Hirdetés:

Bemutatta legújabb, alacsonypadlós városi autóbuszok számára készült, elektromos portáltengelyét a ZF.

A beépítéshez szükséges hely a jelentős teljesítménynövekedés ellenére sem nagyobb, mint az elődmodell AxTrax AVE esetében. Lényeges újítás, hogy a hajtűtekercseléssel felvértezett két villanymotor hűtése olajalapú. E folyadékot a kenés és hűtés igényeinek megfelelően keringtetik. Az AxTrax 2 LF két változatban elérhető, a „gyengébb” 260, az erősebb pedig 360 kilowatt tartós teljesítménnyel veszi vállára és hozza lendületbe az autóbuszokat. A legnagyobb forgatónyomatékuk 22 700, illetve 37 300 newtonméter. Utóbbival egy legfeljebb 29 tonna össztömegű csuklós autóbuszt is húszszázalékos emelkedőmászó képességhez segíti a ZF új portáltengelye. További fontos eredmény, hogy az előző generációhoz képest az AxTrax 2 LF tízszázalékos energiamegtakarítást tud felmutatni.

Nem fogyott, gyarapodott!
Háttér

Nem fogyott, gyarapodott!

Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.

Hidrogénevő
Hírek

Hidrogénevő

Brüsszelben, a Busworld Europe 2023 kiállításon mutatta be legújabb, helyileg nulla károsanyag-kibocsátású, üzemanyagcellás városi autóbuszát az IVECO Bus. A 12 méter hosszú, alacsonypadlós E-Way H2 a HTWO, vagyis a Hyundai technológiáját használja.

Itt elmondhatod a véleményedet!