BYD ETM6: Kulturális különbségek

Remek részletmegoldások állnak szemben fejvakarásra késztető tulajdonságokkal. Úgy tűnik, hogy ami átemelhető volt a személyautókból, az remekül működik, ám a haszonjárműves erények tekintetében még lenne hová fejlődni. Több mint egy évtizeden át állami támogatást élveztek az elektromos járművek Kínában, ezért ott egy hónapban több elektromos nehéz-­haszonjárművet adnak el, mint Európában a 2022-es év egészében. Tavaly több mint tizenötször annyi elektromos...

2017 Mercedes-Benz Actros 1842 GigaSpace: Gigantikus tér

Akárcsak az örökölt étkészlet, ez is éveken át szolgálhat még egy kis suvickolás után. Tágas fülke lapul a használt háromágú csillag mögött, így akár nemzetközisként is megállhatja a helyét vagy másodkézből származó fényűző belföldezőssé válhat. Karakteridegen módon sok részletre emlékeszem a használt járműves tesztnapunkról, elmesélem a kedvenc csavart. Izgalmasnak ígérkezett a programunk, jó előre kinéztünk több kisebb és nagyobb haszonjárművet....

Ford Trucks 1848 T és 4142 D menetpróba: Úton Európa felé

Egy-egy rövid kör erejéig kipróbálhattunk a Ford Trucks egy nyerges vontatóját és egy 8x4-es billencsét. Íme, az első benyomások!

Mitsubishi L200 Double Cab 2.4 DI-D: Lágytojás

Igen különcnek számított tíz évvel ezelőtt az előző generációs L200 a gömbölyű vonalaival, tojásdad fülkéjével és a kissé elpuhított jellegével. Az új L200 ugyanezt az irányt viszi tovább, amelynek jól felszerelt, 181 lóerős példányát teszteltük.

Scania G 320 B6x2*4NB Hybrid: Városok barátja

Budapesten és környékén teszteltük az elsősorban városi, illetve helyi elosztásra termett Scania G 320 Hybrid tehergépkocsit.

BYD ETP3: E-xkluzív furgon

Sose ítélj első látásra! Habár egy csehszlovák porszívónak is becsületére válna a fantáziadús ETP3 elnevezés, mi több, korosodó japánnak tűnik a BYD elektromos kishaszonjárműve, innovatív akkumulátortechnológiájával sokkal modernebb náluk. Beismerem, az ETP3 láttán én is a Nissan e-NV200 furgonra asszociáltam. Azonban az importőr munkatársai gyorsan megnyugtattak, hogy az elektromos járművek egyik legnagyobb gyártójának legfeljebb ihletre lehetett szüksége, nem a tervrajzokra....

Setra MultiClass S 500 LE menetpróba: Beért a busz

Bevált komponensekből építették meg az új alacsonybelépésű Setra buszokat. Határozottan ráfeküdtek a városközeli működésre, ezzel valóban sokoldalú ajánlattá ért be a koncepció. Tapasztalatot szereztünk és cseréltünk az új típussal kapcsolatban. Mondjuk ki, hogy itt volt már a váltás ideje, hiszen a Setra MultiClass 400-as sorozat eredetileg 2005-ben debütált. A generációs különbségeket jól érzékelteti, hogy a ComfortClass 500-as nemzedékről már 2012-ben...

2017 MAN TGX 18.460 4x2 BLS: Átmeneti mohikán

Érdekes történelmi pillanatkép a nemzetközi fuvarozás állandóan mozgásban és fejlődésében lévő tengerében: néhány éve örömmel próbáltuk ki a felmenőit, most hasonló lelkesedéssel ültünk az akkor újnak számító, ám azóta 440 ezer kilométert teljesítő gépbe. Legszebb álmából külső áramforrással felriasztva is azonnal indult a gép a fagyos téli reggelen. Miközben szép határozottan féklevegőt termelt, gyorsan elkezdte melengetni megmerevedett tagjaimat a fűthető...

VDL Citea LE-122: Tényleg tiszta az a lap

Nulláról álltak neki az új VDL Citea tervezésének, ami a busz minden apró szegletén meglátszik. Egyértelműen prémium-színvonalú élményt ígér utasnak és járművezetőnek egyaránt. Sikerült hiba nélkül megvalósítani vagy túl szépen hangzik mindez? Ha csak a vezetői összegzés érdekel, akkor olvasd el a Bus Euro Test 2024 összefoglalóját. A nagy európai buszteszttel kapcsolatos összes írásunkat pedig ezen a hivatkozáson találod! Két év...

IVECO Daily Natural Power fülke-alváz: Különc figura

Rövidfülkés, platós kivitelben teszteltük a továbbra is alvázas felépítésű újdonságot, de ami ennél is érdekesebb, sűrített földgázzal (CNG) üzemelő motorral. Az olasz gyártó ennek az alternatív hajtási módnak az egyik úttörője és nagymestere.
Hirdetés:
error: Védett tartalom