Volta Zero menetpróba: Iroda utolérhetetlen kilátással
Finoman szólva is késélen billeg a Volta Trucks. Az viszont biztos, hogy a termékben rejlő ötletek fokozzák a biztonságot főként a védtelen közlekedők számára és hatalmas mértékben megkönnyítik a járművezető mindennapos munkáját. Előbbi az egyre kaotikusabb forgalmú városainkban egyértelműen társadalmi érdek. Utóbbi pedig minden fuvarcég jól felfogott érdeke, hiszen a sikeres működés egyik alapvető feltétele a munkavállalót bevonzani, megtartani, netán...
MAN TGE 3.140 E L3H3: Jól nevelt kisoroszlán
Nemrég hazánkba látogatott egy MAN TGE 3.140 E modell, hogy különböző flottaüzemeltetők saját alkalmazási körülményeik között, életszerűn tesztelhessék a márka villanyfurgonját. Nem volt nehéz megkedvelni az eTGE fedőnevű kis jószágot.
Citroën C5 X Plug-in-Hybrid: Avantgárd repülőszőnyeg
Egykor a világ leginnovatívabb márkája volt a Citroën. Bár azóta megszelídült, mégis tartogat az átlagosnál érdekesebb modellt a kínálatában. Ilyen a szabadidő-autónak alacsony, kombinak magas, kupénak pedig túlságosan limuzin, vérbeli crossover is. Nehezen lehetne megkérdőjelezni az autómárkák iránti pártatlanságomat. Számomra mindegy, hogy ARO vagy Aston Martin, ugyanolyan szeretettel keresem bennük a részletek szépségét. Mégis el kell ismernem, hogy az extravagáns...
Scania Winter 2018 téli tesztvezetés: Kemény körülmények között
Három évvel ezelőtt már részt vettünk a Scania Winter téli tesztvezetési programon Norvégiában. Akkor az előző generációs tehergépkocsikat próbálhattuk ki kemény téli időjárási és útviszonyok között, most viszont már az új nemzedék tagjait.
DAF XDC 450 FAD: A mókuskerék ellenszere
Semmi nem számít, csak a fordulók és a köbméterek, ezért a DAF XDC az üzemeltetőnek egy megbízható, erős munkaeszközt jelent. A járművezető számára pedig az építőipar hektikus világában a biztonság, a kényelem és a praktikum biztos szigete lehet. Igencsak észnél kell lenni a kuponakciók világában! Amikor a 18 köbméteres teknőt a diszkontáruházban ügyesen bevásárolt rizzsel töltjük fel, gyorsan túlszaladhatunk a...
Setra S 531 DT emeletes távolsági busz: Felzárkózás
Már öt évvel ezelőtt bemutatkozott a Setra TopClass 500 család, az Euro VI normára és az ENSZ-EGB 66.02 szabványra felkészülve, de az emeletes változatnál csak frissítették a 400-ast. Most ez is teljes mértékben megújult, kijött az S 531 DT.
Scania Citywide LF BEV: Zöld hajtás
Hazánk egyre több városában tűnnek fel villanybuszok, ami az üzemeltetők fokozott érdeklődését mutatja a zöld hajtástechnika iránt. Ezért a Scania elhozta hozzánk a Citywide elektromos változatát, hogy többek között a szaksajtó is kipróbálhassa. Két évvel ezelőtt mutatta be a Scania a Citywide városi busz alapjaiban megújított generációját, amelynek nem is a hagyományos dízel, hanem egyből a tisztán elektromos hajtású változata...
Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D Intense Plus: Éles váltás
Gyermeki izgalommal vártuk az új Mitsubishi L200 pickup érkezését, hiszen az eredetileg három rombuszt – mitsu hishi – ábrázoló márkajelzést drágakővé csiszolták az évtizedek, a tizenkét Dakar-győzelem, valamint a leleményes marketingesek. Kifejezetten jót tett a korábban tojásdad formának a Dynamic Shield, azaz dinamikus pajzs formanyelv. A formatervezők legalább a jármű orrán vonalzóra cserélték a körzőt. Az L200 legnagyobb újdonságát azonban...
Volvo FH 460 LNG vs. Volvo FH16 750: Családi párbaj
Bivalyerős zászlóshajó küzd a racionális, földgázüzemű testvérével az Alpokon átkelve. Szabad egyáltalán összehasonlítani az FH16 teljesítményvágyát és az FH LNG józan eszét? Jól kezdődik! A két Volvo-testvér München közelében találkozik, hogy elinduljanak túrájukra az olaszországi Trieszt kikötővárosba. Ám még mielőtt eldördülhetne a rajtpisztoly, többé-kevésbé türelmes várakozás következik. A töltőállomáson hétfő reggel nagy a nyüzsgés, aki München környékén földgázt akar tankolni,...
IVECO Daily Electric 50C : Tiszta csúcstechnika
Újabb történelmi pillanathoz érkezett szerkesztőségünk, ugyanis először tesztelhettünk hazai körülmények között tisztán elektromos hajtású kishaszonjárművet. Mégpedig egy öt tonna össztömegű IVECO Daily Electric furgont!










