóerős csúcsmotorját és az I-Shift Dual Clutch kettős tengelykapcsolós automatizált sebességváltót. Mindkettő egyedülálló a piacon.
Hirdetés:
error: Védett tartalom