Suzuki Swace: Haladjon a korral

Tesztalanyunk bizonyság arra, hogy milyen fontos minden téren lépést tartani a világgal. Ez egy igényes hibrid kombi, ugyanakkor a többiek már konnektorról is táplálkoznak. Autónak remek, de a felhasználói élmény egy árnyalatnyival csorbább. Úgy tartja a mondás, hogy az újszülöttnek minden Corolla új – meg annak is, aki amúgy csak képen láthat Toyotát. Másik ősi alapigazságunk pedig azt állítja, hogy...

Scania G 410 Euro 6 Streamline Highline: Extrém takarékos

Előre sejthető volt, hogy a Scania Streamline modellek 410 lóerős, kipufogógáz-visszavezetés nélküli tagjai a nehézkategória legtakarékosabb egyedei lesznek. A hazai körülmények között tesztelt G 410 Euro 6 Highline szerelvény ezt szépen beigazolta.

A Proace Max lehet a Toyota hatalomátvételének kulcsa

Teljesen megújul idén a Toyota kishaszongépjármű-kínálata. Sőt, nemcsak az eddigi modellek kapnak új ruhát, hanem egy új családtag is érkezik. A Proace Max nagy testvérként teszi teljessé a Toyota fegyverarzenálját a piacvezető pozícióért vívott harcban. Hágában mutatták meg nekünk a teljes kínálatot. Friss dízelmotorok a Proace City és a Proace kínálatában, hatékonyabb elektromos kivitelek, egy zseniálisan praktikus megoldás is vár...

IVECO Daily 35S16 Hi-Matic: Utolérte magát

Pontosan ott nyúltak hozzá az IVECO fejlesztői tavaly a Daily kishaszonjárműhöz, ahol lemaradásban volt a versenytársaihoz képest. Így most utolérte magát, pontosabban a piacot. Ez pedig a korábbi erényeivel együtt igen vonzó választássá teszi az olasz gyártó legkisebb típusát. Igazi teherautós felépítésével, azaz teljes hosszúságú, robusztus létraalvázával, hátsókerék-hajtásával, masszív felfüggesztéseivel, nagy és erős motorjaival, valamint bőséges tartalékokat rejtő teherbírásával, azaz a hardver terén...

Dacia Jogger Extreme TCe 110: Decathlonos kocogó

Amikor édesanyámnak említettem, hogy egy Dacia lesz az útitársunk a Szegedi Szabadtéri Játékok aznap esti előadására, éreztem a hangjában némi fenntartást. Aztán amikor meglátta, milyen vagány az új Jogger, egy csapásra megbékélt vele. Természetesen egy emberöltő beidegződéseit nem lehet percek alatt eltörölni. Ezért még legalább kétszer rákérdezett, hogy ez tényleg egy Dacia? Ekkor elmeséltem neki, hogy lassan két évtizede vége...

Ford Transit Custom Trail és Ford Tourneo Custom Active menetpróba: Aktív nyomon

Keménykötésűnek és aktív életmódúnak látszó modellekkel bővítette a Ford a Transit Custom és a Tourneo Custom kínálatát. A tanyasi csomagszállító és a lovardaexpressz jól példázzák, mitől sikeresek a márka közepes kishaszonjárművei. Alapvetően a Trail és az Active felszereltség is a járművek megjelenését módosító számos külső és néhány belső tételből áll. Formáról, stílusról objektív magazinunkban általában nem formálunk véleményt. Ráadásul már...

Scania S 500 A4x2NB Highline: Sofőrmágnes

Áradoztunk a Scania S 730 tesztje kapcsán az új S-fülke kényelméről és felszereltségéről, majd az R 500 tesztjében magasztaltuk az erős, mégis takarékos hajtásláncot. Mostani tesztjárművünk, az S 500 ezt a kettőt ötvözte. Jó ajánlólevélnek ígérkezik.

Klasszikus mester

Kategóriájának egyik legsokoldalúbb és legsikeresebb tagja egy éve számos részletében megújult. Az elektromos furgon után most a dízelváltozatot teszteltük. Világunk az elmúlt tíz évben annyit változott, mint előtte száz év alatt, a következő tízbe pedig bele sem merünk gondolni. Eleve régóta kongatják a vészharangot a belső égésű motorok felett, a koronavírus-járvány pedig csak hozzátett ehhez. Otthoni munkavégzés, internetes vásárlás, közösségi...

Škoda Octavia Combi Style 1.5 TSI ACT: A flottakirály új ruhája

Mit keres egy személyautó egy alapvetően haszonjárművekkel foglalkozó portálon? Furcsa, de a válasz ott rejlik a kérdésben! Akad ugyanis egy kategória, amely évek óta húzóága a magyarországi újautó-piacnak, ez pedig nem más, mint a flottában vásárolt személyautók csoportja. Az ilyen gépkocsik jelentős része épp kisebb haszonjárműveket váltott ki, egy másik hányaduk pedig bővítette a piacot és mivel munkavégzéshez használják...

Scania R 590 V8: Átmeneti erőtér

Amióta 2020 őszén a Scania bevezette új V8-as erőforrását, az 556 kilowatt teljesítményű (770 lóerő) csúcsmotorral a legerősebb haszongépjárműveket kínálja Európában. A svéd gyártó tehát emelte a tétet, és ezt most meg is mutatta. Legutóbbi a 770-es csúcstartó volt terítéken, most pedig az 590 lóerős változat vendégeskedett nálunk, ráadásul ezúttal nyerges szerelvényként. Házhoz jött, hogy megismerjük a legfrissebb műszaki újdonságokat...
Hirdetés:
error: Védett tartalom