ZF EcoLife CoachLine: Megváltja a helyét

Amilyen észrevehetetlenül kapcsolja a fokozatokat, olyan egyértelműen váltja be az ígéreteit a távolsági buszokhoz tervezett ZF EcoLife CoachLine. Az új automatikus egység oroszlánrészt játszott a Coach of the Year 2022 díj kapcsán a zsűri ítéletében. Automatikus váltóval korábban jellemzően csak városi járművekben találkozhatott a buszos világ. Bár már eddig is kínált ilyet a távolsági buszokhoz a ZF, igazán a továbbfejlesztett...

Az első!

Újabb fejezet kezdődik a fenntartható szállítmányozás történelmében, elérkezett a hatótávszorongást megszüntető üzemanyagcella kora – nemcsak tanulmányként vagy ígéret formájában, hanem munkára fogott, valóságos járművek képében. Útnak indult az első tíz darab, kereskedelmi forgalomba szánt üzemanyagcellás nehéz-teherautó Svájcba, ezek a korábban beharangozott aprócska dél-koreai kontingens legelső sorozatgyártású példányai. Az idei év végig további 40 darab Hyundai Xcient Fuel Cell követi ezeket....

Toyota üzemanyagcellás tehergépjármű: Gyorsulási verseny

Tudjuk, hogy az idő és a gyorsaság kulcsfontosságú tényező a fuvarozás folyamán. De mi a helyzet a gyorsulással? A Toyota üzemanyagcellás vontatója megmutatja, mire képes az új technológia.

Volvo 7900 Electric autóbusz-újdonságok: Kiterjesztett lehetőségek

Frissítette a Volvo Buses a teljesen elektromos hajtásláncú autóbuszát, a Volvo 7900 Electric modellt, amely így megnövelt hatótávjának és több töltési lehetőségének köszönhetően rugalmasabban szolgálhatja ki az üzemeltetők és az utasok igényeit.

ATLAS-L4 önvezető projekt: Irány az autópálya!

Újabb mérföldkőhöz, új területre érkezett az ATLAS-L4 projekt, amelynek keretében lépésről-lépésre valósággá válhat a vezető nélküli teherautó. A projekt célja a logisztikai központok közötti ingázás automatizálásával enyhíteni az ágazat kihívásait. Nem kisebb nevek, mint az MAN Truck & Bus, a Knorr-Bremse, a Leoni, a Bosch, a Fernride, a BTC Embedded Systems, a Fraunhofer AISEC, a Müncheni Műszaki Egyetem, a Braunschweigi...

Renault Trucks Urban Lab 2: Takarékos áruterítő

Áramvonalazással, hibrid hajtáslánccal, könnyen gördülő gumiabroncsokkal és jármű-infrastruktúra kommunikációval ér el 13 százalékos tüzelőanyagfogyasztás-csökkenést a Renault Trucks és hat együttműködő partner kísérleti járműve.
Hirdetés:
error: Védett tartalom