Hirdetés:

Idén 130 éves a Škoda márka, amelynek történelme kerékpárok gyártásával indult 1895-ben. A cég nem felejti a múltat, hosszú évek óta támogatja a kerékpársport legmagasabb szintjét, a világ legjelentősebb versenyeit – hazánkban is.

Kerékpáros múltja előtt tisztelgett a Škoda a múlt héten, mégpedig az idén a 100. jubileumát ünneplő Tour de Hongrie hivatalos szállítópartnereként. Felvezető autót, kisérőautókat biztosított a verseny idejére, az orvosoknak, szerelőknek és felszereléseknek. A hazai importőr szervezésében mi, újságírók is részesei lehettünk egy kicsit ennek az ünneplésnek, a zárónap utolsó kilométereit mi is megtehettük kerékpáron az esztergomi bazilika előtti célig. Nagyszerű élmény volt, köszönjük a lehetőséget! Bár a Škoda az utóbbi években nem kínál haszonjárműveket, azért a cégcsoportnál akad ilyesmi. A célba érés után egy Volkswagen Crafter hatalmas bendője nyelte el a 25 bringát és a mi váltóruháinkat, s vitte vissza a kiindulópontra.

Önvezető járművek irányításának kérdései: Ki vezessen?
Technika

Önvezető járművek irányításának kérdései: Ki vezessen?

Jelentős átalakulás előtt áll a közlekedés, a jelenleg folyó autóipari fejlesztések nagy része az önvezető, vagy más néven autonóm járművek irányába mutat. Az új technológia célja az emberi tényező csökkentésével a közlekedésbiztonság fokozása.

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Teszt

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?

Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.