Korábban a Kaliforniába „tévedt” Holden UTE pickupról mesélt Doug DeMuro, aki most elmondja, miért éri meg a Ford Raptor azt a 65 ezer dollárt, amit a kereskedésben kell hagyni, ha megvesszük. Legelőször a dizájnelemeken járatja végig a kamera lencséjét, amelyektől az F-150 alapjaira épült Raptor már első pillantásra egy igazi off-road jármű benyomását kelti. Persze nem csak a külsőn kell keresni a vaskos árcédula okát. A motorházfedél alatt egy V6-os dolgozik, ami első hallásra csalódást keltő lehet, hiszen sokak szerint a nagy amerikai pickupokba V8-as motor dukál. Pedig a V6-os 40 lóerővel többet tud a régebbi V8-nál, egészen pontosan 450 lóerős és 691 newtonméter a nyomatéka! Ráadásul az új, tízfokozatú automatikus sebességváltóval gyorsabb is. Álló helyzetből 5,3 másodperc alatt gyorsul 60 mérföld/órára! Fontos és Doug is kiemeli, hogy ellentétben a többi olyan pickuppal, amelyek szintén kapnak off-road hangulatú kiegészítőket, a Raptor valóban boldogul a kemény terepen.
Érdekesek a hűtőrács felső részébe integrált narancssárga jelzőfények. Az amerikai szabályok szerint minden olyan haszonjárművön el kell helyezni ezeket, amelyeknek a szélessége meghaladja a 80 hüvelyket (kb. 203 centiméter). A Ford F-150 hivatalosan 79,9 hüvelyk széles, ám a Raptor a szélesebb sárvédői miatt átlépi ezt a határt, ezért kellett elhelyezni rajta a jelzőfényeket. További érdekesség a távirányítóval is lenyitható hátfal, illetve az abból kihúzható fellépő és hozzá a kapaszkodó!
A 65 ezer dollárért persze a vezetőt segítő rendszerek armadáját kapja a Raptor tulajdonosa, emellett üzemmódválasztási lehetőséget is. Utóbbinál felbukkan a sokat ígérő Baja mód is! Szintén érdekes a külső visszapillantó tükrök házára szerelt fényszóró, amely az éjszaka sötétjében könnyíthet például a parkoláson. Szokatlan a pickupkategóriában a kormány mögötti fülekkel is kapcsolható sebességváltó, ám a Raptorhoz ez is jár. Említést érdemel még az off-road „pozíciójelző”, amely vertikálisan is megmutatja, milyen helyzetben tartózkodik épp az autó. De a turbónyomás kijelzője sem mindennapos a pickupokban!
Beülve és elindulva, elsőre az utastér csendessége tűnik fel Dougnak. Egyből utána a laptop méretű visszapillantó tükrök. Odalépve a gázpedálra pedig minden az arcára íródik a srácnak. Végül felsorakoztatja az érveket, amelyek miatt úgy véli, hogy a vételár minden egyes centje megéri. A stílus, az erő, a teljesítmény, a vezetési élmény, a lenyűgöző, terepjáráshoz kapcsolódó extrák, mind-mind meggyőző érvek a 65 ezer dollár (körülbelül 19 millió forint) kipengetése mellett.