Összesen 40 darab, különösen takarékos Renault Trucks nyerges vontatót vesz át idén az áru- és személyszállítással egyaránt foglalkozó Inter-VM Trans Kft.
Vargyas Csaba, az idén 25 éves cég ügyvezetője elmondta, hogy már az első teherautójuk is Renault volt. Azóta is azért döntenek a márka mellett, mert ár-érték arány, fogyasztás és a vezetők elégedettsége tekintetében ez a legmegfelelőbb jármű a cégnek. Nem véletlenül esett a fuvarvállalat választása az energia-visszanyerő turbinával (turbo compound) felszerelt járművekre, hiszen már szolgál a flottában több Renault Trucks T High 480 TC modell is. Finoman szólva is kedvezőek a tapasztalatok, hiszen ezek nagyjából 25-27 liter/100 kilométer átlagfogyasztással közlekednek. Ez a korábban beszerzett 520 típusjelzésű modellekhez képest 1,5 liter megtakarítás, ami évente és járművenként minimum egymillió forint! Eközben a 360 kilowatt (489 lóerő) teljesítményű turbo compound erőforrás csúcsnyomatéka meghaladja a korábbi 390 kilowattosok (530 lóerő) teljesítményét, vagyis dinamizmus tekintetében sem maradnak el azoktól.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.