Rövid tengelytávú, rövidfülkés pickupot mutatott be az Isuzu, amelyet kifejezetten a belvárosi területekre terveztek. Egy új kategória első képviselője lehet!
Úgy látszik, egyetlen potenciális felhasználási területet sem kíván jármű nélkül hagyni a japán Isuzu. Miután az év elején lerántotta a leplet az extrém expedíciókra szánt D-Max AT35 modellekről, most az éppen ellentétes beállítottságú ügyfélcsoportoknak igyekszik kedveskedni. Azoknak, akik nemhogy a sarkkörök meghódítására nem vállalkoznak, egyáltalán nem mernek elszakadni a civilizációtól. A szűk városi terekbe tökéletes az új Isuzu D-Max Street. Lenyűgözően szűk fordulókörrel rendelkezik, amely kiváló manőverezhetőséget biztosít. Kompakt méreteinek köszönhetően hihetetlenül könnyű parkolni vele a legkisebb helyen is.
Az újdonság az ügyfél által választott bármely színben elérhető, feltéve, hogy az kék. Biztosan magára vonzza majd a tekinteteket kupészerű megjelenésével. Sajnos a kis mérete miatt csupán egy utas szállítására alkalmas. A D-Max Street méretes, 18 colos könnyűfém keréktárcsákat, összenyomott oldalsó fellépőket és krómozott hűtőrácsot, tükörborítást és ajtókilincseket kapott.
„Bár akadnak hiányosságai ennek az innovatív, rövidfülkés és rövid tengelytávú pickupnak, de ideális a városi használatra. Az új járművel az Isuzu UK meg akarja hódítani a városi pickupok piacát” – nyilatkozta az Isuzu szóvivője.
És ez lehet a sikerének kulcsa a hosszukban és tömegükben egyre inkább növekvő konkurensek között. Gondoljunk csak bele, az elmúlt évtizedben miként söpört végig a „városi terepjárók” divathulláma a személyautók piacán. Minden hagyományos karosszériaformát kiszorítottak a járdaszigeteket játszi könnyedséggel megmászó szabadidő-autók. Nem kizárt, hogy a haszonjárműveknél is hasonló trendet indíthat el ez az úttörő koncepció. Mivel a hosszabb testvérei masszív szerkezetét is örökölte, így a sűrű városi forgalomban sem kell rettegnünk. Apró méretei nem jelentenek hátrányt, hiszen ötcsillagos védelmet ígér.
A vadonatúj Isuzu D-Max Street rendkívül korlátozott példányszámban elérhető, és csak 2022. április 1-jén délig rendelhető az Egyesült Királyságban. Tiszta szerencse, hogy az angolok egy órával mögöttünk járnak. Így az új járműkategória hazai korai felhasználói ebédidőben két harapás között nyugodtan küldhetnek egy gyors e-mailt az egyik szimpatikus skót-felföldi kereskedésnek.