Már önmagában negyven új hűtős félpótkocsi beszerzése is különlegességnek számít, ám a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. idén átvett Schmitz Cargobull járművei között olyan specialitások is szerepelnek, mint a négykamrás vagy a húskampós modellek.
Hirdetés:

Korántsem új keletű a Waberer’s International Zrt. és a Schmitz Cargobull Magyarország Kft. kapcsolata, ugyanis az elmúlt több mint tíz évben a kelet-közép-európai régió legnagyobb fuvarozóvállalata évente körülbelül ötszáz új elefántos félpótkocsit szerzett be. E szoros és eredményes kapcsolat mentén pedig a belföldi tevékenységet ellátó Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. évente 40-50 új Schmitz Cargobull félpótkocsit állít forgalomba, főként az adott fuvarfeladatra speciálisan kialakított hűtős modelleket. A cég több mint félezer félpótkocsijának mintegy negyven százaléka dobozos és konténeres, a többi hűtős, és a flotta járműveinek hatvan százaléka elefántos emblémát visel.
„Jelenleg a hűtős félpótkocsi-állományunk fiatalítására összpontosítunk, az üzemeltetési előnyökön túlmenően a szigorú élelmiszerbiztonsági szabályok teljesítése érdekében. Ehhez a Schmitz Cargobullt választottuk stratégiai partnerünknek, mivel eddigi tapasztalataink szerint ez a legmegbízhatóbb gyártó a piacon. Az ígéreteit minden igényünk esetén határidőre, pontosan megvalósítja, valamint rugalmasan alkalmazkodik az elvárásainkhoz. Ráadásul ez a márka a rendkívül széles körű európai szaktudását is kamatoztatja az értékesítés során, így a fuvarfeladatainkra legjobban megfelelő speciális megoldásokat tudja kínálni. Járműparkunkban ezáltal olyan különlegességek is dolgoznak, mint a kétszintes, sőt, hátul akár háromszintes, hetven raklap kapacitású, erősített oldalfalú hűtős félpótkocsik, valamint az akár négykamrás MultiTemp és a húskampós pótkocsik. A négykamrás modellekben a két elpárologtató által két kamra szabályozható hőmérsékletű, míg a másik kettő ventilátorokkal temperálható. A húskampós járművek tetején végigfutó öt sínen háromszáz görgős kampó található, a masszív tetőszerkezet pedig akár 22 tonna hús akasztott szállítását is lehetővé teszi. Ezenkívül a Schmitz Cargobull termékei maximálisan megbízhatók, még a nyolc-tíz éves félpótkocsik is különösebb problémák, meghibásodások nélkül üzemelnek, holott a napi többszöri rakodással tűzdelt belföldi alkalmazás igen nagy igénybevételt jelent. Nagyon tartós a hűtős modellek belső kialakítása is, kiválóan bírják a targoncás rakodás kíméletlen hatásait. Szintén fontos, hogy az elefántos félpótkocsik raktere könnyen, gyorsan és higiénikusan mosható” – foglalta össze tapasztalatait Barna Zsolt, a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. ügyvezető igazgatója.
„Hosszú távú, gyümölcsöző együttműködésünkben a kiegészítő szolgáltatásaink is jelentős szerepet játszanak, különös tekintettel a használt pótkocsik visszavételére. A Waberer’s cégcsoport saját szervizében már a FERROPLAST panelek és a Schmitz hűtőaggregátok szervizelésére vonatkozó oktatásokat is megtartottuk, továbbá a cégcsoport pótkocsikba építhető telematikai rendszer beszerzésére kiírt pályázatán is elindultunk a saját megoldásunkkal. A Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft.-vel pedig fülke-alvázas tehergépkocsik hűtős felépítménnyel való felszerelésére is kiterjesztjük az együttműködésünket” – egészítette ki Kolnhofer Bálint, a Schmitz Cargobull Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A mostani flottabeszerzéssel párhuzamosan egy olyan stratégiai együttműködés alapjait is lerakta a fuvarozóvállalat, illetve a Schmitz Cargobull Magyarország Kft., amelynek keretében a következő évtized elejéig évente 40-50 új félpótkocsival korszerűsödhet a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. hűtős járműparkja.