ZF EcoLife CoachLine: Megváltja a helyét
Amilyen észrevehetetlenül kapcsolja a fokozatokat, olyan egyértelműen váltja be az ígéreteit a távolsági buszokhoz tervezett ZF EcoLife CoachLine. Az új automatikus egység oroszlánrészt játszott a Coach of the Year 2022 díj kapcsán a zsűri ítéletében. Automatikus váltóval korábban jellemzően csak városi járművekben találkozhatott a buszos világ. Bár már eddig is kínált ilyet a távolsági buszokhoz a ZF, igazán a továbbfejlesztett...
Az első!
Újabb fejezet kezdődik a fenntartható szállítmányozás történelmében, elérkezett a hatótávszorongást megszüntető üzemanyagcella kora – nemcsak tanulmányként vagy ígéret formájában, hanem munkára fogott, valóságos járművek képében. Útnak indult az első tíz darab, kereskedelmi forgalomba szánt üzemanyagcellás nehéz-teherautó Svájcba, ezek a korábban beharangozott aprócska dél-koreai kontingens legelső sorozatgyártású példányai. Az idei év végig további 40 darab Hyundai Xcient Fuel Cell követi ezeket....
Toyota üzemanyagcellás tehergépjármű: Gyorsulási verseny
Tudjuk, hogy az idő és a gyorsaság kulcsfontosságú tényező a fuvarozás folyamán. De mi a helyzet a gyorsulással? A Toyota üzemanyagcellás vontatója megmutatja, mire képes az új technológia.
Volvo 7900 Electric autóbusz-újdonságok: Kiterjesztett lehetőségek
Frissítette a Volvo Buses a teljesen elektromos hajtásláncú autóbuszát, a Volvo 7900 Electric modellt, amely így megnövelt hatótávjának és több töltési lehetőségének köszönhetően rugalmasabban szolgálhatja ki az üzemeltetők és az utasok igényeit.
ATLAS-L4 önvezető projekt: Irány az autópálya!
Újabb mérföldkőhöz, új területre érkezett az ATLAS-L4 projekt, amelynek keretében lépésről-lépésre valósággá válhat a vezető nélküli teherautó. A projekt célja a logisztikai központok közötti ingázás automatizálásával enyhíteni az ágazat kihívásait. Nem kisebb nevek, mint az MAN Truck & Bus, a Knorr-Bremse, a Leoni, a Bosch, a Fernride, a BTC Embedded Systems, a Fraunhofer AISEC, a Müncheni Műszaki Egyetem, a Braunschweigi...
Renault Trucks Urban Lab 2: Takarékos áruterítő
Áramvonalazással, hibrid hajtáslánccal, könnyen gördülő gumiabroncsokkal és jármű-infrastruktúra kommunikációval ér el 13 százalékos tüzelőanyagfogyasztás-csökkenést a Renault Trucks és hat együttműködő partner kísérleti járműve.