Hirdetés:

Ezért nem tudtál aludni sem te, sem én az elmúlt hónapokban. Mi május óta hordozzuk ezt a titkot, ti azóta várjátok az eredményt. Azonban most már megoszthatjuk veletek is, ezért elmondom, hogy melyik autóbusz érdemelte ki a Bus of the Year 2025 díjat.

Tegnap este az IAA Transportation 2024 kiállítás előestéjén, ünnepélyes gálavacsora keretében jelentette be Tom Terjesen, az International Bus & Coach of the Year zsűrijének elnöke a Bus Euro Test 2024 győztesét. A zsűri szavazatai alapján a Bus of the Year 2025 díjazottja a Solaris Urbino 18 hydrogen.

Hosszan ecsetelhetném most is, hogy mennyire kiegyensúlyozott versenyzőnek bizonyult a Solaris Urbino 18 hydrogen, ám már megtettem írásban és szóban is. Így, amennyiben érdekel, hogy mit tud felmutatni Lengyelország büszkesége, akkor kattints a lenti hivatkozáson a részletes tesztre vagy nézd meg videónkat itt és most.

Amennyiben kíváncsi vagy a díj több mint harmincéves történelmére, az éremtáblázatra és az ahhoz kapcsolódó számmisztikában is elmerülnél, akkor kattints erre a hivatkozásra!

VDL Citea LE-122: Tényleg tiszta az a lap
Teszt

VDL Citea LE-122: Tényleg tiszta az a lap

Nulláról álltak neki az új VDL Citea tervezésének, ami a busz minden apró szegletén meglátszik. Egyértelműen prémium-színvonalú élményt ígér utasnak és járművezetőnek egyaránt. Sikerült hiba nélkül megvalósítani vagy túl szépen hangzik mindez?

Solaris Urbino 18 hydrogen: Kiegyensúlyozott személyiség
Teszt

Solaris Urbino 18 hydrogen: Kiegyensúlyozott személyiség

Ifjonti bizonytalanságai már nincsenek, tudja, mit akar, mit kínál, tisztában van saját értékeivel. A Solaris Urbino 18 hydrogen ideális partnernek ígérkezik, de vajon mennyi poggyászt cipel magával eddigi életéből?

Mercedes-Benz eCitaro fuel cell: Kiszámítható ellenfél?!
Teszt

Mercedes-Benz eCitaro fuel cell: Kiszámítható ellenfél?!

Előnyei és lemaradásai tekintetében egyaránt olyannyira ismert kvantitás, hogy pontosan tudjuk, mire számíthatunk: maximálisan kiforrott villanybuszra a korábbinál bővebb hatótávval. Vajon ez biztos befutóvá vagy túlságosan kiszámíthatóvá teszi?

MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek
Teszt

MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek

Legutóbbi bajnokunk most alacsonybelépésű elővárosiként próbált szerencsét. Bár hátul elférne egy „rendes” híd is, megőrizte a belvárosiak portáltengelyét, és a normál padlószint alá sem zsúfoltak be több akkut. Tud akkor bármi újat mutatni?

Ebusco 3.0 18m: Pillekönnyű sportbusz
Teszt

Ebusco 3.0 18m: Pillekönnyű sportbusz

Nem a hollandok találták fel a spanyolviaszkot, az alapjaiban újragondolt Ebusco már máshol is látott elvek alapján készült. Drága, ám rendkívül könnyű karbonelemekből építették, cserébe kevesebb akku kell bele és olcsóbban üzemeltethető.

Bus Euro Test 2024: Csendet kérünk!
Teszt

Bus Euro Test 2024: Csendet kérünk!

Öt új, helyileg kibocsátásmentes városi, városközeli buszt tettünk próbára Csehországban, hogy megtaláljuk a legjobbat közöttük. Haladó szellemiségű hajtásláncok, modern filozófiák és légies könnyedség csaptak össze egymással. Ki lesz a bajnok?

Itt elmondhatod a véleményedet!