Hirdetés:

Mind a négy 3,5 tonna össztömeg fölötti tehergépkocsi-típusát felfrissítette az MAN. A kedvezőbb légellenállást biztosító új lemezek a járművezetőt szolgáló számos újítást ölelnek körbe.

Ez a húsz éve debütált MAN TGA óta a legnagyobb generációváltás a müncheni gyártó palettáján.

Rendkívüli vezetőközpontúság jellemzi az új generációt. Például a beszálláshoz vagy a fülkén belüli mozgáshoz felemelt kormánykerék a memóriafunkció jóvoltából könnyedén visszaállítható a vezetési pozícióba. A váltóvezérlés teljes egészében a bajuszkapcsolóra költözött, ami megkönnyíti a fülke átjárhatóságát. A típusok elérhetők hagyományos analóg műszerekkel és szerényebb audiorendszerrel vagy akár két hatalmas digitális képernyővel is. Ezek láttán biztos, hogy új állatot kell majd keresni az ismert jelzőbe, mert ez a mozi már az egereknek is hatalmas.

Akár két 12,3 col képátlójú képernyővel is felvértezhető az új nemzedék műszerfala – ezzel bizony most a Scania „testvérmárkát” is lepipálja