Hirdetés:

Új elemekkel bővül az IVECO ON Easy Way alkalmazás, ezzel még könnyebbé válik az IVECO S-Way járművezetőjének munkája, aki a fülke és a jármű egyes funkcióit a mobileszközéről is kezelheti.

A leküldéses értesítések bevezetésével mindig képben maradhat járműve műszaki állapotáról, a szoftverek frissítéséről, így elkerülhetők a nem tervezett leállások. Az üzenetek a járművezető okostelefonja mellett az S-Way információs és szórakoztató rendszerének kijelzőjén is leolvashatók. Sőt, az IVECO Driver Pal virtuális asszisztens az Amazon Alexa segítségével a járművezető távollétében és hangutasításaira is reagál. Tegyük fel arra a parancsra, hogy kapcsolja be a légkondicionáló berendezést – és mostantól ennek teljesítéséről a sofőr értesítést kap eszközére. További hasznos újdonság, hogy már nem kell karakterenként bepötyögni a jármű-azonosító számot a jármű és az alkalmazás összepárosításához. Elég egyszerűen leolvasni az információs és szórakoztató rendszerben az erre vonatkozó QR-kódot, és máris létrejön a hőn áhított kapcsolat.
Gondtalan, talján kisnyugdíjasként lehetnek úton az IVECO haszonjárműveket terelgető sofőrök a sziesztamentes, 24 órás IVECO TOPCARE prémiumszintű asszisztenciaszolgáltatásnak köszönhetően. Az IVECO a nem tervezett leállások esetén egy szinte mindenre kiterjedő, gyors és hatékony támogatást nyújt, aminek a kontinensünkön több mint 1800 szervizpontból álló hálózat adja a gerincét. A IVECO TOPCARE a teljes körű ellátáscsomaggal olyan meghibásodás esetén is gondoskodik a járművezető ellátásáról és kényelméről, amikor a javítás hosszabb időt vesz igénybe.