Június elején ismét Ford Trucks tehergépkocsikkal bővült a jövőre harmincéves Penta Általános Építőipari Kft. flottája, amely közel három éve csak kék ovál emblémájú járműveket szerez be a nehézkategóriában.
Hirdetés:

Ezúttal két nyerges vontatót és egy 8×4-es billencset vettek át a hivatalos importőr, a Delta-Truck Kft. telephelyén. A mélyépítéssel, út-, közmű- és díszburkolat-építéssel, valamint távközlési hálózatok építésével foglalkozó vállalat korábban alvállalkozókkal oldotta meg a szállítási feladatait, az utóbbi években viszont elkezdte megteremteni saját fuvarozói járműflottáját, hogy rugalmasabban reagálhasson az igényekre. A cég 2016 őszén szerezte be első Ford Trucks teherautóit, és ma már két 8×4-es és egy 6×4-es billencset, egy 4×2-es emulziószóró tehergépkocsit és négy nyerges vontatót üzemeltet ettől a márkától. A nyerges vontatók egy része Kögel billencsfélpótkocsival jár, amelyeket ugyancsak a Delta-Truck Kft.-től szerzett be a vállalat. „Elsősorban a három év teljes körű garancia, az előre rögzített szervizciklus és a kedvező beruházási összeg miatt döntöttünk a Ford Trucks mellett. Több mint két év üzemeltetési tapasztalata alapján megállapíthatjuk, hogy értékarányosak ezek a tehergépkocsik, amelyek kényelmével és tüzelőanyag-fogyasztásával egyaránt elégedettek vagyunk. A Delta-Truck Kft. pedig kiváló szervizhátteret nyújt. Többek között cseregépkocsit biztosít a szervizlátogatások idejére, így akadálytalanul végezhetjük a munkánkat. A 8×4-es billencseinkre pedig a három év garancián túlmenően további három évig évente egyszer ingyenes karbantartást is biztosít a forgalmazó” – mondta Nagy Gábor István, a Penta Kft. egyik ügyvezető igazgatója. „Nyerges vontatóinkat is alacsonytetős fülkével rendeljük, mert gépkocsivezetőinknek nem kell a járműben aludniuk, viszont így kisebb a saját tömeg és a légellenállás, ezáltal a tüzelőanyag-fogyasztás, valamint a magasságkorlátozások szempontjából is előnyösebb az alacsonyabb fülke. Azonban a nyerges szerelvények nem alkalmazhatók mindenhol, ezért szereztünk be most is egy 8×4-es billencset. Mivel ezzel a járművel jellemzően aszfaltot, illetve homokot, sódert szállítunk majd, kisebb méretű és vékonyabb falvastagságú acélteknővel rendeltük meg, így közel egy tonnát faragtunk le a saját tömegéből” – magyarázta Pázsitka László, a Penta Kft. gépészeti vezetője.