Automatikusan azt gondolhatnánk, hogy feljebb, vagyis magasabb fokozatba kapcsolt a Fiat az új Ducato kishaszonjárművel. Hiszen immár egy nyolcfokozatú automatikus sebességváltóval is elérhető.
Ahogy vesszük, hiszen tudásában minden bizonnyal valóban ez a helyzet. Azonban csupán a fokozatok számát tekintve aligha, hiszen eddig egy kilencfokozatú ZF 9HP automatikus sebességváltó teljesített szolgálatot mindazoknál, akik szabadságra küldték bal, tengelykapcsolót taposó lábukat. Mindenesetre, ahogyan ilyenkor szokás, a Fiat Professional marketingesei a komfort, a vezetési élmény, valamint a hatékonyság növekedését ígérik. A károsanyag-kibocsátásra egyenesen azt jósolták, hogy akár tíz százalékkal is csökkenhet az új sebességváltónak köszönhetően. Ugyanis azt tartják róla, hogy az eddigi, kilencfokozatú automatikus váltóhoz képest az új „nyolcas” gyorsabban reagálva és optimálisabban osztja be az erőforrások forgatónyomatékát. Beleértve a 2,2 literes, 132 kilowattos (180 lóerő) dízelmotor immár 450 newtonméteres, főtengelyropogtató forgatónyomatékát is.
FAUN LF 910 Rosenbauer FLF 60/100 és a Rosenbauer Simba 6×6: Óriások a kifutón
Elég katasztrófafilmet láttunk már ahhoz, hogy ne találkozzunk szívesen repülőtéri tűzoltójárművekkel. Tudjuk, hogy ott lapulnak valamelyik hangár rejtekében, mégis abban reménykedünk, hogy bevetésükre nem akkor kerül sor, amikor fapadosunk ülésén trónolunk.
A Toyota Professional titkai
Közelebbről is megismerkedünk a következő hetekben a világ legnagyobb autógyártójának haszonjárműveivel, a Toyota Professional márkával.
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell tesztbusz: Ingyen próbálhatod ki ezt az üzemanyagcellás autóbuszt Budapesten
Három ajtó, két hajtott tengely, 500 kilowatt csúcsteljesítmény, nagy kapacitású akkumulátorok és üzemanyagcellás hatótávnövelő rendszer. És ez csak néhány paraméter a Magyarországon vendégeskedő Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell adatlapjáról.
Nissan S-Cargo menetpróba: Csigabiga gyere ki!
Hazánkban, sőt kontinensünkön sem ismeri szinte senki. Hogy lehet ez, hiszen egy ilyen formát nem lehet elfelejteni?! Az ok prózai, hiszen a Nissan S-Cargo a japán belpiacra készült, JDM típusnak számított.
Mennyi az annyi?
Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!
A Proace Max lehet a Toyota hatalomátvételének kulcsa
Teljesen megújul idén a Toyota kishaszongépjármű-kínálata. Sőt, nemcsak az eddigi modellek kapnak új ruhát, hanem egy új családtag is érkezik. A Proace Max nagy testvérként teszi teljessé a Toyota fegyverarzenálját a piacvezető pozícióért vívott harcban.