Nincs mit tenni, a villamosítás terén eddig háttérbe szoruló pickupok sem kerülhetik el sorsukat.
Már jövőre bemutatkozhat kontinensünkön az Isuzu D-Max teljesen elektromos változata, ami egyben a dízelmotorjairól is nevezetes japán gyártó egyik első elektromos járművének tekinthető. A valóban állandó összkerékhajtási rendszert két e-tengellyel érték el. Megmaradt a D-Max robusztus alváza, így a jövőbeli felhasználóknak sem kell lemondani a méltán népszerű japán platós praktikumáról. Olyannyira nem, hogy az egytonnás terhelhetőség mellett megőrizte olajmotoros testvérei vontatási képességét is, így könnyedén elbánik egy 3,5 tonnás pótkocsival is. Ebben az elöl 40, hátul 90 kilowattos villanymotorok együttműködve sem kevesebb, azaz 130 kilowattos rendszerteljesítménye, valamint 325 newtonméteres forgatónyomatéka segíti az Isuzu jelenleg még prototípus-stádiumban leledző platósát. A végsebességet szerényen 130 kilométer/óra felettinek kommunikálták, de ennyivel vagy még ennél is gyorsabban úgysem bölcs közlekedni egy villanyautóval. Még akkor sem, ha történetesen egészen tisztességes, 66,9 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomag táplálja.

Volkswagen Transporter RT 2.0 TDI: Szállító 7, avagy új eszköz a legprofibb sofőr kezében
A filmes világban azt szokták mondani, hogy egy sorozat későbbi részei általában egyre gyengébbek. Kevés klasszikus ér meg hét epizódot, így jogos a félelem az új Transporter kapcsán is.

Tremonia City 75 Electric teszt: Méltán nyert
Mondhatnánk, hogy könnyű dolga volt, hiszen remek alapokra építkezett, ám a gyártói háttér hirtelen eltűnt. Ezt szerencsére nem kihívásként, hanem lehetőségként élte meg a dortmundi csapat, így a már egyszer bizonyított dízelmotoros minibuszból kiváló villanymotorost faragtak. Tesztünkből megismerheted a Minibus of the Year 2025 díj győztesét, a Tremonia City 75 Electric minibuszt. A Tremonia City […]

Könnyen tréleren végzi az autó
Nehezen indult kollégánk napja egy fagyos éjszakát követően. Egy autópálya-lehajtónál lévő úthiba elbánt a tesztautó gumiabroncsával és – mint később kiderült – keréktárcsájával.

Volkswagen ID. Buzz GTX teszt: Csak a kilátástalanság ne lenne
Nehéz objektívnek maradni, ha a Volkswagen ID. Buzz bármelyik változata kerül górcső alá. A Volkswagen Haszonjárművek legkülönlegesebb típusának palettája nemrég új taggal, a hosszú tengelytávú, kigyúrt GTX változattal bővült.

A Mercedes-Benz kishaszonjárművek múltja és jövője: Ma időutazunk!
Szaladjunk együtt végig a Mercedes-Benz Sprinter egy emberöltőnyi történelmén, ugorjunk vissza még száz évet. Ha már így belejöttünk, akkor egy kicsit tekintsünk bele a jövőbe is, hogy mit tartogat az a stuttgartiak kishaszonjárművei kapcsán.

BYD B12.b e03 buszok az Arriva flottájában: Kontinentális elsőség
Tegnap hajnalban öt új szóló elektromos busz vette fel a szolgálatot a fővárosban, ezzel a lépéssel egy újabb első helyet szerzett magának Budapest.










