Különböző gazdasági ágazatokon átívelő összefogás kezdődött az Amerikai Egyesült Államokban a helyileg nulla károsanyag-kibocsátású járművek számára szükséges infrastruktúra minél gyorsabb kiépítésének elősegítésére.
A Powering America’s Commercial Transportation (PACT) együttműködést a Daimler Truck North America, a Navistar, valamint a Volvo Group North America alapította. A külön is jelentős gyártók együtt a tengerentúli piac 70 százalékos szeletét tudhatják magukénak a középkategóriás, valamint nehéz-teherautók piacán. Így akár a törvényhozókra is jelentős befolyással bírnak. Az európaihoz hasonlóan ott tart már az amerikai piac is, hogy szinte az összes gyártó kínál elektromos járműveket, azonban a töltőhálózatok fejlesztése egyszerűen nem képes lépést tartani az igényekkel. Pontosan itt próbál minél nagyobb nyomást gyakorolni a PACT, akikhez az alapítás óta már olyan infrastruktúra-fejlesztő, energiaszolgáltató, hálózatüzemeltető és más cégek csatlakoztak, mint többek között az ABB E-Mobility, a Burns & McDonnell, a BC Hydro, a Greenlane, a Prologis és a Voltera.
Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.
Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban
Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?
Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!
Megmutatjuk, milyen egy járműgyár
Láttad már, hogy készülnek a járművek? Van öt perced? Ha az első kérdésre nem, a másodikra viszont igen a válaszod, akkor most figyelj! A KIA szlovákiai gyára szupertitkos, nem készülhet benne, sem fotó, sem videó. Mi viszont szereztünk felvételeket!
Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?
Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd.
IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei
Gyere velünk egy gyors standbejárásra, nézzük végig, milyen trendeket láttunk az IAA Transportation 2024 kiállításon. Elárulom előre, hogy a hagyományos dízelmotorok jócskán háttérbe szorultak, a helyükön a villamosítás és az üzemanyagcella állt. Hannoveri beszámolónk második részében a beszállítók kínálatán keresztül tekintjük át, merre tart az iparág.