Teljesen megújul a népszerű DAF LF hajtáslánca.
Az új PACCAR PX-5 és PX-7 dízelmotorok mögé szerelt, ugyancsak új, nyolcfokozatú ZF PowerLine automatikus sebességváltó harmonikus együttműködése révén, hétszázalékos tüzelőanyag-megtakarítás érhető el a korábbi hajtáslánchoz képest. Alapjaiban áttervezték a 4,5 literes, négyhengeres PX-5, valamint a 6,7 literes, hathengeres PX-7 motorokat. Ezek könnyű, de nagyon erős vermikuláris grafitos öntöttvas (CGI) motorblokkal készülnek a terhelés hosszú elviselésére. Új az öntöttvas hengerfej, a kis súrlódású dugattyúk, a nagy hatékonyságú kompresszorok, valamint a megkerülőszeleppel ellátott turbófeltöltő is. Hét teljesítményfokozat közül választhatnak az elosztófuvarozás egyik legnépszerűbb típusa iránt érdeklődők. A kisebb dízelmotor 124 kilowattól (170 lóerő) 153 kilowattig (210 lóerő), a nagyobb erőforrás pedig 167 kilowattól (230 lóerő) egészen 227 kilowattig (310 lóerő) nyújtózkodik. Ezentúl még kisebb fordulaton jelentkezik a legnagyobb forgatónyomatékuk. Az új PowerLine mellett továbbra is elérhető a hat- és kilencfokozatú manuális, valamint a speciális alkalmazásokhoz ideális Allison automatikus váltó.