bauma 2019, építőipari pótkocsik: Sokszínű építőmesterek (3.)

Íme, az építőipari pótkocsik és felépítmények aktualitásai a müncheni bauma 2019 építőipari kiállításról – az ábécé elejéről a Broshuistól a Goldhoferig.

Csúszós útburkolat: Lassíts, ha bírsz

Ahány kerék, annyi tenyérnyi felület köti össze járművünket az úttal.  Itt dől el, hogy a jármű azt teszi-e, amit akarunk, vagy pedig megindul valamilyen kontrollálhatatlan folyamat, amikor már csak a szerencsén múlik, hogy mi lesz a vége… Kis autó – kis tenyér, nagy autó – nagy tenyér (kerék), jellemzően a rájuk nehezedő tömeggel arányosan végezve a dolgukat. Itt játszódik le...

UTA One útdíjfizető rendszer bővítése: Nyolc ország egysége

Immár a német úthasználati díjak is fizethetők az UTA One útdíjfizető rendszerrel, ami tovább könnyíti a magyar fuvarozók életét is.

Kishaszonjárművek aktív biztonsága: Aktívabban a biztonságért

Sokéves késéssel, viszont annál gyorsabban került a figyelem középpontjába a kishaszonjárművek biztonsága. A jobban lemaradt gyártók ennyi idő alatt nem tudtak felzárkózni, így az Euro NCAP kiosztott néhány „nem ajánlott” plecsnit is. Immár a kishaszonjárművek aktív biztonsági rendszereit is teszteli és értékeli az Euro NCAP, tavaly év végén 21 kishaszonjármű-típus részletes vizsgálati eredményeit publikálták. Ez egy rendkívül fontos előrelépés, hiszen...

Ments meg egy életet!

Nem nagy dolgot kérünk. Meg lehet csinálni! Csak annyit kell tenni, hogy ha a sziréna hangját hallod, a megkülönböztető kék (esetleg vörös) villogó fényt látod, akkor átkapcsolsz életmentő üzemmódba. Tégy meg mindent legjobb tudásod szerint annak érdekében, hogy a bajba jutott embertársunk számára a segítség minél hamarabb megérkezhessen. Mert lehet, hogy pont az a néhány másodperc kell a túléléshez,...

Ami a furgonvezetőket leginkább zavarja: Figyeljünk a furgonosokra!

Brit tudósok összeállítottak egy tízes listát arról, hogy mi zavarja leginkább a kishaszonjárművek vezetőit. Ez tényleg így történt, a Volkswagen Haszonjárművek az Egyesült Királyságban végzett erről egy felmérést. Szinte teljesen leállt Európa a koronavírus-helyzet tavaszi hónapjaiban, ám a furgonvezetők ekkor is szüntelenül dolgoztak. Hiszen például az üzletek bezárásával még többen rendeltek webáruházakból, a csomagokat pedig valakinek ki is kellett szállítania....

A tél eltérő gondolkodást igényel: Fejben dől el minden

Még csak elő sem kellett vennem az elmúlt télen a hólapátot. Hova is tettem, gondolkodtam el a napokban, ha az idei szezonban esetleg szükség lesz rá? Aztán emlékszünk olyanra is, hogy március 15-én megbénult az ország a hófúvásban. Mit jelent a tél a mindennapi közlekedők számára?! Novembertől márciusig bármi megtörténhet, még az is, hogy az országon belüli területek között is...

Nekimenjek, ne menjek?

Egy negyven tonnás monstrum volánja mögött ülsz és magabiztosan szeled a kilométereket. Kedvenc zenekarodat hallgatod, szereted a munkád. Évtizedek óta ezt csinálod, balesetmentesen, eddig megúsztad, ám most szörnyű dilemma elé kerülsz. Tudod jól, hogy a világ egyik legveszélyesebb munkája a tiéd. De talán már arra is gondolsz, hogy veled olyan már nem történhet, amely szituációban ne találnád fel magad. Annyi...

Schmitz Cargobull hírek Ausztráliából: Elefántok kenguruföldről

Szó sincs állattani felfedezésről, csupán arról, hogy nemrég megnyílt a Schmitz Cargobull ausztráliai összeszerelő üzeme. Itt a helyi piac sajátosságainak megfelelő pótkocsik készülnek, persze az Európában jól bevált technológiák alkalmazásával.

IAA 2018., háttéripar, 2. rész: Innovatív háttér 2

Elérkeztünk a hannoveri IAA haszonjármű-kiállítás újdonságait bemutató cikksorozatunk utolsó részeihez. Ebben a háttéripar, vagyis a gumiabroncsgyártók és a jelentősebb technológiai beszállítók innovációit vesszük számba.
Hirdetés:
error: Védett tartalom