Hirdetés:

Digitálisan „okos” műszerfallal fokozza a járműveiben rejlő lehetőségek mélyebb kiaknázását a Scania. Egyúttal kellemes atmoszférát teremt és jelentősen megkönnyíti a járművezetők munkáját, ezáltal csökkenti a rájuk nehezedő stressz hatásait.

A Scania Smart Dash mindig két folyadékkristályos kijelzővel operál. A kormánykerék küllőin át megcsodálható, az egykori kerek műszerek helyén pöffeszkedő panellel, valamint a középkonzoli érintőképernyővel. Utóbbi két méretben, 10,1 vagy 12,9 colos képátlóval elérhető. A járművezető a mutatóujjával az érintőképernyőn vagy fizikai nyomógombokkal, valamint hangjával utasíthatja járművét az általa kívánt cselekedetre. A Scania mérnökei igyekeztek elkerülni azt a mások által gyakran elkövetett hibát, hogy fontos funkciók a menürendszer mélységes bugyraiban rejtőzködve várjanak megtalálásukra. Ezért a leggyakrabban használtak azonnal elérhetők. Hiszen a Scania jól tudja, hogy az intelligens haszonjárművek produktívabbak és biztonságosabbak, mint „buta” felmenőik.

Fészekrakó griffmadár
Hírek

Fészekrakó griffmadár

Újabb magyarországi műhellyel bővíti szervizhálózatát a Scania. Immár heten vannak, mint a törpék.

Svéd torna
Hírek

Svéd torna

További tengelyelrendezéssel, hajtásképlettel, fülkékkel, továbbá egy sor mellékhajtóművel bővíti teljesen elektromos teherautóinak választékát a Scania.

Gázos griffek
Hírek

Gázos griffek

Minden korábbinál jobban óvja környezetét a Scania új biogázmotorja. Hiszen a cseppfolyósított (LNG) vagy sűrített biogázra (CNG) való átállás radikálisan csökkenti a környezeti lábnyomot.

Hollandiában már feszültség van
Hírek

Hollandiában már feszültség van

Megnyitotta első töltőpontját a Daimler Truck, a Traton és a Volvo-csoport közös leányvállalata. A Milence a stratégiai szempontból különösen fontos hollandiai Venlo mellett indította el szolgáltatását.

Nem fogyott, gyarapodott!
Háttér

Nem fogyott, gyarapodott!

Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.

Európai buszgyárak bezárása: Ködbe vesznek?
Háttér

Európai buszgyárak bezárása: Ködbe vesznek?

Finoman szólva is próbára tette a buszos szakmát az elmúlt néhány év. Idén két történelmi gyártó is bejelentette, hogy lehúzza a redőnyt lengyelországi gyárában, és ezzel a komplett buszok európai gyártásának véget vet. Mi vezetett ide, s mi jön ezután?