Olvasási idő: 4 minutes perc

Nekimenjek, ne menjek?

Olvasási idő: 4 perc
Egy negyven tonnás monstrum volánja mögött ülsz és magabiztosan szeled a kilométereket. Kedvenc zenekarodat hallgatod, szereted a munkád. Évtizedek óta ezt csinálod, balesetmentesen, eddig megúsztad, ám most szörnyű dilemma elé kerülsz. Tudod jól, hogy a világ egyik legveszélyesebb munkája a tiéd. De talán már arra is gondolsz, hogy veled olyan már nem történhet, amely szituációban ne találnád fel magad. Annyi...

A Renault Trucks villamosítási tervei: Micsoda korban élünk!

Olvasási idő: 6 perc
Rendkívül izgalmas idők előtt állunk! Néhány éven belül szinte minden fuvarfeladatra kínál majd elektromos járművet a Renault Trucks. A márka európai elnöke elmondta, hogy hány évet szolgál majd egy akkumulátor, és mire számíthatunk a mai fiataloktól. Hosszú évek óta halljuk, hogy az iparág történelmének legnagyobb átalakulása előtt állunk. Több jelentős folyamatot magában foglaló változás ez, amelynek egyik fontos része a...

Gazdaságos a tartós abroncs ellen: Takarékosabban vagy tovább?

Olvasási idő: 3 perc
Két ellentétes érdek feszül egymásnak. Ez egy egyszerűnek tűnő, ám nem könnyen megválaszolható kérdést eredményez: elegendő a kis gördülési ellenállású abroncsok tüzelőanyag-megtakarítása a rövidebb élettartamuk ellensúlyozására? Hosszú hónapok óta érik bennem ez a téma. Amikor csak összefutottam egy gumis szakemberrel, egy tehergépjármű-értékesítővel vagy egy fuvarozóvállalkozóval az elmúlt időszakban, feltettem ezt az indiszkrét kérdést valamilyen formában: Mi a véleményük a gyári...

Betegen ne vezess, mert belegebedsz

Olvasási idő: 4 perc
Akár a 11. parancsolat is lehetne a kamionosoknak szánt közlekedésbiztonsági ajánlási csokorban. Ha nem figyelünk oda a jelekre, akár el is ájulhatunk vagy meg is halhatunk vezetés közben a sok tonnás teherautó kormánya mögött, s akkor mi lesz? Tudom, kicsit morbid ez így első hallásra, de nem is annyira ritka dolog, mint gondolnánk. Nekem is volt ilyen ügyem szakértői munkám...

2022-es forgalomba helyezési adatok: Akkor most ki is nyert tulajdonképpen?

Olvasási idő: 10 perc
Nem a legsikeresebb márka adta a piac legnépszerűbb típusát. Ráadásul nem is egy kategóriában, hanem egyenesen négyben született egyszerre két győztes is. Íme, a haszonjárművek 2022-es magyarországi forgalomba helyezési eredményei. Elengedtük a korábban használt kategóriák kezét. Az új felosztás jobban illeszkedik a jogosítványkategóriákhoz, a jellemző behajtási korlátozásokhoz és a járműbesorolásokhoz. Ám ennél is fontosabb, hogy éppen az említett szempontok miatt...

A Renault Trucks évértékelése: Minden helyzetre felkészülve

Olvasási idő: 3 perc
Tringer Zoltánnal, a Renault Trucks Keleti Régiójának ügyvezetőjével beszélgettünk az elmúlt esztendő eredményeiről, valamint a több szempontból is változással kecsegtető jövőbeli tervekről. Rolling Tons: Összegezné röviden a 2022-es értékesítési eredményeket? Tringer Zoltán: Sikeres évet zártunk, immár harmadik éve növeljük hazai piaci részesedésünket, amely a 16 tonna feletti szegmensben közel 12 százalékos, ezzel a Volvo Trucks mögött a harmadik helyen állunk. Végeredményben...

Fenntartható Goodyear abroncs: Rugalmas fenntarthatóság

Olvasási idő: 2 perc
Manapság már a gumiabroncsok sem lehetnek csupán kopásállóak, jó tapadásúak és kis gördülési ellenállásúak. Gondolni kell az előállításukhoz szükséges nyersanyagokra és energiára, valamint az élettartamuk utáni időkre is! Jól tudja ezt a merevítés nélküli léghajóiról híres Goodyear is, ezért 63 százalékban fenntartható anyagokból készült haszonjármű-gumiabroncsot mutatott be az IAA Transportation kiállításon. Az innovatív abroncs húsz alkotóeleme 15 válogatott összetevőt tartalmaz....

A Schmitz Cargobull Magyarország Kft. ügyfélrendezvénye: Az elefánt újdonságai

Olvasási idő: 3 perc
Bőven volt miről beszámolnia a Schmitz Cargobull Magyarország Kft. előadóinak első őszi ügyfélrendezvényükön. Az elméleti prezentáció mellett egy fontos gyakorlati bemutatót is tartottak a szakemberek. Kettős céllal szervezték a rendezvényt, tudtuk meg Gyöngyössy Istvántól, a cég ügyvezető igazgatójától: „Egyrészt a koronavírus-járvány miatt már régen tudtunk találkozni ügyfeleinkkel, másrészt annyi újdonságot jelentett be a Schmitz Cargobull a közelmúltban, hogy indokoltnak tartottuk...

Az MHC Mobility évértékelője: Rugalmas mobilitás

Olvasási idő: 5 perc
Lakatos Gergely, az EuroFleet- MHC Mobility üzletfejlesztési- és marketingvezetője mesélt nekünk a több szempontból is rendhagyó 2022-es esztendő eredményeiről, valamint az MHC Mobility szárnyai alá tartozó cég jövőbeli célkitűzéseiről. Rolling Tons: Hogyan gondoskodnak ügyfeleikről ebben a nehezen kiszámítható helyzetben? Lakatos Gergely: Többféle módon kell ügyfeleinkről gondoskodnunk. Ehhez az is hozzátartozik, hogy sokszor előre gondolkodunk, helyettük is. Természetesen ez nem azt jelenti,...

Közlekedésbiztonság: Azért, hogy mindenki hazaérjen

Olvasási idő: 3 perc
Téli üzemmódban rójuk az utakat, alkalmazkodva a helyzethez. A már 30 éves ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság kampánya például a látni és látszani problémakörre fókuszál ennek kapcsán. De ehhez szorosan kapcsolódik egy másik téma is! Ez pedig a választott sebesség. Ugyanis nem elég, ha relatíve jól látunk előre, vagy látszunk kiválóan bármilyen irányból! Az adott belátható távolságon belül csak akkor van esély...
Hirdetés:
error: Védett tartalom