Citroën ë-C4 X: A tsz-elnök autója
Bevallom, nem készültem fel előzetesen az ë-C4 X tesztautóból. Valamiért az volt bennem a képek alapján, hogy egy ötajtós karosszéria vár majd rám. A látszat viszont ezúttal is csalt, egy klasszikus lépcsőhátú és egy SUV szerelemgyereke fogadott. Azért volt ez majdnem kellemetlen meglepetés számomra, mert kis híján bringával indultam el a tesztautóért. Bár a csomagtér maga hatalmas, szegény kétkerekűmet darabokra...
Solaris Urbino 18 hydrogen: Kiegyensúlyozott személyiség
Ifjonti bizonytalanságai már nincsenek, tudja, mit akar, mit kínál, tisztában van saját értékeivel. A Solaris Urbino 18 hydrogen ideális partnernek ígérkezik, de vajon mennyi poggyászt cipel magával eddigi életéből? Ha csak a vezetői összegzés érdekel, akkor olvasd el a Bus Euro Test 2024 összefoglalóját. A nagy európai buszteszttel kapcsolatos összes írásunkat pedig ezen a hivatkozáson találod! Sok nagyvárosban ma már egyáltalán...
IVECO Stralis Hi-Way 480 és 500 menetpróba: Prémiumközeli élmény
Részt vehettünk a DanubeTruck Magyarország Kft. által indított karitatív konvojban. A 480 és az 500 lóerős, Euro 6-os Iveco Stralis Hi-Way nyerges szerelvénnyel töltött két nap és mintegy 1100 kilométer során sok hasznos tapasztalatot szereztünk.
SEAT Leon Kombi 1.5 TSI DSG FR mHEV: Sportos munkaeszköz
Nehéz helyzetből indult a céges személyautókat bemutató sorozatunk második szereplője, hiszen előtte a kategóriaelső mutatkozott be. Tesztünk során nem vallott szégyent, sőt felmutatott erényei különösen vonzóvá tehetik a flottavásárlók körében. Elég sokáig kereste az identitását a SEAT, az utóbbi években azonban úgy tűnik, a Volkswagen Csoport végül megtalálta azt számára. Ezt bizonyítják a márka globális eladási adatai és ezt bizonyítja...
Scania Citywide LF BEV: Zöld hajtás
Hazánk egyre több városában tűnnek fel villanybuszok, ami az üzemeltetők fokozott érdeklődését mutatja a zöld hajtástechnika iránt. Ezért a Scania elhozta hozzánk a Citywide elektromos változatát, hogy többek között a szaksajtó is kipróbálhassa. Két évvel ezelőtt mutatta be a Scania a Citywide városi busz alapjaiban megújított generációját, amelynek nem is a hagyományos dízel, hanem egyből a tisztán elektromos hajtású változata...
MAN TGL 8.190 4x2 BL: A legkisebb ugrifületlen
Bumm, rögtön a legelején ellövöm a leglátványosabb tűzijátékot: ebben a kategóriában jelenleg toronymagasan az MAN TGL a legmodernebb jármű. München demokratizálta a fejlett műszaki megoldásokat, azok már nem csupán a legnagyobbak kiváltságai. Felmászok a spártai fülkébe, ahol két egyszerű körműszer és közöttük visszajelző izzók egész sora fogad. A „pofozós” tartományváltóval közepesen lassúak a fokozatváltások. Észnél kell lenni, ha nem akarom...
Land Rover Defender 110 Hard Top: Világjáró kalandor
Skandalum, 71 esztendő után hozzá mertek nyúlni II. Erzsébet brit királynő kedvenc alvázas, merevtengelyes járművének konstrukciójához! Pedig a klasszikus Land Rover olyan biztos pontot jelentett a járműveknél, mint őfelsége a Nemzetközösség számára. Úgy tűnt, örökké gyártani fogják! Állócsillagként trónolt az autókatalógusokban 1948 és 2016 között. A Jeep mellett a Land Rover a terepjárók nemzetségének legnagyobb monolitja. Vallásos imádat övezi, úttörő...
Mercedes-Benz eCitan: Hozzáadott érték
Több márka is osztozik az eCitan platformján, ám itt a lehetőség a kitűnőség megmutatására. Olyan opciókat kínálnak, ami új szintre emelheti a megítélését, illeszkedve a hamarosan már csak elektromos változatban készülő nagyobb testvéreihez. Ezúttal is az International Van of the Year szervezet magyar képviselőjeként vendégeskedtünk a német újdonság menetpróbáján. Egy dicséretesen lényegre törő prezentáció után a Stuttgart melletti dombokon, autópályákon...
Minibus Euro Test 2024 és Minibus of the Year 2025: Magyar versenyzővel Madridban
Első ízben indult egy magyar gyártó is a nagy európai minibuszteszten! A debreceni versenyző egyedüli dízelmotorosként az ára mellett egy másik nagy aduászt is tartogatott a tarsolyában.
Isuzu D-Max 1.9 Double Cab 4x4 LS Plus AT: Maximális kalandvágy
Felcsavart befőttes gumira emlékeztető forgatónyomaték-görbére, pallérozatlan fellépésre és félmegoldások tömkelegére számítottam a japán pickupok közül legkevesebbre méltatott Isuzu platósától. Tévedtem! Nem kicsit, nagyon! Hazánkban az Opel Campo álnéven forgalmazott, negyedik generáció óta ismerjük és szeretjük az Isuzu platósait. Az aktuális, harmadik D-Max immár az 1963 óta gyártott Isuzu pickupok hetedik nemzedéke. Bár nincs olyan ellenállhatatlan fellépése, mint a Baja-bajnoknak (Ford...