Ezentúl az új, sűrített (CNG), illetve cseppfolyósított (LNG) földgázzal üzemelő Cummins B6.7N motorral is elérhetőek a PACCAR-csoport két amerikai üdvöskéjének közepes méretosztályú teherautói, a Kenworth T180, T280 és T380, valamint a Peterbilt 536 és 537.
A gázmotor 147–177 kilowatt (200–240 lóerő) teljesítménnyel választható, amihez 705–759 newtonméteres forgatónyomaték tartozik. A közel emissziómentes, Otto-ciklusú gázmotor a nitrogén-oxidokra vonatkozó szigorú kaliforniai előírásokat is teljesíti, ami kilencven százalékkal kevesebb, mint az Amerikai Környezetvédelmi Hivatal (EPA) által meghatározott érték. A Kenworth teherautói abban esetben kérhetők gázmotorral, ha az optimalizált légellenállású „aero” fülkével, valamint Allison automatikus sebességváltóval rendeljük. Bár nem nyilatkoznak róla, de vélhetően a Péteréknél sincs ez másképp.