Renault Trucks T 440 Optifuel Sleeper Cab: Még „optibb”
Teszteltük már a Renault Trucks T típus 460 és 520 lóerős, tüzelőanyag-fogyasztásra optimalizált Optifuel változatát. Most a több újítással ellátott, 440 lóerős Optifuel modellt próbálhattuk ki itthon, s ez még inkább rászolgál az Optifuel névre.
Renault Trafic Spaceclass L2H1 2.0 dCi 170 EDC: Fapadoshoz luxusjárat
Nem is gondolnánk, ám évente több mint hatezer minibusz talál gazdára hazánkban. A kategória egyeduralkodóját sokan sokfélképpen próbálják megszorongatni, a Renault kellemes munkanappal, kényelmes utazással és kedvező árral csalogat. Kis túlzással ennek a zászlóshajónak köszönheti megújulását a Renault Trafic, amely csak előnyére szolgált az áruszállító kiviteleknek is. Talán még emlékezünk rá, de pár évvel ezelőtt még mindenki olcsó járatokon repkedte...
Ram 1500 TRX menetpróba: Vadorzó áruszállító
Nem is titkoltan a Tyrannosaurus rex, minden idők egyik legnagyobb szárazföldi húsevő ragadozója áll a névadás hátterében. Nem csupán a Raptor a prédája, a Ram 1500 TRX magát az amerikai álmot akarja elkapni, megragadni és a valóságba átrángatni. Európa is vevő lehet egy ilyen stílusos szörnyetegre? Nagy valószínűséggel igen, legalábbis erre a következtetésre juthatott a Ram Trucks európai képviselete. Keresték...
Bus Euro Test 2024: Csendet kérünk!
Öt új, helyileg kibocsátásmentes városi, városközeli buszt tettünk próbára Csehországban, hogy megtaláljuk a legjobbat közöttük. Haladó szellemiségű hajtásláncok, modern filozófiák és légies könnyedség csaptak össze egymással. Ki lesz a bajnok? Pszt! Persze, hogy most még nem árulhatjuk el, hogy ki viheti majd haza a fődíjat. Ám csendet kérünk, különben nem halljuk meg az apró különbségeket versenyzőink között. De kezdjük inkább...
Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?
Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd. Sajnos nem bírja el ez a szarka, hogy egyszerre mindent akar és azt is azonnal. Legnagyobb problémája, hogy egy városi buszos megmérettetésen álló utasokat szállítani nem képes kivitelként indult. Szerencsére a...
Volkswagen T7 Multivan Style RT TSI : Fényűző ülésrend
Gepetto addig farigcsálta az eleinte rusztikus fadarabot, amíg Pinokkió lett belőle. Wolfsburgban is addig csiszolgatták az eleinte faék egyszerűségű szambabuszt, amíg Multivan nem lett belőle. Mostanra pedig már majd megszólal ez a mestermunka. Hetvenhárom esztendő óta, poroszos következetességgel fejleszti Európa egyik legnépszerűbb kishaszonjárművét a Volkswagen. A Multivan a harmadik, még farmotoros Transporter-generációhoz csatlakozott, most pedig önálló életre kelt és műszakilag...
MAN Lion’s Coach új generáció: Vezetésre született
Egyelőre csak egy rövid kör erejéig vezethettük a hazánkban a távolsági buszok kategóriájában piacvezető pozícióra jó eséllyel pályázó új MAN Lion’s Coach turistabuszt. Íme, az első benyomások a típus vezetési élményéről.
Mercedes-Benz eCitaro fuel cell: Kiszámítható ellenfél?!
Előnyei és lemaradásai tekintetében egyaránt olyannyira ismert kvantitás, hogy pontosan tudjuk, mire számíthatunk: maximálisan kiforrott villanybuszra a korábbinál bővebb hatótávval. Vajon ez biztos befutóvá vagy túlságosan kiszámíthatóvá teszi? Ha csak a vezetői összegzés érdekel, akkor olvasd el a Bus Euro Test 2024 összefoglalóját. A nagy európai buszteszttel kapcsolatos összes írásunkat pedig ezen a hivatkozáson találod! Egyértelműen ez a rangidős az indulók...
Scania Winter 2020 téli tesztvezetés: Magabiztos haladás
Szélsőséges téli útviszonyok, izgalmas erdei utak és
hamisítatlan skandináv táj – ezek vártak ránk Norvégiában az idei Scania Winter
tesztvezetésen. És persze a legkülönfélébb Scania tehergépkocsik tele
különleges megoldásokkal, alternatív hajtásokkal, valamint újdonságokkal. Immár harmadszor vehettünk részt a Scania Winter elnevezésű, nagyszabású norvégiai tesztvezetésen, ahol húsz szabadon kipróbálható járművel igyekezett a griffes gyártó átfogó képet adni jelenlegi tehergépkocsi-kínálatáról, ám elsősorban a norvég piac...
Scania R 450 SCR Euro 6: Slágergyanús
Miután a „csak SCR-es”, 410 lóerős motorral hajtott Scania G-szériás demójármű legutóbb elsöprő fogyasztási rekordot döntött hazai tesztünk során, kíváncsian vártuk már, hogy az ugyanilyen technológiájú, ám 450 lóerős változatot is kipróbálhas