Visszatért a Fiat Professional kishaszonjárművek kínálatába a Scudo és a Fiat személyautók palettájára az Ulysse, ami egyértelműen utal arra, hogy az olasz gyártó ismét a Citroën és a Peugeot termékeit adoptálta és adaptálta ebben a kategóriában.
A Fiat Scudo és Ulysse ugyanis 1996, illetve 1994 és 2016 között a Citroën Jumpy, illetve Evasion és a Peugeot Expert, illetve 806, 807 ikertestvéreként szerepelt a piacon. Ám az együttműködésüket 2012-ben a Fiat felmondta, és így öt évre a Renault Trafic típussal rokon Talento váltotta fel a francia haszonjárműveket. Azonban a Stellantis-cégcsoporthoz csatlakozás megpecsételte a Talento sorsát. A háromféle hosszúságban elérhető újdonságok a zárt kisáruszállító és az akár kilencüléses személyszállító mellett fülke-alvázas változatban is rendelkezésre állnak, sőt, a furgonok tisztán elektromos hajtással is választhatók. Természetesen az új Scudo és Ulysse is a Stellantis észak-franciaországi üzemében, az egykori Sevel Nord gyárban készülnek. Ez a lépés érdekes kérdéseket vethet még fel a jövőben, hiszen iparági értesülések szerint az így már hat márka neve alatt kínált kishaszonjárművek jelentős piaci részesedése volt az egyik zökkenő az FCA–PSA házasság hatósági jóváhagyásában.