Dacia Jogger Extreme TCe 110: Decathlonos kocogó

Amikor édesanyámnak említettem, hogy egy Dacia lesz az útitársunk a Szegedi Szabadtéri Játékok aznap esti előadására, éreztem a hangjában némi fenntartást. Aztán amikor meglátta, milyen vagány az új Jogger, egy csapásra megbékélt vele. Természetesen egy emberöltő beidegződéseit nem lehet percek alatt eltörölni. Ezért még legalább kétszer rákérdezett, hogy ez tényleg egy Dacia? Ekkor elmeséltem neki, hogy lassan két évtizede vége...

Scania P 280 B4x2NA: Remekül beilleszkedett

Nemrég bevezette legkisebb motorját a Scania. A hétliteres erőforrás előnyeit, illetve erényeit a hazánkba látogatott P 280-as gyári tesztjármű segítségével ismerhettük meg a budapesti forgalomban és a város környékén.

Volkswagen Crafter 35 dobozos HT SCR 2.0 TDI (L4H3) : Luxuspuritanizmus

Érdekes megfigyelni, hogy az autóipari fejlesztések rohamos terjedése mennyire gyorsan változtatja meg a járművekkel szemben támasztott elvárásokat. Bár a tesztben szereplő Crafter közel alapfelszereltségű, mégis kevés lemondást követel meg. Néhány évvel ezelőtt egy dobozos furgon szinte luxuskivitelűnek számított volna tesztautónk alapfelszereltségével. Napjainkban azonban a menetstabilizáló és a blokkolásgátló mellett a légkondicionáló és a mobiltelefon-kihangosítás egyaránt a balesetek elkerülését szolgáló fontos...

Renault Master Z.E. L3H2 menetpróba: Mesterien elektromos

Tavaly már teszteltük az elektromos hajtáslánccal szerelt Renault Mastert, most pedig a ráncfelvarráson átesett változat is eljutott szerkesztőségünkhöz. A hajtáslánc és a raktér nem változott, csupán a karosszéria eleje és hátulja, valamint a vezető környezete módosult. Majdnem ezer kilométert tettünk meg vele egy hét alatt, így most jóval több tapasztalatot gyűjtöttünk. Ráadásul én ilyen tartósan még nem vezettem elektromos autót,...

Ford Transit Courier menetpróba: Ellenvélemény

Szerencsére már régen vége azoknak az időknek, amikor ez „csak” egy haszonjármű jeligével félresöpörhettük a legalapvetőbb kényelmi extrák hiányát felhozó megjegyzéseket. Középső testvére után a legkisebb Transit is csatlakozott a valóban modern korhoz. Aki az internetet egy kicsit is ismeri, az tudja, hogy nem szabad mindenkinek mindig mindent elhinni. Így van ez a modern, online navigációs rendszerekkel is. Ha odafigyelünk...

Piaggio Porter NP6: Mennyire erős a bors?

Állítólag kicsi a bors, és azt is mondják róla, hogy erős. Tesztalanyunk jól láthatóan kicsi, miközben jóval nagyobbakat lepipál a terhelhetősége – tehát biztos, hogy erős is. Egy-két megoldása azonban mégis a fűszer csípősségét juttatja eszünkbe. Olyan kicsi, hogy még az iskola szűk utcájában tilosban parkoló, a közösségi hálózatok közönyös görgetéséből tudatosan fel nem néző anyukák sem tarthatják fel! Míg...

IVECO Daily 35S16 Hi-Matic: Utolérte magát

Pontosan ott nyúltak hozzá az IVECO fejlesztői tavaly a Daily kishaszonjárműhöz, ahol lemaradásban volt a versenytársaihoz képest. Így most utolérte magát, pontosabban a piacot. Ez pedig a korábbi erényeivel együtt igen vonzó választássá teszi az olasz gyártó legkisebb típusát. Igazi teherautós felépítésével, azaz teljes hosszúságú, robusztus létraalvázával, hátsókerék-hajtásával, masszív felfüggesztéseivel, nagy és erős motorjaival, valamint bőséges tartalékokat rejtő teherbírásával, azaz a hardver terén...

Minibus Euro Test 2024 és Minibus of the Year 2025: Magyar versenyzővel Madridban

Első ízben indult egy magyar gyártó is a nagy európai minibuszteszten! A debreceni versenyző egyedüli dízelmotorosként az ára mellett egy másik nagy aduászt is tartogatott a tarsolyában.

Volkswagen Transporter 6.1 RT 2.0 TDI: A szállító

Márciusban lesz 71 éves a kishaszonjárművek kategóriájának alapítója, névadója, a Volkswagen Transporter. Legújabb generációja a 6.1-es, s azt hiszem, nem tévedünk, ha azt mondjuk, ez az utolsó klasszikus nemzedéke. S hogy miért? Bár a Transporter 6.1 csak szűk két éve van a piacon, nemsokára annál is markánsabb változás jön az életében, mint a T3-T4 között, vagyis a farmotoros és az...

Hyvia Master H2-Tech: Gombhoz a kabát

Adott egy már bizonyított üzemanyagcella, amelyet bele kellett préselni egy 13 éves típusba. Sajnos a méretre szabott és modern megoldásra még várni kell, ám a púpként a hátára akasztott csúcstechnikájú rendszer már most egy igazán izgalmas jövőt sejtet. Két év alatt tető alá hozott egy nulladik lépcsős sorozatgyártású járművet a francia-amerikai Hyvia, valamint a hozzá kapcsolódó teljes ökoszisztémát is kidolgozta....
Hirdetés:
error: Védett tartalom