Hirdetés:

Idén 130 éves a Škoda márka, amelynek történelme kerékpárok gyártásával indult 1895-ben. A cég nem felejti a múltat, hosszú évek óta támogatja a kerékpársport legmagasabb szintjét, a világ legjelentősebb versenyeit – hazánkban is.

Kerékpáros múltja előtt tisztelgett a Škoda a múlt héten, mégpedig az idén a 100. jubileumát ünneplő Tour de Hongrie hivatalos szállítópartnereként. Felvezető autót, kisérőautókat biztosított a verseny idejére, az orvosoknak, szerelőknek és felszereléseknek. A hazai importőr szervezésében mi, újságírók is részesei lehettünk egy kicsit ennek az ünneplésnek, a zárónap utolsó kilométereit mi is megtehettük kerékpáron az esztergomi bazilika előtti célig. Nagyszerű élmény volt, köszönjük a lehetőséget! Bár a Škoda az utóbbi években nem kínál haszonjárműveket, azért a cégcsoportnál akad ilyesmi. A célba érés után egy Volkswagen Crafter hatalmas bendője nyelte el a 25 bringát és a mi váltóruháinkat, s vitte vissza a kiindulópontra.

LEVC VN5: Viktoriánus erkölcsök?!
Teszt

LEVC VN5: Viktoriánus erkölcsök?!

Nemhogy a bokája, még a vádlija is kivillan egy gyors fordulónál a lemezek takarása alól. Ám az első együtt töltött percekben megértjük, miért büszke adottságaira a kínai pénzből, svéd hajtással épített és hangtalanul suhanó angol áruszállító.

Tehéntrágyából biometán: Marha jó a környezetnek
Háttér

Tehéntrágyából biometán: Marha jó a környezetnek

Tehénlepényből lóerőt készítenek: egy kísérleti projekt keretében marhatrágyából előállított biometánnal üzemelteti két IVECO Stralis NP tejszállító tartányos szerelvényét a brit Arla Foods tejipari vállalat.

Nissan Leaf e+ 62 kWh: Egy pedál mind felett
Teszt

Nissan Leaf e+ 62 kWh: Egy pedál mind felett

Örökérvényű kérdés, hogy hányszor lehet büntetlenül elénekelni egy refrént. Hasonlóan alapvető dilemma, hogy egyetlen jellemzőre fel lehet-e húzni egy egész tesztet, leírható-e egyetlen funkcióval egy jármű. A rövid válasz: igen.

Pehelysúlyú billencs
Hírek

Pehelysúlyú billencs

Papírból hajtogatva sem lehetne könnyebb a német Langendorf legújabb, háromtengelyes SKS-HS 24 billenőplatós félpótkocsija.

Itt elmondhatod a véleményedet!