Olvasási idő: 8 minutes perc

Volvo Buses újdonságok 2014: Villamosít a Volvo

Olvasási idő: 8 perc
A Busworld 2013 kiállításon láthattuk, hogy a Volvo Buses fejlesztőmunkája középpontjában jelenleg a hibridhajtás és az elektromos városi autóbusz áll. Közben nem feledkeznek meg az egyik kulcstényezőről, a buszvezetőről sem.

Chevrolet Silverado és GMC Sierra: Karrierista tehenészfiúk

Olvasási idő: 10 perc
Örök másodhegedűsök a Ford aktuális nemzedéke mögött, ám most korszerű motorokkal, bőségesebb felszereltséggel, praktikus ötletekkel és természetesen nyers erővel igyekeznek nagyobb szeletet kihasítani a piaci tortából.

Mercedes-Benz Euro 6-os buszpaletta: Erőfölény

Olvasási idő: 11 perc
Immár minden elképzelhető felhasználási területre kínál megfelelő, Euro 6 minősítésű buszt a Daimler Buses. Végigvesszük a Mercedes-Benz minibuszoktól luxusbuszokig terjedő kínálatának, illetve a kapcsolódó szolgáltatások újdonságait.

DAF XF és CF többtengelyes fülke-alvázak: Egyre speciálisabbak

Olvasási idő: 4 perc
Miután tavaly sikeresen megkezdődött a DAF XF Euro 6 és CF Euro 6 nyerges vontatók gyártása, illetve piaci bevezetése Európában, most tovább bővül a kínálat a többtengelyes fülke-alváz modellekkel.

Nissan NV Cargo NV1500, NV2500 HD és NV3500 HD: Felrázva és keverve

Olvasási idő: 6 perc
Új belépőként nincs egyszerű helyzetben a Nissan NV-sorozata az észak-amerikai piacon. Ám két legfőbb helyi konkurensét másfél évtizeddel ezelőtt mutatták be. Így az európai furgonoknál már megszokott, felhasználóbarát részletmegoldásokat a full-size pickupok tágas fülkéjével, a zárt furgonok rakterével és hatalmas benzinmotorokkal keverő típus felrázhatja évtizedes nyugalmából az ellenfeleit.

Renault Master: Nagy kiugrás

Olvasási idő: 8 perc
Átfogó megújításon esett át a Renault kishaszonjármű-palettája, amely legjelentősebben a Mastert érintette. Szinte minden porcikájában megújult, a karosszériától a hajtásláncon át egészen a raktérig és a vezetőfülke belsőteréig.

Proterra elektromos hajtású buszok: Tisztán, elektromosan

Olvasási idő: 3 perc
Előremutató a Proterra cég ajánlata, hiszen autóbuszukat csak tisztán elektromos, illetve üzemanyagcellás elektromos hajtású kivitelben fejlesztik. A tesztek mellett már éles körülmények között is bizonyították rátermettségüket a járművek.
Hirdetés:
error: Védett tartalom