Credo Econell 10 könnyűszerkezetű autóbusz: Ha a kisebb is elég

Bemutatta következő tízméteres típusát a Kravtex-Kühne Csoport, a Credo Econell 10-et, amelyet elsősorban a regionális közlekedési központok számára fejlesztett ki a legnagyobb magyarországi buszgyártó.

Dér Péter az MAN új értékesítési vezetője: Új MAN értékesítési vezető

Idén február elejétől Dér Péter az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. értékesítési vezetője.

Szerpentinre termett

Megszelídítette a legelső elektromos nyerges vontató az osztrákok legmagasabbra (2504 méter) vezető, szilárd útburkolatú hágóútját. A 26 tonna összgördülőtömegű DAF CF Electric szemtelenül könnyedén vette a közel 48 kilométer hosszú, 36 hajtűkanyarral és 12 százalékos emelkedőkkel tűzdelt Großglockner panorámautat. Ezzel bebizonyította, hogy az elektromos haszonjárművek alpesi körülmények között is megállják a helyüket. Mondjuk ebben nincs sok meglepő, hiszen semmi sem...

Knorr-Bremse eCUBATOR: A jövő technikáinak bölcsője

eCUBATOR néven új fejlesztőrészleget hozott létre a Knorr-Bremse. Az akár hatvan szakembert foglalkoztató egység feladata az elektromos járművek jövőbeli innovatív megoldásainak tervezése. Gyökeres változásokat hoz majd a haszonjárművek villamosítása. Ez a hajtásláncoktól a fékrendszereken, kormányműveken és felfüggesztéseken át az energiaellátó rendszerekig szinte minden részegységet érint. Ezért teljesen újfajta műszaki megoldásokra lesz szükség, amelyek kifejlesztése egészen új ötleteket, elképzeléseket és gondolkodásmódot...

Nissan e-NV200 Van autók a Magyar Postánál: Villanyfurgonok a Postánál

Elektromos járművekkel bővítette flottáját a Magyar Posta, ugyanis 2016 végén 18 darab Nissan e-NV200 Van Acenta kishaszonjárművet állított forgalomba.

Mesterséges intelligencián alapuló minőség-ellenőrzés a Hankooknál: Nem lankadó újítási kedv

Újabb digitális innovációt jelentett be a Hankook, amelynek lényege, hogy mesterséges intelligencia segítségével automatizálja a gumiabroncsok minőség-ellenőrzését. Ezáltal pedig felgyorsul a gyártási folyamat. Lassan már alig telik úgy hónap, hogy a Hankook ne jelentene be egy fontos technológiai újítást. Nemrég arról számolt be, hogy mesterséges intelligenciát használó módszert vezet be a gumiabroncsok minőség-ellenőrzésében. Ennek célja, hogy az összetett ellenőrzési folyamatok...

Megoldások a még több elektromos kilométerért: Elengedhetetlen a feltöltődés

Igen hangzatosak a hálózatról tölthető hibridek fogyasztási és kibocsátási adatai, ám a valóságban csak akkor érnek el ilyen jelentős megtakarítást, ha vezetőik kihasználják az elektromos hajtásukat. Ezt pedig ösztönözni és elősegíteni kell! Egyre több gyártó kínál hálózatról is tölthető hibrid gépkocsikat (PHEV), köztük kishaszonjárműveket is, amelyek esetében belső égésű motor és villanymotor is gondoskodhat a hajtásról. Ezekkel számottevően csökkenthető a...

Gázos griffek

Minden korábbinál jobban óvja környezetét a Scania új biogázmotorja. Hiszen a cseppfolyósított (LNG) vagy sűrített biogázra (CNG) való átállás radikálisan csökkenti a környezeti lábnyomot. Egyúttal az új gázmotor ötszázalékos tüzelőanyag-megtakarítást ígér. No, nem önmagában érte el ezt a szép eredményt, hanem a dízelmotorral repített Super kivitelek hajtásláncával. Magyarul az automatizált G25 Opticruise sebességváltóval, valamint optimálisan áttételezett tengellyel, tengelyekkel összekapcsolva. A...

Felborzolt sörénnyel

Megihlették az MAN TGX Individual Lion S sikerei az oroszlános gyártót. Ezért megalkotta a kínálat túlsó végén trónoló TGE kishaszonjármű hasonló megjelenésű és csúcsfelszereltségű különleges kiadását. A TGE Individual Lion S olyan sportos részletekkel vonzza a tekinteteket, mint a rozsdamentes acélból készült panel az első rendszámtábla felett, a vörös díszcsíkok és féknyergek, a fekete könnyűfém keréktárcsák, a három részből álló...

Első a biztonság!

Nem leányálom a billenőplatós szerelvénnyel közlekedő járművezetők élete. Indulás előtt ellenőrizniük kell az ömlesztett árut és a takaróponyvát, nehogy útközben elhagyják a rakomány egy részét és balesetet okozzanak. Billentés után pedig hiába pattannak fel a seprűnyélre, a mostani modellek már nem olyan röpképesek, mint a boszorkányüldözések idején. Így aztán nincs mese, egy imbolygó létrával kell felmászniuk takarítani a billenőplató oldalfalára....
Hirdetés:
error: Védett tartalom