Hirdetés:

Naiv jóhiszeműséggel azt hihetnénk, hogy az indiaiak egy valóban új járművet mutattak be immár Nepálban is.

Legalábbis addig, amíg meg nem látjuk a Tata Winger BS6 kishaszonjárművet! Valójában átnevelőtáborba kellene küldeni az összes dizájnert, aki hozzájárult az egykor szebb napokat látott Renault Trafic első generációjának kereknyergű patkósdenevérré torzításában! Nincs mese, legyen bármilyen csinos, egy 42 esztendős hölgyet nem lehet újszülöttnek sminkelni. Az viszont az eredeti konstrukció időtállósága mellett szól, hogy módosított változata a mai napig piacképes. A Tata Winger BS6 akár 1680 kilogrammos rakománnyal terhelt testét egy 2,2 literes dízelmotor repíti. A szerény 73,5 kilowattos (100 lóerő) erőforrás legfontosabb erénye az egyhengeres, izzófejes traktorokat idéző nyomatékgörbe. A kétszáz newtonméteres csúcsnyomaték 1000-től egészen 3500-as percenkénti fordulatszámig rendelkezésre áll. A Tata büszke rá, hogy az új Winger kategóriája legjobb, 25,8 százalékos emelkedőmászó képességével dicsekedhet. Ami Földünk legmagasabb hegyláncainak lábánál valóban nagy jelentőséggel bír.