Nem határoz meg szigorúbb határértékeket az egyes károsanyagok kibocsátását tekintve, mint a 2014 szeptemberében bevezetett Euro 6 norma, azonban az új szabvány más mérési módszert követel meg. Az Euro 6.2 esetében ugyanis már a WLTP-ciklus szerint kell minősíteni a járműveket, amely jóval közelebb áll a valós felhasználási körülményekhez, mint az eddigi NEDC. Ráadásul idén szeptembertől az RDE értelmében közúti forgalomban, menet közben mérik majd a koromkibocsátást és a nitrogén-oxid-kibocsátást. Az új előírások teljesítéséhez már minden motort stop-start funkcióval lát el a Peugeot, az Expert megkapta a személyautókból már ismert, 1,5 literes, 100 és 120 lóerős BlueHDI motort, a 2,0 literes erőforrását pedig továbbfejlesztették. A Boxer esetében az eddigi 2,0 literes motort egy új fejlesztésű, 2,2 literes erőforrás váltotta fel, 120, 140, illetve 165 lóerő legnagyobb teljesítményszintekkel. Ráadásul a Boxer tisztán elektromos hajtású változata is hamarosan piacra kerül. A Boxer Electric négyféle hosszúsággal készül majd. A két rövidebb modell kisebb akkumulátorcsomagot kap, ezeknek 225 kilométer lesz a hatótávolsága, míg a két hosszabb változat 270 kilométert is megtehet majd egy feltöltéssel. Jövőre érkezik az Expert Electric, majd 2021-ben az új generációs Partner Electric.
Peugeot Euro 6d-Temp kishaszonjárművek: Tisztába tett oroszlánok
Átfogóan megújította kishaszonjárműveinek motorkínálatát a Peugeot, így már a Partner, az Epxert és a Boxer is teljesíti az idén ősszel életbe lépő Euro 6.2, más néven Euro 6d-Temp környezetvédelmi norma előírásait.
Hirdetés: