Olvasási idő: 5 minutes perc

Scania önvezető nehézgépjárművek: Nicsak, most ki vezet?

Olvasási idő: 5 perc
Senki-magát vezeti a Scania autonóm nehéz-tehergépkocsija. A bemutatón minden klappol, de vannak még kérdőjelek a remény szerint öt év múlva már piacképes rendszerrel kapcsolatban.

GAZ motorújdonságok: Jönnek az oroszok!

Olvasási idő: 2 perc
Vadonatúj motort mutatott be a GAZ-csoport a COMTRANS/17 Nemzetközi Haszonjármű-kiállításon. Az újdonságot nehéz-teherautókhoz kínálja a gyártó, de kisebb járművekbe is tartogat meglepetéseket.

Volvo új járművezető-támogató rendszerei: Új szintre emelt biztonság

Olvasási idő: 3 perc
Olyan díjnyertes innováció a Volvo Dinamikus Kormányzás rendszer, amely forradalmasítja a nehéz-teherautók kormányzását. Az új járművezető-támogató rendszerek a járművezetők számára nagyobb közlekedésbiztonságot és javuló munkakörülményeket ígérnek.

Mercedes-Benz Future Bus, City Pilottal: Majdnem csak utas a sofőr

Olvasási idő: 7 perc
Egyértelműen az autonóm, azaz önvezető járművekben látja a jövő közlekedésének varázsszerét a Mercedes-Benz: már próbaúton fut egy városi autóbusza, amelyen jórészt tétlenül üldögél a gépkocsivezető.

Schmitz Cargobull telematikai rendszer: Okospótkocsi

Olvasási idő: 4 perc
Ellenőrzi és írja a hőmérsékletet, számon tartja a kilométerfutást, megóvja lopástól a rakományt és figyeli a gumiabroncsokat a Schmitz Cargobull új pótkocsi-telematikai rendszere.

Nikola One elektromos-gázturbinás kamion : Ingyen megy a hibridkamion!

Olvasási idő: 5 perc
Önmagában is világszenzáció egy elektromos-gázturbinás, 2000 lóerős, 2000 kilométer hatótávú kamion, de hogy ingyen menjen, az még inkább. Persze csak a bevezető akcióra időben lecsapó megrendelőknél lesz így, de akkor is: pénz beszél, kutya ugat!

Volvo buszok elektromos kormányrásegítése: Kormányfő

Olvasási idő: 5 perc
Túlzás nélkül állítható, hogy a haszongépjárművek kormányzásának terén a hidraulikus rásegítés feltalálása óta a legjelentősebb újítás a Volvo Dynamic Steering (VDS - Volvo Dinamikus Kormányzás), vagyis az elektromos rásegítés.

Continental digitális megoldások: Biztonság a fejlődéshez

Olvasási idő: 3 perc
Széleskörűen foglalkozik a Continental a haszonjármű-technikák, illetve a szállítmányozási tevékenységek digitalizációjának szakterületével, egyaránt szolgálva fejlett technikákkal és részletes elemzésekkel. Miközben rohamléptekben halad a közúti teherszállítás digitalizálása, a tudatos kibervédelem gyerekcipőben jár még – legalábbis a Continental megbízásából készített tanulmány szerint. A szállítmányozásban ma már elengedhetetlen, egyre szélesebb körű hálózatba kapcsolással a kibertámadások veszélye is nő, amire a megfizethető védelmi megoldások...

A Renault Trucks új motorjai: Elvették az étvágyukat

Olvasási idő: 3 perc
Folytatva a T, a C és a K típus átfogó korszerűsítését a Renault Trucks bemutatta a 11 és a 13 literes motorok Euro VIe minősítésű változatait. Ezek étvágya tíz százalékkal is kisebb lehet, többek között a turbocompound bevezetésének köszönhetően. Tavaly az év végén piacra lépett a T, a T High, a C és a K típus kívül-belül megújult nemzedéke, amellyel...

Michelin Uptis: Légtelenül innovatív

Olvasási idő: 2 perc
Évek óta rendszeresen felröppenek hírek a levegőmentes kerekekről, azonban úgy tűnik, hogy a Michelin már a célegyenesben tart a fejlesztéssel. Az Uptis valós üzemelési körülmények közötti tesztelését idén több nagyobb flotta is megkezdte. Számos előnnyel kecsegtet a levegőmentes kerék, hiszen nem kaphat defektet és kiküszöböli a nem megfelelő guminyomás eredményezte problémákat. Ezáltal nem okoz állásidőt, plusz abroncsköltséget, megnövekedett tüzelőanyag-fogyasztást és...
Hirdetés:
error: Védett tartalom